IS: Sara Sieppi julkaisi seksikkäitä sänkykuvia – yllättäen Jari-Matti Latvala ilmestyi kommentoimaan otoksia
– Pysy sängyssä, lataa akkujasi ja aloita viikkosi täynnä energiaa. Muuten, sängyssäsi on uskomattoman kaunis tyttö, Latvala kirjoitti englanniksi sydänsilmäisen emojin kera.
Oi näen tässä orastavan parisuhteen <3
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät näytä koskaan oppivan. Latvalakin kuuluu joukkoon. Luulisi, että miettisi vähän, kun suhde Torpan kanssa maksoi sekä rahallisesti että henkisesti paljon. Nytkö sitten vuorossa jo ainakin toinen tai kolmas golddigger?
Raha-asiat Latvala sössi ihan itse, ei siihen tarvittu edes Maisaa. Tulee mieleen mies joka on jäänyt jonnekin pikkupoika tasolle.
Mitään ongelmia ei hällä verottajan kanssa olisi ilman Maisaa. Maisa vaati Latvalalta sekä talon, että kesämökin hankkimisen Suomesta ja sitten kun ne sai, niin innolla postaili someen heidän touhujaan niin kotona kuin mökilläkin ja näiden Maisan sometusten pohjalta verottaja kiinnostui Latvalan oleskelusta Suomessa.
Eli ensin mökki ja asunto, jotka jo vaativat Latvalalta enemmän oleskelua Suomessa ja sitten vielä kruununa jatkuva päivittäminen someen kaksikon elämästä. Jos ja kun verottaja pystyy todistamaan, että Latvala on viettänyt Maisa vuosinaan yli puoli vuotta Suomessa ja kuitenkaan ei ole maksanut tänne verojaan, niin se tulee maksamaan Latvalalle useita miljoonia. Melko kalliiksi siis käy tämä silikonibimbo Jari-Matille, mutta näköjään mitään ei ole opittu, vaan sama touhu näköjään jatkuu, kohde vaan vaihtuu.
Tää on ihme . Miehet on ruikuja tai läskejä tai mitä vaan mutta naisia arvostellaan . Nää ihmiset tienaa elatuksensa ulkonäöllä mikä on ammatti mutta silti ovat ihmisiä .
Kaikilla joku ammatti kirjoitti:
Joo ei oo läski vaan naisilla on vaihdevuodet siinä 50 v. Sille ei taas voi mitään . Vesipaasto hiukan rauhoittaa kun pari viikkoa jaksaa ,se tasaa sokeriarvot ja kofeiinit pois verenpaine tasaantuu . Meno paussista selviää kyllä . Joo kuuluu sarjaan mukavat ihmiset . Siksi suosittu .
Puhutaanko nyt Sara Siepistä, vai Kaija Koosta? Veikkaan, että Sieppi tulee ikääntymään aika samalla lailla kuin Riitta Väisänen.
Suuruuden huulluus . Mitä miljoonia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät näytä koskaan oppivan. Latvalakin kuuluu joukkoon. Luulisi, että miettisi vähän, kun suhde Torpan kanssa maksoi sekä rahallisesti että henkisesti paljon. Nytkö sitten vuorossa jo ainakin toinen tai kolmas golddigger?
Raha-asiat Latvala sössi ihan itse, ei siihen tarvittu edes Maisaa. Tulee mieleen mies joka on jäänyt jonnekin pikkupoika tasolle.
Mitään ongelmia ei hällä verottajan kanssa olisi ilman Maisaa. Maisa vaati Latvalalta sekä talon, että kesämökin hankkimisen Suomesta ja sitten kun ne sai, niin innolla postaili someen heidän touhujaan niin kotona kuin mökilläkin ja näiden Maisan sometusten pohjalta verottaja kiinnostui Latvalan oleskelusta Suomessa.
