Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Sara Sieppi julkaisi seksikkäitä sänkykuvia – yllättäen Jari-Matti Latvala ilmestyi kommentoimaan otoksia

Vierailija
19.10.2020 |

– Pysy sängyssä, lataa akkujasi ja aloita viikkosi täynnä energiaa. Muuten, sängyssäsi on uskomattoman kaunis tyttö, Latvala kirjoitti englanniksi sydänsilmäisen emojin kera.
Oi näen tässä orastavan parisuhteen <3

Kommentit (454)

Vierailija
281/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.

Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.

Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti. 

Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.

Sosiaalisesti taitamaton on tyhmä.

On suunnattoman tyhmää ajatella että sosiaalisesti taitamaton on tyhmä. Sosiaaliset taidot on vain yksi älykkyyden lajeista.  Albert Einstein oli sosiaalisesti kömpelö, onko hän sinuun verrattuna tyhmä? 

Vierailija
282/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.

Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.

Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti. 

Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.

Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.

Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.

Ohesta kysyn, että mitä ihmettä sinä sönkkäät?

Tajunnanvirtaa jossa ei ole päätä eikä häntää.

Miten tuommoinen ihminen on päästetty koulusta ulos?

Ovesta sanon vaan että olet vaan niin tyhmä ettet tajua. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Sara olisivat ihana pari (kauniita ja komeita mutta yhtä tyhjäpäisiä), mutta pysyisikö JM uskollisena?

Sara on ihan tarpeeksi kärsinyt Salmisen uskottomuudesta.

J-Mko komea?

Eihän Jartsa-Masa nyt rumakaan ole ja varmaan pienellä stailauksella voisi olla ihan kohtuullisen näköinenkin, mutta kyllähän hänestä kaikenlainen miehekkyys loistaa poissaolollaan ihan äänestä lähtien.

Nyt olis mielenkiintoista tietää, kumpaa alapeukuttajat peukutti enemmän. Sitäkö että hän ei ole varsinaisesti ruma, vaan ihan tavallisen amisjampan näköinen, vai sitäkö että hän ei ole miehekäs?

Jos jälkimmäistä, niin olen kyllä yllättynyt, koska yleensä olen osannut nähdä, onko mies naisten mielestä miehekäs ja sitä kautta seksuaalisesti haluttu vai ei. Olen siis itse mies.

Naisillehan miehen olemuksessa miehekkyys on kaikkein tärkein, näin olen antanut itselleni kertoa. Nyt siis puhuin vain olemuksesta, en niistä muista tekijöistä, jotka totta kai on myös tärkeitä, varsinkin jos ollaan liikkeellä parinmuodostus aikeissa. Latvalassa ei kyllä ole mielestäni minkäänlaisia miehekkäitä piirteitä, mutta eihän minusta rumakaan ole, vaan ihan tuiki tavallisen jampan näköinen.

M43

Vierailija
284/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti taitamaton on tyhmä.

On suunnattoman tyhmää ajatella että sosiaalisesti taitamaton on tyhmä. Sosiaaliset taidot on vain yksi älykkyyden lajeista.  Albert Einstein oli sosiaalisesti kömpelö, onko hän sinuun verrattuna tyhmä? 

En tiedä mikä on enemmän kuin suunnaton, hirveän suunnaton kenties? Mutta sinulta on suunnattoman suunnatonta verrata jartsaa ja Albertia. Vai mitä mieltä itse olet?

Jotenkin tuntuu että olet tasoa Jartsa, ihan kaikessa.

Vierailija
285/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.

Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.

Ohesta kysyn, että mitä ihmettä sinä sönkkäät?

Tajunnanvirtaa jossa ei ole päätä eikä häntää.

Miten tuommoinen ihminen on päästetty koulusta ulos?

Ovesta sanon vaan että olet vaan niin tyhmä ettet tajua. Ei mulla muuta.

Kenen ovesta nyt puhutaan? Ja miksi ovesta ylipäätään puhutaan?

Vierailija
286/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JM:n tahto on äitylin taskussa

Vierailija
287/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommentti voi olla ihan vaan pieni näpäytys Maisalle. Latvala tietää että tuollainen kommentti Saran kuvaan herättää toimittajat ja siitä tehdään uutinen joka tavoittaa myös Maisan. Tuli vaan tällänen mieleen...

Vierailija
288/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kommentti voi olla ihan vaan pieni näpäytys Maisalle. Latvala tietää että tuollainen kommentti Saran kuvaan herättää toimittajat ja siitä tehdään uutinen joka tavoittaa myös Maisan. Tuli vaan tällänen mieleen...

