Jos miehesi toivoisi sinulle luomua häpykarvoitusta?
Jättäisitkö ajelut sikseen? Jos saisit seksiä ja suuseksiä siten jopa enemmän kuin muuten?
Säästyisit vielä ajelun vaivalta, mitä tekisit? Siis jos miehenne aidosti toivoisi?
Kommentit (78)
Jos mieheni alkaisi toivoa rämemajavaa, niin kyllä äkkiä kutsuisin valkotakkiset paikalle. En tiedä mitään niin ällöä, rumaa, epäesteettistä, epämiellyttävän tuntuista, seksihaluja vähentävää, luotaan työntävää ja säälittävää kuin nää luomurömpsät. YÖK!!! :D "Sehän on niin normaalia että alapää näyttää kuolleelta rämemajavalta, kun se reuhka on siellä ihan tarkoituksella, ettei näytä pikkutytöltä".. :D :D Naurettavin perustelu mitä olen ikinä kuullut.. Tai ymmärrettävissä ehkä juuri ja juuri, JOS nää rämemajavat ei myöskään sheivaa kainaloita, sääriä, eivät leikkaa hiuksiaan, nypi kulmiaan, eivät meikkaa saati värjää hiuksiaan, sekä huolivat miehensä risupartaisina, selkäkarvaisina, perse- ja munakarvat rehottaen.. ;)
Jättäisin mielihyvin. Nykyään annan rehottaa melko vapaasti. Seksiä on edelleen enemmän kuin tarpeeksi. Olen repinyt alapääkarvoitustani irti teini-ikäisestä lähtien kauhealla tarmolla. Paljon hukattua aikaa ja energiaa. Sheivatulla alapäällä seksi ei edes tunnu kauaa kivalta, iho ärtyy ja kipeytyy. Sheivattu on esteettisempi, sen myönnän.
No en kyllä kasvattaisi. En pidä itse luomukarvoituksen ulkonäöstä, enkä siitä miltä se tuntuu pikkuhousuissa. Ei kiitos.
Vaikka kuinka monta uutta kivaa blogia löytyi. Laittakaa lisää.
Juu en suostuisi. Tosin joskus annan karvojen kasvaa hetken, koska parempi tuuletus, terveellistä jne, että osittain se toive toteutuisi kuitenkin. Mutta yleisesti ottaen inhoan karvoja ja mieluummin pidän ne poissa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:15"]
Vaikka kuinka monta uutta kivaa blogia löytyi. Laittakaa lisää.
[/quote]
Ai rämemajavablogeja?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:08"]
Jos mieheni alkaisi toivoa rämemajavaa, niin kyllä äkkiä kutsuisin valkotakkiset paikalle. En tiedä mitään niin ällöä, rumaa, epäesteettistä, epämiellyttävän tuntuista, seksihaluja vähentävää, luotaan työntävää ja säälittävää kuin nää luomurömpsät. YÖK!!! :D "Sehän on niin normaalia että alapää näyttää kuolleelta rämemajavalta, kun se reuhka on siellä ihan tarkoituksella, ettei näytä pikkutytöltä".. :D :D Naurettavin perustelu mitä olen ikinä kuullut.. Tai ymmärrettävissä ehkä juuri ja juuri, JOS nää rämemajavat ei myöskään sheivaa kainaloita, sääriä, eivät leikkaa hiuksiaan, nypi kulmiaan, eivät meikkaa saati värjää hiuksiaan, sekä huolivat miehensä risupartaisina, selkäkarvaisina, perse- ja munakarvat rehottaen.. ;)
[/quote]
Ah, juu unohtui vielä... Mikä teidän kasvussa on mennyt pieleen, kun joku aikuinen (?) nainen kuvittelee, että karvaton/siistitty pillu näyttää lapsen pimpiltä!?!?!!? :O Tai joltain kynityltä broilerilta..? Kyllä on todella pahasti kasvanut nämä naiset kieroon.. Sääliksi käy.. :( Normaaleille naisille siistitty/ajeltu alapää on samanlaista kauneudenhoitoa kuin kampaajalla käynti tai kynsihoito.
Itse näen peiliin katsoesani normaalin aikuisen naisen, jota kiinnostaa pitää huolta kropastaan, en mitään teidän karmeaa pedarikuvitelmaa, jossa AIKUISEN NAISEN ALAPÄÄ JOTENKIN KUMMASTI NÄYTTÄISI PIKKUTYTÖN PIMPILTÄ, vain koska siinä ei ole KARVOJA, kuinka SAIRAITA YKSILÖITÄ te olettekaan.. :(
En pystyis, koska on laseroitu. Mies tykkää kyllä tästä hirveesti, vaikka ihan itseni vuoksi näin tein...
