Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cheek pahoinpitelyt

Vierailija
20.01.2014 |

Luin yhdeltä foorumilta cheekin pahoinpitelyist. Muka wikipediasta olisi poistettu ne. Toisesta löysin lehti artikkelin

http://blogit.kansanuutiset.fi/kaasuputki/tag/cheek/

siinä luki tälleen et se ois lyöny kahta. sitten on joku toineki juttu mutta en löytänyt

Musta hän on muuttunu tuosta vuodesta 11. Vain elämää sarjassa hän oli paljon jo fiksumpi.

Tuol toisel foorumil ei ollu hirveesti tietoo tästä asiasta. Onx teillä?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:04"]

"Tosi kovat" olosuhteet Lahdessa joo, hohhojjoijaa, mitä romantisointia. Edes Kannelmäessä ja Kontulassa ei ollut kovia olosuhteita, kasvoin niiden "pahimmissa" taloissa. Suomessa missään ei ole ollut kovia olosuhteita sitten 50-luvun. Cheek on keskiluokkaisesta ja ok perheestä, joten aika luotu kuva.

[/quote]

Sinä et tiedä mitään kovuudesta. Sä et tiedä miltä tuntuu menettää ystäviä rikoksen polulle ja samalla yrittää suojella omaa perhettä ja sukua, kun luoteja ja uhkauksia sinkoilee, kuin mainoksia ja ilmaisjakelua postiluukusta. Sinä olet keskiluokkaa et voi tajua duunariperheläisen kovaa lapsuutta ja arkea.

Lahtelainen kovanyrkkinen WT- iskä

Vierailija
2/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vinkkaa veljilleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: 

mistä se lahtelainen erityinen väkivaltaisuus ja rikollisuus johtuu? Onko kaupungissa erityisen alhainen koulutustaso ja työttömyys. Vaikuttaako historialliset  syyt, talviurheilun suosio, karjalaisten siirtolaisten (noiden "raakalaisten") asettuminen kaupunkiin? 

Voisiko joku lahtelainen, oman kaupunkinsa todellisuuteen perehtynyt ihminen vastata? Perustelematta jäänyttä legendaa, myyttiä ja romantiikkaa on tässä ketjussa jo.

Vierailija
4/117 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 18:53"]

Lahdessa oli kovat olosuhteet silloin, kun Cheak sielä asusteli. Oppi katujen tavoille. Räppärin on osattava tapella. Jos et osaa et pääse koskaan huipulle.

Kovat nyrkit on räppärin yksi ominaisuus, muuten olet vain laulaja. Räppärin on osattava tapella.

[/quote]

Mitä, katkesko jollain messilän reissulla sähköt minuutiksi vai miten on ollu kovat ajat lahdessa? Mää en tykkää tällasista arvotuksista.

Vierailija
5/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu tykkäämään tai jakamaan yhtään tällaista missään somessa. Juttu on vuodelta 2011. Silloin ollut NUORI.  http://www.mtv.fi/viihde/musiikki.shtml/cheekille-tuomio-kahdesta-pahoinpitelysta/2011/05/1322718

Vierailija
6/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

justin biberillä ja monella ollut omat vaikeutensa mutta ovat ne voittaneet. pari vuotta pahoinpitelystä kuka muistaa.

Vierailija
7/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi diggaa siitä, olen itse metallia kuunteleva parikymppinen jäbä.

Vierailija
8/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:18"]

[/quote]

mun nykyisellä miehellä on pari syytettä pahoinpitelyistä. ihan kunnon jätkä kunhan ei juo viina sitten voi tapahtua. osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla. ihan normia.

Vierailija
9/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin on paljon naisia, autoi ja rahaa. kohtelias telkkaris niin ei siinä mun silmis pari pahoinpitelysyytet paina!!

Vierailija
10/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi stadion-keikkaa cheek. miksi ihmees jauhaatte jostain tappeluista?

mix te linkaatte tätä. ei oo paha

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki.shtml/cheekille-tuomio-kahdesta-pahoinpitelysta/2011/05/1322718

Vierailija
11/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:18"]

[/quote]

mun nykyisellä miehellä on pari syytettä pahoinpitelyistä. ihan kunnon jätkä kunhan ei juo viina sitten voi tapahtua. osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla. ihan normia.

[/quote]

Mun mies on samalainen. Vähän viinaa niin jo alkaa porukkaa putoamaan, kun lahtelainen veri kiehahtaa. Lahtelaisille ei viina sovi.

Vierailija
12/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tuen loppuun asti cheekkiä. olen aito fani. se on söpö, ihana. ei teidän linkit vaikuta mun mielipiteeseen ollenkaan.

Vierailija
13/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Cheek keikat

musta hirveän hyvä keikoilla ja tuo hyvää fiilistä monille. jos kaduilla jakelee huonoo fiilistä parille. niin ei se huono juttu ooo. eiks joo.

kiva riimitellä =) tota mieltä oon

Vierailija
14/117 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurin osa ketjun viesteistä saman sekopään(?) kirjoittamia? Ainakin lauserakenteet samaan tapaan erikosia..

Vierailija
15/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy muilta tuollaisen kaltaista käytöstä, mutta minun täytyy sanoa Cheekin olevan oiva esimerkki vaikka hän on tuollaiseen tilanteeseen joutunut. Voihan käydä pahasti, kun osuu kasvoihin, mutta EI käynyt pahasti, miksi siis nillittää koko asiasta!
"Tiihosta syytettiin kahden miehen nyrkillä lyömisestä kasvoihin."  

Vierailija
16/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtihan on ainoa paikka, jossa Chuck Norris sai turpiinsa.

Vierailija
17/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rikkain nuori mies, Suomen menestynein muusikko koskaan ja ihailluin. Laittakaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin niin kuin joku täällä jo sanoi. Ei käsirysyt, parit kasvoon iskemiset voi pilata kenenkään mainetta. En ystävälleni antaisi tuollaista käytöstä anteeksi koskaan, mutta se on aivan eri asia.

Vierailija
18/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnaa ei tullut niin ei voi olla pahasta tyypistä kyse.

Vierailija
19/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek, Ylilauta ja Kuvaton kiittävät tästäkin keskustelusta :DDDDDD XD

Vierailija
20/117 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjäoikeus määräsi Tiihoselle alun perin 25 päiväsakkoa, joista hänen alun perin ilmoittamillaan tuloilla kertyi maksettavaa noin 6100 euroa. Tiihonen kuitenkin valitti tuomiosta, koska kertoi ilmoittaneensa oikeudessa tulonsa liian suuriksi. Hän ilmoitti alun perin kuukausituloikseen noin 15000 euroa, kun oikea määrä olisi ollut noin 8000 euroa. Etelä-Suomen Sanomissa kirjoitettiin noin. Ei kasvoihin osuneet iskut mitään ilmeisesti aiheuttaneet.

Ketju on lukittu.