Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö kangasmaskit aina käytön jälkeen?

Vierailija
19.10.2020 |

Hävettää myöntää, mutta oon vetänyt samalla kangasmaskilla koko tämän ajan... Olen pessyt sen vain pari kertaa enkä ole jaksanut hankkia lisää/uusia. Oli vielä kallis Finlaysonin. Kuinka moni muu tunnustaa täällä saman?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kangasmaskisi olemattomat hyödyt kääntyä miinukselle eli itseäsi vastaan, kun hengittelet sitä moskaa kankaan pinnasta takaisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viruksia tuhoava kangasmaski. Käytän koko päivän sitä samaa ja seuraavana aamuna otan uuden ja puhtaan taas.

Vierailija
4/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aattelin ehkä 2 viikon välein.

Vierailija
5/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pesen jokaisen käytön jälkeen. Mulla on 10 kangasmaskia, joita noin kerran viikossa pesen.

Vierailija
6/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maskeja käytätte, niin käyttäisitte sitten edes oikeasti suojaavia maskeja. Kangasmaskit eivät sellaisia ole.

Vierailija
7/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maskeja käytätte, niin käyttäisitte sitten edes oikeasti suojaavia maskeja. Kangasmaskit eivät sellaisia ole.

Maskeilla ostetaan pääsylippu kauppaan, ei niillä ole suojaamisen kanssa mktään tekemistä.

Vierailija
8/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskeilla ostetaan pääsylippu kauppaan, ei niillä ole suojaamisen kanssa mktään tekemistä.

Kauppaan on ihan sallittua mennä edelleen maskittomanakin. Ei ole mitään maskipakkoa kaupoissa.

Vierailija
9/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin monta maskia, että käytetään ne ensin loppuun ja sitten pesen kaikki kerralla. Niin tarvii vain kerran viikossa pestä. Laitetaan tiiviiseen, mutta ilmavaan pahvilaatikkoon käytettyinä odottamaan pesua, jotta kosteus pääsee haihtumaan, eivätkä tule tunkkaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän