Harva asia niin ahdistaa kuin se, että 2 ihmistä tekee kilpaa ruokaa toisilleen:(
Pitäisi puoliso edes kerran välipäivän:(
Pitääkö kaikkia olla niin vi**sti.
Kommentit (16)
Ruokaa voi ap pakastaa jos jää yli.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu kun alkoi niin oli kraavilohta 200grammaa. Yksi savustettu lohi. Pakkaus broilereita. Metrilenkkiä ja toinen erilaista broileria. Nämä nyt tulee mieleen.
Eikö voisi hellittää hiukan. pliis!
ap
Suollat paskaasi väärään paikkaan.
Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Niin voikin pakastaa. Mielummin vielä niin, että on valmis itse syömään, eikä ajattele, että tässä puolisolle ruokaa. Itse pitää vielä huolen, ettei ruoka jää sinne pakastimeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voikin pakastaa. Mielummin vielä niin, että on valmis itse syömään, eikä ajattele, että tässä puolisolle ruokaa. Itse pitää vielä huolen, ettei ruoka jää sinne pakastimeen.
ap
Ap, mikä tässä on ongelma? En ole vielä ihan perillä siitä. Minun puoliso on herkkusuu ja safkat saattaa yön aikana kadota sillä aikaa kun vedän itse unta palloon. Otan sen kohteliaisuutena ja lööv ja niin.
Ei kyllä oikein auennut ap:n pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu kun alkoi niin oli kraavilohta 200grammaa. Yksi savustettu lohi. Pakkaus broilereita. Metrilenkkiä ja toinen erilaista broileria. Nämä nyt tulee mieleen.
ap
Sinkkiş
Koska sanot näin niin et ole kovin empaattinen. Ajattelet asiaa omalta kannaltasi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä oikein auennut ap:n pointti.
Lue tunteella. Anna tunteen viedä. Ota jokainen lause omana erillisenä totuutena.
Fakta on että tarpeet eivät ole vakio, vaan muuttuvat tilanteen mukaan.
Asioissa on monta puolta.
ap.
No ei auennut. Jos tuollainen asia on sinun kirjoissasi niitä ahdistavimpia asioita, niin melko hyvin on asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap, mikä tässä on ongelma? En ole vielä ihan perillä siitä. Minun puoliso on herkkusuu ja safkat saattaa yön aikana kadota sillä aikaa kun vedän itse unta palloon. Otan sen kohteliaisuutena ja lööv ja niin.
Suomessa on monta herkkusuuta jotka syö koska eivät halua heittää hukkaan hyvää ruokaa. Tämä on se asian toinen puoli.
Japanilaisilla ei ole ylipainoa, kun ei ole aina kattilat täynnä ruokaa ja jääkaapissa syömistä odottavia tähteitä ja osa menossa pakastimeen.
Tykkäisin enemmän niukkuudesta. Saisi olon paremmaksi.
ap
Ymmärrän, että puolisosi on siis kova ruuanlaittaja, joka tekee jatkuvasti syötävää jollekin toiselle.
Kuka se toinen on, joka tekee kilvan ruokaa puolisollesi eikä voi hellittää?
Ja kuinka itse liityt tähän kuvioon? Saatko sinä mistään ruokaa syödäksesi?
Vierailija kirjoitti:
Pidä sinä välipäivä.
Tämä ei nyt käy, koska sesongin tuotteet odottavat kokkaajaa. En missään tapauksessa luovu sesongin tuotteista.
Huomenna on vuorossa kaalilaatikko. Kaalilaatikko puolukkahillon kera.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinkkiş
Koska sanot näin niin et ole kovin empaattinen. Ajattelet asiaa omalta kannaltasi.
ap
Mun mielestä ruikuttajat ei ole empaattisia, vaan itsekkäitä.
Sinkkiş
Ajattelet asiaa vain omalta kannaltasi.
Kaksi ihmistä tekee ruokaa kilpaa. Eli molemmat on osallisia. Jos sinä oot se toinen niin lopeta?
ap