Eli ensin mökki ja asunto, jotka jo vaativat Latvalalta enemmän oleskelua Suomessa ja sitten vielä kruununa jatkuva päivittäminen someen kaksikon elämästä. Jos ja kun verottaja pystyy todistamaan, että Latvala on viettänyt Maisa vuosinaan yli puoli vuotta Suomessa ja kuitenkaan ei ole maksanut tänne verojaan, niin se tulee maksamaan Latvalalle useita miljoonia. Melko kalliiksi siis käy tämä silikonibimbo Jari-Matille, mutta näköjään mitään ei ole opittu, vaan sama touhu näköjään jatkuu, kohde vaan vaihtuu.
No voi jumaliste jos mies ei osaa omista raha-asioistaan itse huolta pitääkin joutaa ne rahat mennä. Näyttipä tuo jartsa kuvissa mielellään poseeraavan ja lehtijutuissa lässyttää.
Turha on Maisaa syyttää, vaikka siinä mitä vikoja olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että JM ja Maisa palaavat vielä yhteen?
Tämä on Maisan fantasia ja EI TODELLAKAAN toteudu!
JM oppi kerrasta.Mistä olet moista paskaa päähäsi saanut. Ei taatusti jarimatti kelpaa enää Maisalle, sillä on nyt mies mitä se tuolla olmilla tekisi,
Löytynyt siis Leviltä joku, Nurmijärvellehän ei asiaa enää ole🤣
,
Eikä varmasti halua. Kaunis koti näyttää olevan Maisalla ja hyvä niin.
Minusta Latvalan kannattais ottaa Sofia.
Sofia on uskollinen, koska ei ihastu miehessä mihinkään muuhun kuin lompakkoon. Niin kauan kuin Jari-Matilla piisaa fyffeä, Sofiaa ei haittaa pienet syrjähypyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Siepillä silikonitissit?
Kyllä on. Näkeehän sen sokea Reettakin.
Kyllä nuo minun silmiini aika luonnollisilta näyttää. Joillain vaan on pinkeät ja hyvänkokoiset tissit
Sillä on kuvassa topatut t-paitaliivit, minun luomutissit näyttää sellaisissa just samalta. Mutta minulla oli nämä jo nuorena toisin kuin siepolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.
Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.
Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti.
Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.
Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.
Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Saralle paluut Lappiin kotiseudulle ja siellä vaikkapa poromiehen vaimoksi.
Turvattu vanhuus, kun on oma porokarja.
Lapinnaisen pitää osata monenlaista, hienohelmat tuskin pärjäilee
Maisu olisi taas Stefanille oiva mätsi. Kummallekin näyttää hanaviini uppoavan ja syytä juhlaan on useamman kerran viikossa. Maisan työvuorot kerran kuussa ja Stefanin 3 päivää viikossa töitä sopisivat yhteen. Maisalla olisi jo veskat valmiiksi exällä ostatettuna. Kummankaan lastakaan ei näy kuin muiden ottamissa kuvissa, joten uusperhearki sujuisi kitkatta. Maisalle vielä kirsikkana kakussa se, että pääsisi virnuilemaan Maralle urakalla. Jäi meinaan keskikokoinen kana kynimättä silloin joskus, kun Martina kertoi julkisesti Maisan tehneen nimissään faceprofiilin ja esiintyneen Martinana. Maisa ei ole saanut kostoaan toteutettua, kun sen äksidentin jälkeen julkkispiirit ovat sulkeneet ovensa. No, Äxl avasi niitä yhden filmin verran ja siitäkin mentiin käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Martina Aitolehti silikonitisseineen olisi myös passeli vaihtoehto? Martina tykkäisi leuhkia Puumalan-huvilalla, Monacon-asunnolla jne. jne. Niin, ja nehän olisi siinä tapauksessa "meidän"... Tosin kyllä mä mieluummin miehenä ottaisin sen Kellyn (jos saisin) kuin Aitolehden.
Joku Räikkönen vielä sais pidettyä Martinan ruodussa mutta Jarimatista ei jäis jäljelle kun pelkkä ruoto.