Tuo on hyvin mahdollista, kun tietää mitä kaikkea on viime aikoina tapahtunut.

Vierailija
289/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityli ja sisko vartioi kultamunan rahoja

Vierailija
290/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari-Matin ois pitänyt kirjoittaa vaan, että rallit kukkoloilla nauruemojin kera - toiminnan mies, eikä mitään turhaa lepertelyä;)

Vierailija
291/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara ja J-M olis mahtava pari. Sara niin kaunis ja näyttävä , eikä olis ukkonsa lompakolla kun pystyy itsensä elättään.

En ehkä kestäis niitä paparatsikuvia Sarasta ja Latvalasta jossain Thaimaan aurinkotuoleissa. Siepin mokkakengän värinen auringossa rapistunut iho ja vieressä Latvalan maidonvalkoinen runko höystettynä päähän vedetyllä hellerätillä, iho ja nenä palaneena a´la tempparit bruna. en kestä. :D

😂😂

Vierailija
292/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt. M aisa taitaa olla vainoava exä, josta syytti aikanaan muita. Selvästi on vaikea pala, kun Latvala jatkaa elämäänsä, johon M aisa ei kuulu millään tavalla. Turhaan M ottaa mitään kantaa JM:n seurusteluun. Ensin huuteli ja vähätteli JM:n suhdetta Kellyyn ja nyt Saraan. Antaa JM:n nauttia. 

Linkki missä Maisa vähättelee suhdetta kellyyn? Kiitos. Ja onko jartsalla suhde Saraan? Taitaa kuule saralla olla hiukan miehekkäämmät miehet mielessä.

Mistä hemmetistä päättelit että niillä on suhde.

Olet typerä!

Vierailija
293/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen, että Sieppi ja JM ovat jo tavanneet. Suomessa julkkispiirit eivät niin hirveän isot ole.

Vierailija
294/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka on Suomen kuumin kultamuna tällä hetkellä? Onko se JM, vai Stefu? Entä Niko RA? JM:n rahat taitaa olla yhä verottajan jäädyttäminä, Stefu ollut otsikoissa maksamattomista laskuista ja yritystä jopa haettiin konkurssiin, entä onko Nikolla jotain varallisuutta vielä jemmassa?

Minne Sofian muuttokuorma suuntaa ja natsaako Maisalla Levillä? Niin katsoisin, jos joku tekisi näiden naisten kultamunan metsästyksestä realityn.

Vierailija
295/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että joku paha nainen tulee, tekee jartsan kanssa lapsoset (yöks) ja saa jartsan rahat, siis ne, jotka jää kun verottaja on ottanut omansa.

Vierailija
296/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matin ois pitänyt kirjoittaa vaan, että rallit kukkoloilla nauruemojin kera - toiminnan mies, eikä mitään turhaa lepertelyä;)

Kovaa ajoa vaan. ⛰️⛰️🚗

Vierailija
297/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt. M aisa taitaa olla vainoava exä, josta syytti aikanaan muita. Selvästi on vaikea pala, kun Latvala jatkaa elämäänsä, johon M aisa ei kuulu millään tavalla. Turhaan M ottaa mitään kantaa JM:n seurusteluun. Ensin huuteli ja vähätteli JM:n suhdetta Kellyyn ja nyt Saraan. Antaa JM:n nauttia. 

Linkki missä Maisa vähättelee suhdetta kellyyn? Kiitos. Ja onko jartsalla suhde Saraan? Taitaa kuule saralla olla hiukan miehekkäämmät miehet mielessä.

Mistä hemmetistä päättelit että niillä on suhde.

Olet typerä!

Jos Maisa on vähätellyt Latvalan ja Kellyn suhdetta, niin on ollut harvinaisen oikeassa. Jos sellaista suhdetta on ikinä edes ollutkaan.

Vierailija
298/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityli sanoi että JM joutuu ottamaan ulkomaalaisen vaimon eikä suomalaista

Vierailija
299/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt seb huomion, että jääkiekkoilijat tykkää blondeista ja ratinvääntäjät tummista..Mika Salo, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen..

Granlund, Selänne...

Vierailija
300/454 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin nyt kaipaamaan niitä Siepin seksikkäitä sänkykuvia, Ainakaan ekalla sivulla ei ollut linkkiä, pidemmälle en jaksanut lukea :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi