Satuhäät 20.1
Kommentit (457)
Morsiammella oli kyllä kauniit kynnet. Ja pappi sanoi ihanasti, nyt saa pussata :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:59"]Onkohan morsiamen äiti juonut ja/tai tupakoinut raskauden aikana, tuli vain mieleen...
[/quote]
Mites oma äitisi? Pohditaan nyt sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:38"]
Miksi morsiamen fb sivulla lukee ""Parisuhde henkilön kanssa loppui 1.maaliskuuta 2012." Ja piian lisäämänä "asumus ero" en ymmärrä?
[/quote]
Voiskohan Piia ollut tarkoittanut tuolla päivityksellä sitä väliaikaista muuttoa pois sulhasen vanhempien luota ennen yhteisen asunnon löytymistä?
Luulisi että tuon ikäpolven miehet olisivat oppineet kravattisolmun viimeistään armeijassa. Mutta ehkä hänellä on ollut vapautus jostain syystä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:47"]
Järkyttävää katseltavaa oli tämä jakso. Vaatetus oli kuin suoraan venäjän karjalan köyhälistöstä ja koti/elintaso myös. Ilmeisesti myöskään niinkin yksinkertainen asia kuin hygienian hoito ei tunnu onnistuvan, saati miten pystyy huolehtimaan lapsistaan. Karua katseltavaa oli nuo kotiolot. Luulisi että jos nainen 24/7 on kotiäitinä niin olisi aikaa siivota taloaan hieman siistimpään kuntoon varsinkin kun kuvausryhmä televisioon tulossa. Harva ihan täysillä käyvä kehtaisi tuollaista asuntoa näyttää koko suomen kansalle. Kamalaa, että tämän päivän suomalaisessa yhteiskunnassa vielä löytyy tälläistä köyhyyttä.
[/quote]
Ajatella, että on muunlaisiakin kuin vieraskoreita ihmisiä!
Ymmärrät varmaan senkin, että köyhyyttä ei mitata sillä, miltä asiat näyttävät ulkopuolisille, vaan miten ne todellisuudessa ovat. Onko rahaa perustarpeisiin ja juhlaan silloin kun on juhlan aika, vaan ollaanko vaan fiinin näköisiä, mutta korvia myöten veloissa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 11:45"]
Onko mitään idioottimaisempaa, kuin pyrkiä järjestämään semmoiset häät, jotka eivät ole hääparin näköiset?
[/quote]
Naulan kantaan! Tusinamammat eivät vaan ymmärrä tätä, vaan kuvittelevat että "minun näköiset häät" tarkoittaa korkeintaan sitä, että hääkimpussa on gerberoita ruusujen sijaan, kaikki muut pitääkin olla häälehdistä ja kaverien häistä poimittua.
[/quote] Eikö samasta muotista olevien tusinahäiden ja vaivautuneena krääsän keskellä pönöttämisen välillä tosiaan ole mitään vaihtoehtoa?
[/quote]
Jep, eilinen ohjelma oli vaihtoehto. Olis luullut sullekin kelpaavan. Ehkä joskus sitten näytetään sitä pönöttämistäkin Kuninkaalliset häät -tyyliin. Oli kyllä noloin ohjelma miesmuistiin ja siinä juontajatkin tekivät parhaansa pilatakseen sen, mitä ei ollut vielä pilattu.
[/quote]
Olipa kerrassaan korni vaihtoehto. Jos tuollaiset häät tosiaan ovat niitä hääparin näköisiä, olen todella onnellinen omasta tuttavapiiristäni, he kun ovat osanneet löytyyä huomattavasti lämminhenkisempiä välimuotoja.
Saa olla eri mieltä, mutta minusta tuossa tavoiteltiin nimenomaan niitä tusinahäitä, mutta jokaisen ongelman kohdalla mentiin siitä mistä aita oli matalin (ei löytynyt valkoista hääpukua joten otetaan sitten punainen, veli ei tule luovuttamaan morsianta joten otetaan sitten setä, hiuksia ei voi värjätä punaisiksi joten otetaan sitten peruukki etc) ja lopputuloksena oli sitä krääsän keskellä pönöttämistä.
