IS: Sara Sieppi julkaisi seksikkäitä sänkykuvia – yllättäen Jari-Matti Latvala ilmestyi kommentoimaan otoksia
– Pysy sängyssä, lataa akkujasi ja aloita viikkosi täynnä energiaa. Muuten, sängyssäsi on uskomattoman kaunis tyttö, Latvala kirjoitti englanniksi sydänsilmäisen emojin kera.
Oi näen tässä orastavan parisuhteen <3
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Siepillä silikonitissit?
Kyllä on. Näkeehän sen sokea Reettakin.
Voi kyllä olla ihan vaan rasvaa ja rautalankaa. Sara oli vielä hoikka tyttö missivuotenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Martina Aitolehti silikonitisseineen olisi myös passeli vaihtoehto? Martina tykkäisi leuhkia Puumalan-huvilalla, Monacon-asunnolla jne. jne. Niin, ja nehän olisi siinä tapauksessa "meidän"... Tosin kyllä mä mieluummin miehenä ottaisin sen Kellyn (jos saisin) kuin Aitolehden.
Joku Räikkönen vielä sais pidettyä Martinan ruodussa mutta Jarimatista ei jäis jäljelle kun pelkkä ruoto.
JM taitaa olla liian lapatossu Maralle. Martina tykkää, että miehessä on haastetta. Melkein vuosikymmenen pisti siihen, että yritti saada raikuli-Stefun kuriin.
Voi kunpa pääsisi vielä joku päivä näkemään sen kohutun Martina vs. Maisa tappelun videotallenteen. Aitolehti uhkasi katkoa Maisan pään ja Maisa sanoi Martinalle hirveimmän asian, minkä tästä tiesi. Kumpikin lähti sitten jäähyn kautta kotimatkalle. Aika hyvä ikkuna kummankin daamin luonteeseen kuvaus tapahtumista. Maisan "romahdus" ja Martinan kiroilu ja riehuminen.
https://www.voice.fi/viihde/a-45570
"Viidakon tähtöset meni liian rajuksi - tämä osa sensuroitiin!"
Eikö Martina itkettänyt sitä ex-missi Nooraakin jossain kuvauksissa mutta tästä ei ollut pitämään puoliaan vaan juoksi itkien karkuun.
Tulkinta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitivalkoinen, kaljuuntunut luikku mies, josta hänen oma isänsäkin on sanonut, että maisa ei katsoisi sua päinkään, jos sulla ei olisi rahaa... Ja Sara nyt alkaa olla pelkästään säälittävä... Kiva pari :)
Miehenä en osaa sanoa naisten ihanteista miesten ulkonäön suhteen, mutta on vaikeaa ottaa tosissaan kommentteja, joiden mukaan JM olisi pahannäköinen. Eiköhän hän ole ulkonäöltään aivan normaali mies, jopa reilusti yli keskitason kun ottaa vielä huomioon, ettei taida olla kaljamahaa tms.? Ja hänen isänsä kommenttia - jos pitää paikkansa - en tulkitse niin, että hän pitäisi poikaansa pahannäköisenä, vaan että kommentti liittyisi enemmänkin julkkisnaiseen, jonka isä ei uskoisi kiinnostuvan miehestä, jolla ei ole paljon rahaa.
Se taitaa se olmius liittyä muuhun kuin varsinaisesti ulkonäköön. Hänessä ei ole mitään miehekästä, hän on luihu (verovelatkin sen todistaa) ja lässyttää kuin vain mammanpoika voi lässyttää. Ja sen kirjan paljastukset, minä olen ajatellut että se paksu toimittaja smolander vai mikä se olikaan, on vihannut aina Jartsaa ja pääsi kirjalla kostamaan. Jos lehtijutut kirjan sisällöstä pitävät paikkansa niin koko Latvalan sakista tulee sellainen kuva ettei niistä kenelläkään nouse hissi yläkerroksiin, vaan jää navan seuduille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Siepillä silikonitissit?
Kyllä on. Näkeehän sen sokea Reettakin.
