Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetty body 50e!!!

Vierailija
20.01.2014 |

Oikeesti! Kuka maksaa LIKAISESTA ja haalistuneesta vauvan bodysta 50e...??? Onko tuo nyt joku NIIN hieno kuosi, että on sen arvoinen?

Mä en tajua. Siis tolla rahalla saa UUSIA, ihan varmasti yhtä nättejä (minun mielestäni nätimpiäkin) bodyja ainakin 5-10 kpl.

Voi luoja...

http://www.huuto.net/kohteet/mini-rodini-karhu-body-koko-80_86/298076113?ref=tf-huuto-vauva-1

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 15:55"]

hyi,noi karhut on sitäpaitsi pelottavia!!

[/quote]

Mun mielestä pervoja. Miksi ne aukoo haarojaan noin? Yök, kuka viitsii omalle suloislle lapselle pukea tuollaisia?

Vierailija
22/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 15:23"]Selittäkää mulle, kun en ole koskaan tuota sivustoa käyttänyt...

Miksi tuo veera_1 on huutanut bodysta ensin 33e ja sitten itse korottaa 8 minuutin päästä 40 euroon. Mitä blondi ei nyt tajua?

Ja by the way... helkkarin ruma body!

[/quote] automaattikorotus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teoria: mitäs jos näiden huutojen takana on Huutiksen ylläpito? Tuo body on tainut koko päivän olla tuossa bannerissa ja Huutiksen etusivulla. Eikös tuo paikka etusivulla yleensä osteta lyhyeksi aikaa? Tulipa nimittäin itselleni mieleen, pitäisikö omia kohteita nostaa etusivulle, jos se näin hintaa nostattaa. Eli Huutis siis mainostaa tällä tavalla maksullisia lisäpalvelujaan...? pohtii Koti-Sherlokki

Vierailija
24/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas hinta!
En siis ostaisi edes itselleni tuohon hintaan mitään tuotetta joka on jo valmiiksi likainen ja rikkinäinen. Vaikka olisi jonkun "oikean" luksusmerkin tuote. SAIRASTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme