Satuhäät 20.1
Kommentit (457)
Järkyt silmälasit tolla morsiamella! Jotenkin säälittävä pari:( miks hitossa lasten tukat pitää värjätä??
Lapset haluaa laulaa mummolle, vaikka äiti meni naimisiin :D
Hääautossa sulhanen kuitenkin hymyili. Ekan kerran koko kolmen vartin jakson aikana.
Jopa toi pappi näytti hieman vaivaantuneelta kun pari alttarille noissa hepeneissä ja hatuissa saapui...
Eiks papin pitäisi sanoa Ettei miehillä saa onn hattu päässä olla?
Muuten ihan lutuinen pari, Hyvä että Ovat löytäneet toisensa
Punapäitä kaikki naisimmeiset. Aika vaatimattomia asuinoloja näytettiin ihan surutta jne. Jotain outoa tuossa oli kokonaisuutena ja pahasti.
Se oli söötti ja symppis. Vähän sekin kyllä katsoi sitä paria lievästi huvittuneena.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:24"]
Hääautona oli kuitenkin ihan vauraan näköinen S-sarjan Mersu. Kenenkä sitten lieneekään, sulhasen vanhempien kenties?
[/quote]Kyllä se varmaan sulhasen oma oli.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:02"]Minä ihmettelen tätä vimmaa, että jonkun miehen on PAKKO luovuttaa morsian. Mikä se tädin mies on luovuttamaan? Elääkö Suomen naiset jotain sortomaata, jossa isät tai muut sukulaismiehet naittaa tyttäriään? Ja joillakin on luovuttamassa jopa poika!
Itsellä kolme tyttöä ja aion pitää huolta, ettei heitä luovuta kukaan vaan luovuttavat itse itsensä kuten äitinsäkin. Ja miksei äiti luovuta poikaa?
[/quote]
Itsekään en aio häissäni olla miesten välistä kauppatavaraa. Itse olen valintani tehnyt. Mielellään edellisenä päivänä maistraatissa naimisiin ja sitten yhdessä kirkon käytävää siunattavaksi vaan.
Ei uskoisi että 2000 lukua eletään...
Tää pari taatusti voittais Putouksen sketsihahmokilpailun ihan 6-0.
Aivan mahtavaa. Katsoin toisen kerran jakson, ja siis täh, morsian on ihan sanavalmis ja kiva ja puku itseasiassa kaunis. Mutta mikä nauratti, on se rouva sinisen tabletin kanssa kuvaamassa... Nykyaikaa!
Vähän ehkä enemmän hymyä toivoisi hääparilta..
No onhan tuossa ohjelmassa ennenkin erikoisia pareja ollut jos ette muista.
Esim. pari joka kutsui pehmolelut häihinsä. Kyllähän tähän maailmaan erikoista porukkaa mahtuu, ja kuten joku sanoi antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikkea hyvää tälle pariskunnale!:)
Ohi mennen näin tämän keskustelun. Aivan pakko sanoa, että jokainen näistä kommenteista kertoo enemmän kirjoittajastaan kuin kyseisestä parista. Jokainen voisi kanavoida turhautuneisuutensa ja negatiivisuutensa paremmalla tavalla. Myötähäpeän määrä on suuri, ei suinkaan parin puolesta, vaan ilkeiden kommentoijien. Hyhhyh mitä väkeä !
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:02"]Minä ihmettelen tätä vimmaa, että jonkun miehen on PAKKO luovuttaa morsian. Mikä se tädin mies on luovuttamaan? Elääkö Suomen naiset jotain sortomaata, jossa isät tai muut sukulaismiehet naittaa tyttäriään? Ja joillakin on luovuttamassa jopa poika!
Itsellä kolme tyttöä ja aion pitää huolta, ettei heitä luovuta kukaan vaan luovuttavat itse itsensä kuten äitinsäkin. Ja miksei äiti luovuta poikaa?
[/quote]
Itsekään en aio häissäni olla miesten välistä kauppatavaraa. Itse olen valintani tehnyt. Mielellään edellisenä päivänä maistraatissa naimisiin ja sitten yhdessä kirkon käytävää siunattavaksi vaan.
[/quote] ne exäthän ois voinu luovuttaa tonn :-D
Sairasta tai ei, minusta tuo pastori oli aika hottis..Joonas Hytösen ja Robbie Williamsin sekoitus..ihana! =) Ja selvästi kätketty pilke silmäkulmassa..
Tunnen papin ja hän on aivan mahtava tyyppi, älykäs, hauska ja huumorintajuinen. Se huppari on osa hänen persoonaansa.
Muuten en sit sanokaan parista mitään... :(
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:07"]
Tää pari taatusti voittais Putouksen sketsihahmokilpailun ihan 6-0.
[/quote]
reps
Surullisia kommentteja, mutta surullista katsottavaa.