Kyllä nuo minun silmiini aika luonnollisilta näyttää. Joillain vaan on pinkeät ja hyvänkokoiset tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Martina Aitolehti silikonitisseineen olisi myös passeli vaihtoehto? Martina tykkäisi leuhkia Puumalan-huvilalla, Monacon-asunnolla jne. jne. Niin, ja nehän olisi siinä tapauksessa "meidän"... Tosin kyllä mä mieluummin miehenä ottaisin sen Kellyn (jos saisin) kuin Aitolehden.
Joku Räikkönen vielä sais pidettyä Martinan ruodussa mutta Jarimatista ei jäis jäljelle kun pelkkä ruoto.
JM taitaa olla liian lapatossu Maralle. Martina tykkää, että miehessä on haastetta. Melkein vuosikymmenen pisti siihen, että yritti saada raikuli-Stefun kuriin.
Voi kunpa pääsisi vielä joku päivä näkemään sen kohutun Martina vs. Maisa tappelun videotallenteen. Aitolehti uhkasi katkoa Maisan pään ja Maisa sanoi Martinalle hirveimmän asian, minkä tästä tiesi. Kumpikin lähti sitten jäähyn kautta kotimatkalle. Aika hyvä ikkuna kummankin daamin luonteeseen kuvaus tapahtumista. Maisan "romahdus" ja Martinan kiroilu ja riehuminen.
"Viidakon tähtöset meni liian rajuksi - tämä osa sensuroitiin!"Eikö Martina itkettänyt sitä ex-missi Nooraakin jossain kuvauksissa mutta tästä ei ollut pitämään puoliaan vaan juoksi itkien karkuun.
Onhan Martina käynyt muistaakseni Siepin, Belorfin ja A-M Bergin kimppuun, ajanut autoa kännissä, ylinopeuksia, kortitta ajanut, pitänyt koiraa irti lainvastaisesti jne. jne. Niin, ja petti Eskoa vaikka heillä oli vuoden ikäinen lapsi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän seksikästä miestä kun JM on vaikea keksiä. Miettikää sen valkonen vartalo alasti alakerta taistelu valmiudessa tulossa teitä kohti.
Tää oli nyt vähän ehkä tyly kun huomioidaan, että etsiihän Kaija Kookin miestä. Aina välillä ainakin.
Nyt voidaan sitten kuvitella se tositoimissa.
Kaija koo on kaunis nainen, lihava mutta nainen.
Jarimatti on pystyyn nostettu lapamato, jossa on miestä juuri sen verran kuin lapamadossa on, eli ei yhtään.
Siinä on kuule hurja ero.
Minä olen nainen ja normaalipainoinen, jos sillä jotain merkitystä on.
Suomessa on tuhansia ja tuhansia ihmisiä joille ei ole rahaa päivittäiseen ruokaan. Koronavirus leviää maassa räjähdysmäisesti. Suomalainen yritystoiminta siirtyy vapaaehtoisesti tai globaalilla ahneudella ulos maasta lopullisesti. Ja niin edelleen.
Tässä maailmantilan kontekstissa uutisoitavan merkittävä keskustelunaihe on sitten se, että rikas 35-vuotias mammanpoika kuolaa silikonipimun perään netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että JM ja Maisa palaavat vielä yhteen?
Tämä on Maisan fantasia ja EI TODELLAKAAN toteudu!
JM oppi kerrasta.
Mistä olet moista paskaa päähäsi saanut. Ei taatusti jarimatti kelpaa enää Maisalle, sillä on nyt mies mitä se tuolla olmilla tekisi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viidakon tähtöset meni liian rajuksi - tämä osa sensuroitiin!"Eikö Martina itkettänyt sitä ex-missi Nooraakin jossain kuvauksissa mutta tästä ei ollut pitämään puoliaan vaan juoksi itkien karkuun.
Muistelisin että Maisa kertoi jälkikäteen telkkarissa sanoneensa episodista jotenkin näin”....sit mä sanoin sille pahimman jutun minkä mä siitä tiedän....vetäsit kuule vähän vähemmän kamaa! ”
Muistaako joku muu tämän? Sanoiko jossain tuon ohjelman jälkipuinnissa vai missä tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JM oltava tarkkana ettei tälläinen kommentointi käänny häntä vastaan. Nyt voitolla eron jälkeen, mutta vekottelemalla tapailukumppaninsa kaveria voi mennä pakkaselle (pelkkä mielikuva tästä voi riittää, vaikka ei olisi tarkoitus).
