työpaikka asiaa ja pomosta
Minulla on vakkariduuni jossa olen ollut nyt 5v. 2:n vuoden jälkeen minua pyydettiin siirtymään toiseen toimipaikkaan koska siellä tarvittiin osaamistani. Suostuin koska se ei muuttanut kohtuuttomasti työmatkoja yms. vaikka harmittikin siirtyä uuten paikaan ja uuteen ryhmään.
Olen viihtynyt oikein hyvin ja mielestäni tehnyt työnikin hyvin ja jos jotain onkin ollut niin niistä on pomon kanssa voitu jutella hyvässä hengessä.
Tänään minua pyydettiin palaveriiin jossa minulta kysyttiin, että voisinko siirtyä työpaikkanin 3:teen pisteeseen joksikin aikaa. Hieman hämmennyin koska tiedän, että tuolla paikassa ei minun osaamisellani ole mitään tekoa. Ja jos siirryn niin työmatkani muuttuvat nyk. 20 min yli tuntiin julkisilla. Meillä ei ole toista autoa eikä meillä ole varaa sellaista hankkia ja lisää liksaa en saa.
Työaikani on sellainen, että jos menen tuonne pisteeseen niin minun pitäisi lähteä kotoa ennen kuutta, lasten tarha aukeaa vasta klo 6.15. Miehellä ei ole mahdollisuutta viedä lapsia aamulla koska hänen työ alkaa myös niin aikasin, hän kyllä hakee lapset tarhasta.....
Mitä ihmettä mä teen?
Kommentit (23)
Nyt sulla on kuitenkin duunipaikka ja voit rauhassa etsiä uutta työtä. Työssä olevalla on paremmat mahdollisuudet vaihtaa duunia kuin työttömällä.
Miksi sun piti vaihtaa toimipiste eikä jonkun muun? Olitko vaan liian kiltti etkä sanonut, että en vaihda?
Kysyitkö myös Työsuojelupiiristä?
Alkuperäiseen paikkaan ei minua tarvita, sinne on palkattu uusi tekemään samoja hommia kuin mitä minä teen ja tässä 2. paikassa on työlleni tarvetta. Tämä minun nyk. paikka ei jää vapaaksi vaan tähän on tulija. Tosin hällä ei ole samaa työkokemusta ja koulutusta kuin minulla.
Sain tänään kuulla työkaverilta huhuna (mitään varmistusta en ole saanut), että minun pitäisi ensi maantaina olla tuolla toisessa paikassa. Ei tule onnistumaan...
"&%*?!%&* (kiroilua jos joku ei älynnut :D )
ap