Joskus ollaan miehen kanssa mietitty että minkälainen tuhero mulla olis jos antaisin kasvaa, keskustelu on päättynyt nopeaa siihen että ollaan yökitty kusisille karvoille.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:10"]
Jättäisin mielihyvin. Nykyään annan rehottaa melko vapaasti. Seksiä on edelleen enemmän kuin tarpeeksi. Olen repinyt alapääkarvoitustani irti teini-ikäisestä lähtien kauhealla tarmolla. Paljon hukattua aikaa ja energiaa. Sheivatulla alapäällä seksi ei edes tunnu kauaa kivalta, iho ärtyy ja kipeytyy. Sheivattu on esteettisempi, sen myönnän.
[/quote]
Sama homma. Joskaan en pidä sheivattua alapäätä esteettisenä. Ruma se on.
Joten annan mielelläni karvojeni rehottaa. Ei tartte sietää kutiavia näppyjä tai kivuliasta sokerointia...niin, minkä takia?
Löytyy jo aito ja alkuperäinen. Toki sitä joskus kesän kynnyksellä siistin ja joskus jos jaksan niin talvellakin, mutta enpä usein. Ikinä ei ole valitusta tullut ja jos tulee, niin sitten mies on sekaisin ja joutaa mennäkin. Mulla on muutakin tekemistä kuin tuhrata alapääni kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:25"]
Joskus ollaan miehen kanssa mietitty että minkälainen tuhero mulla olis jos antaisin kasvaa, keskustelu on päättynyt nopeaa siihen että ollaan yökitty kusisille karvoille.
[/quote]
Ettekö te käy pesulla päivittäin? Tai pese edes alapäätä?
Yhtä paljon ne karvat ovat kusisia kuin se paljas ihokin.
Mielenkiintoinen aloitus! Karvainen lemmenpesä on kyllä naisessa melkeinpä ykköstoive ulkonäön suhteen. Kaikein kiihottavin olisi sellainen luomukarvoitus, jossa kiharaa majavaa kurkistaa hieman pikkuhousujen tai bikinien sivustakin. Sanon olisi, koska sellaisen bongaaminen esimerkiksi uimarannalta on todella harvinaista. Kiltit naiset, antakaa rehottaa!
Kyllä käyn pesulla joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Samoin mies.
Ei se nyt vaan ole hygieenistä pitää rämemajavaa jalkovälissä :).
Mutta jokainen tyylillään :).
Toivoo jo ja saa. Tai no kyllä minä sitä lyhentelen tarpeen mukaan saksilla ja tietty sheivailen bikinirajojen ulkopuolelta silloin tällöin, mutta karvainen on. Kerran olen ajellut kaikki joskus vuosia sitten, ja se näytti minusta ihan naurettavalta. Aina, kun katsoi vessassa alaspäin, niin olo tuntui 9-vuotiaalta. Siis ihan aidosti tuli sellainen "flashback" joka kerta. Kutisi myös hitosti parin päivän kuluttua. Ei enää koskaan! Onneksi miestäni kiihottaa karvat.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:45"]
Kyllä käyn pesulla joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Samoin mies.
Ei se nyt vaan ole hygieenistä pitää rämemajavaa jalkovälissä :).
Mutta jokainen tyylillään :).
[/quote]
Juuri hygieniasyistä ne karvat siellä kasvavat.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:55"]
Olen 28v mies ja ollut varsin vilkas viimeisimmän 10v seksielämässäni. Naisia nähty ihan riittävästi. Kymmeniä. Ja jumalauta joku tämä julkisuuden höpöhöpöjuttu posliinin ihanuudesta on oikeasti lyönyt läpi viime vuosina naisilla. Ääliöt, tollot, ällöt. Pitäkää nyt vaikka oman arkihelppoisuuden vuoksi edes siellä se siisti kolmio. T:m
[/quote]
Rämemajavainen av-mamma taas fantasioi.. :D :D
[/quote]
Oikeasti suurin osa miehistä ei edes pidä posliinista. Se on ruma. Se ei edes näytä pillulta.
Never ever! Sais mies lahjaksi sitten vaikka karvahatun "pehmoisiin hetkiin".