JM taitaa olla liian lapatossu Maralle. Martina tykkää, että miehessä on haastetta. Melkein vuosikymmenen pisti siihen, että yritti saada raikuli-Stefun kuriin.
Voi kunpa pääsisi vielä joku päivä näkemään sen kohutun Martina vs. Maisa tappelun videotallenteen. Aitolehti uhkasi katkoa Maisan pään ja Maisa sanoi Martinalle hirveimmän asian, minkä tästä tiesi. Kumpikin lähti sitten jäähyn kautta kotimatkalle. Aika hyvä ikkuna kummankin daamin luonteeseen kuvaus tapahtumista. Maisan "romahdus" ja Martinan kiroilu ja riehuminen.
https://www.voice.fi/viihde/a-45570
"Viidakon tähtöset meni liian rajuksi - tämä osa sensuroitiin!"Eikö Martina itkettänyt sitä ex-missi Nooraakin jossain kuvauksissa mutta tästä ei ollut pitämään puoliaan vaan juoksi itkien karkuun.
Muistelisin että Maisa kertoi jälkikäteen telkkarissa sanoneensa episodista jotenkin näin”....sit mä sanoin sille pahimman jutun minkä mä siitä tiedän....vetäsit kuule vähän vähemmän kamaa! ”
Muistaako joku muu tämän? Sanoiko jossain tuon ohjelman jälkipuinnissa vai missä tuon?
Muistin oikein! Tässä linkkiä sen aikaisiin keskusteluihin Maisan ja Martinan riidasta. Itse muistelen että jossain videolla tosiaan Maisa sanonut Martinasta ko. jutun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/1601053/ketju/mita_maisa_sanoi_martinal…
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti ja Sara olisivat ihana pari (kauniita ja komeita mutta yhtä tyhjäpäisiä), mutta pysyisikö JM uskollisena?
Sara on ihan tarpeeksi kärsinyt Salmisen uskottomuudesta.
J-Mko komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.
Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.
Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti.
Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.
Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.
Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.
Ohesta kysyn, että mitä ihmettä sinä sönkkäät?
Tajunnanvirtaa jossa ei ole päätä eikä häntää.
Miten tuommoinen ihminen on päästetty koulusta ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jumaliste jos mies ei osaa omista raha-asioistaan itse huolta pitääkin joutaa ne rahat mennä. Näyttipä tuo jartsa kuvissa mielellään poseeraavan ja lehtijutuissa lässyttää.
Totta kai Latvala saa itseään syyttää, että antoi Maisan viedä itseään, kuin litran mittaa, mutta mitään verosotkuja ei ilman Maisan kanssa seurustelua Latvalalla olisi, tämä on karu fakta. Se somepostaus, jonka hän aikoinaan Maisalle laittoi, tuli siis maksamaan miljoonia. Saa nähdä, kuinka kalliiksi tämä Sieppipostaus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohesta kysyn, että mitä ihmettä sinä sönkkäät?
Tajunnanvirtaa jossa ei ole päätä eikä häntää.
Miten tuommoinen ihminen on päästetty koulusta ulos?
Alkaa viini tehdä tehtäväänsä ja kohta DNA alkaa tienata prepaideilla😃
Ketkähän onnettomat tänään saavat Valkyrioiden ratsastuksen osakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos Maisukkikin löytänyt ketjun :)
Vieläkö vanha suola (raha) janottaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti ja Sara olisivat ihana pari (kauniita ja komeita mutta yhtä tyhjäpäisiä), mutta pysyisikö JM uskollisena?
Sara on ihan tarpeeksi kärsinyt Salmisen uskottomuudesta.J-Mko komea?
Eihän Jartsa-Masa nyt rumakaan ole ja varmaan pienellä stailauksella voisi olla ihan kohtuullisen näköinenkin, mutta kyllähän hänestä kaikenlainen miehekkyys loistaa poissaolollaan ihan äänestä lähtien.
Löytynyt siis Leviltä joku, Nurmijärvellehän ei asiaa enää ole🤣
,