[/quote]
Todelliset hard core -omaperäisten häätkään eivät ole tavalliset, vaikka pyrkisivät siihen. Tämä on aina parempi vaihtoehto kuin se, että yritetään olla omaperäisiä ja lopputuloksena on samaa tuubaa kuin muillakin.
No minä olen sulhasen kanssa samanikäinen ja käynyt armeijan. Emme tehneet kravattisolmuja, koska mihinkään varustukseen kravatti ei kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:07"]
Luulisi että tuon ikäpolven miehet olisivat oppineet kravattisolmun viimeistään armeijassa. Mutta ehkä hänellä on ollut vapautus jostain syystä.
[/quote]
No minä olen sulhasen kanssa samanikäinen ja käynyt armeijan. Emme tehneet kravattisolmuja, koska mihinkään varustukseen kravatti ei kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Ovatko suomalaiset aikuiset todella näin kakaramaisia kuin useimmat täällä negatiivisia kommentteja kirjoittelevat ovat? Niin kuin joku keskenkasvuinen kakaralauma hokisi: katsokaa tuo tai tuo tuossa 'käy hitaalla' tai varmasti on diagnoosia vailla, jos ei sellaista jo ole, tai jotain muuta vastaavaa. Itselle päällimmäinen tunne tuosta jaksosta oli, että onpa onnellisen ja aidon tuntuinen rakkaustarina. Eipä muuta.
Vou, sanattomaksi vetää jo ensi minuuteilla...
On meitä todellakin moneen junaan, ei voi muuta sanoa...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:25"]
Ilmeisesti peräkammarin poika ei ole pitkään aikaan löytänyt ja ollut kenenkään kanssa joten tyytyi sitten tuollaiseen kamalan näköiseen luuseriin jolla ei oo yhteiskunnalle mitään annettavaa. Oli oudon isot kädetkin.ja noi lapset .. Voi että kävi sääliksi !
[/quote]
Taisi se sulhanen olla tosiaan sellainen peräkammarin poika, joka ei ole elävän naisen lähelle päässyt koskaan. Sitten kohdalle osui ensimmäinen nainen, joka suostui olemaan edes jonkinlaisessa kanssakäymisessä hänen kanssaan. Kukaan järkevä mieshän ei tuollaista muuten ottaisi. Ekoilla treffeillä kerrotaan, että on kaksi muksua kotona ja paksuna. Moni mies olisi juossut karkuun ja nopeasti.
Onko morsiammella siis kolme tytärtä? lyötiin mainoksen perusteella avomiehen kanssa vetoa kylpylälipuista, että yks niitten lapsi on poika kun siltä näytti :) Itse olin kyllä sitä mieltä, että tyttö on!
Ei päivääkään oikeissa töissä...
Av repeää tänään. On sellainen pari...mua käy jotenkin sääliksi tuo mies
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:01"]
Eikö ketään muuta oikeasti ällötä tämän palstan kommentit? Suurin osa täällä kirjoittelevista tuntuu pitävän itseään erityisen älykkäinä, ahkerina, kauniina ja tyylikkäinä - mikähän mahtaa olla totuus? Pari oli toisensa valinnut, ja jokainen haluaa hääpäivänsä olevan kiva ja tuntea itsensä kauniiksi. Pitäisiköhän kaikkien teidän tuttujenne ja häävieraidenne kommentoida teille teidän häitänne, hääpukuanne, puolisoanne, ulkonäköänne, elämänvalintojanne, persoonallisuuttanne ja älykkyyttänne? Tuskin olisivat kommentit niin mairittelevia, kuin kuvittelette. Törkeyden huippu on haukkua lapsia ja heidän ulkonäköään, eikö oikeasti tullut mieleen jättää edes lapset arvostelun ulkopuolelle? Miltähän lapsista tuntuu, jos eksyvät lukemaan näitä kommentteja? Junteiksi toisia haukkuvat tuntuvat tällä palstalla muutenkin olevan niitä todellisia juntteja.
[/quote]
Epäilen vahvasti, ettei yhdelläkään näistä haukkujista olisi uskallusta lausua kommenttejaan asianomaisille kasvotusten tai muutenkaan julkisesti esittää mielipiteitään, mutta puskista anonyymina on helppo huudella.