Tunnettu H uo ripukki jartsukka, tottakai se kommentoi. Sinä on pas kakasa joka ei koskaan kasva aikuiseksi eikä hänessä ole miestä minkään vertaa. Ja kuka kuvittelee, että se tätä tummaa tyttöä seurustelumielessä tapailee, höpsistä.
Mediasta on ainakin itselleni syntynyt sellainen käsitys, että hän oli uskollinen mies, kunnes sitten morsian shokeerasi hänet pettämällä häntä viikko kihlajaisista, ja tämän jälkeen hänestäkin tuli petturi, tosin hän petti vain pettäjämorsiantaan?
Petti jo sitä edellistä naisystäväänsä, Jartsa ei taida tietää mitä uskollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.
Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.
Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti.
Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.
Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän seksikästä miestä kun JM on vaikea keksiä. Miettikää sen valkonen vartalo alasti alakerta taistelu valmiudessa tulossa teitä kohti.
Joo ja varmaan mamman kuva katsoo tuimana piirongin päältä . . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli nyt vähän ehkä tyly kun huomioidaan, että etsiihän Kaija Kookin miestä. Aina välillä ainakin.
Nyt voidaan sitten kuvitella se tositoimissa.
Kaija koo on kaunis nainen, lihava mutta nainen.
Jarimatti on pystyyn nostettu lapamato, jossa on miestä juuri sen verran kuin lapamadossa on, eli ei yhtään.
Siinä on kuule hurja ero.
Minä olen nainen ja normaalipainoinen, jos sillä jotain merkitystä on.
Kaija Koo on kaikkien läskien yh:iden oma sankari.
M/40
Niin toinen halusi naimisiin toinen ei . Olkaa nyt järkeviä että jos rakkaus puuttuu kaikki puuttuu .
Kun löysät riipparit kasataan tarpeeksi tiukoilla ja tukevilla liiveillä, syntyy illuusio kiinteistä ja kauniista rinnoista. Säälittävä totuus paljastuu niissä kuvissa joissa Sieppi esiintyy syväänuurretussa vaatteessa ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Sara ja J-M olis mahtava pari. Sara niin kaunis ja näyttävä , eikä olis ukkonsa lompakolla kun pystyy itsensä elättään.
En ehkä kestäis niitä paparatsikuvia Sarasta ja Latvalasta jossain Thaimaan aurinkotuoleissa. Siepin mokkakengän värinen auringossa rapistunut iho ja vieressä Latvalan maidonvalkoinen runko höystettynä päähän vedetyllä hellerätillä, iho ja nenä palaneena a´la tempparit bruna. en kestä. :D
Joo ei oo läski vaan naisilla on vaihdevuodet siinä 50 v. Sille ei taas voi mitään . Vesipaasto hiukan rauhoittaa kun pari viikkoa jaksaa ,se tasaa sokeriarvot ja kofeiinit pois verenpaine tasaantuu . Meno paussista selviää kyllä . Joo kuuluu sarjaan mukavat ihmiset . Siksi suosittu .
En ole Maisa, minä en vaan hyväksy että suhteessa ja kihloissa olessa tehdään niinkuin jm on itse kertonut tehneensä. Se on huori nteko, pitää elää yksin jos ei osaa olla uskollinen. Minä voin tämän kyllä kertoa jämmälle suoraankin.
Minä en usko että Maisa jarimatin perään haikailisi, miehekkäämpi mies sillä nyt on ja ihan hyvältä näyttää elämä, varmasti on Jarin raukkamainen kirja satuttanut, mutta siitäkin pääsee yli. Jarimatista meni kirjan paljasten jälkeen loppukin maku ja koko perhe vaikuttaa täydellisiltä ääliöiltä. Olisi jarimatti keskittynyt kirjassaan vain uraansa, olisi joku voinut vielä häntä mieheksi luuulla, nyt kaikille selvisi että kostonhimoinen tossukka, tissitossukka. Hyi.