Ruisleipä
Jos ostat kaupasta ruisleipää, tarkistatko tuoteselosteesta, ettei se ole sekaleipää?
Kommentit (12)
Ei tarvitse tarkistaa, kun ostaa paikallisen leipomon tuottamaa leipää:)
Ostan aina samaa, ja se on todellakin RUISLEIPÄÄ. Eli en tarkista.
Kyllä tarkistan. Syön vain 100% ruisleipää.
Olen sitä ihmetellytkin miten saa ruisleipänä myydä tuotetta, jossa jauhoista alle puolet on ruista?
Mä katson vain merkin. Reilu ruisleipä on ainoa mitä mä voin syödä. Muista tulee vatsa kipeeksi.
Suomesta on hyvin vaikea löytää hyvää ruisleipää
En, koska ostan aina samaa, joka on 100 % täysjyväruista.
Vaasan jälkiuuniruispalat on minun lempiruokaa ja sitä aina ostan eli ei tarvitse joka kauppareissulla tietenkään tarkistaa. Vaaleaa leipää en syö lähes ollenkaan (vain itsetehtyjä ja lidl-sämpylöitä) koska se maistuu ihan hirveälle.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:53"]
Vaasan jälkiuuniruispalat on minun lempiruokaa ja sitä aina ostan eli ei tarvitse joka kauppareissulla tietenkään tarkistaa. Vaaleaa leipää en syö lähes ollenkaan (vain itsetehtyjä ja lidl-sämpylöitä) koska se maistuu ihan hirveälle.
[/quote]Hyi hitto noi ei maistu yhtään ruisleivälle
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:53"]
[/quote]Hyi hitto noi ei maistu yhtään ruisleivälle
[/quote]
Ne kyllä nimenomaan maistuvat ruisleivälle
Itse varmaan sitten pidät kunnon ruisleipänä jotain oululaisen tai Fazerin puikuloita ?? Noh, eipä se minun persettä kutita jos sinulla on surkea makuaisti:)
Tarkistan myös, ettei siinä ole lisäaineita ja hiivaa. Oikeassa ruisleivässä on vain ruisjauhoja, vettä ja suolaa (esim. Uotilan maalaisruislimppu).
En, eikä ole tullut mieleenkään.