Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotto kosmetiikkatuotteesi!

Vierailija
20.01.2014 |

Kerro mikä on kaikista lempparein kosmetiikkatuotteesi ja miksi? Jotain mitä ilman et pärjää, olet käyttänyt vuosia, tai vaikkapa uusi löytö!

Omat suosikkini ovat: Lumenen kirkastava tehohoito (seerumi), Yves Rocherin aprikoosi kuorinta-aine, sekä Lumenen harmaanruskea kulmakynä. Seerumi ja kuorinta-aine sopivat hyvin talveen, koska ihoni on todella kuiva tähän aikaan vuodesta. Lumenen kulmakynä on ainoa sopivan värinen minulle, kaikki muut merkit tuntuvat olevan liikaa punaiseen taittavia.

Löytyisiköhän teidän suosikeistanne jotain kokeilemisen arvoista... :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin Seaweed syväpuhdistava naamio,saman E-vitamin päivävoide sekä Bare Mineralsin mineraalimeikkivoide! Viimeisin on aika hintava mutta kyllä sen arvoinen! :)

Vierailija
2/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kulmakynä, Lorkun Miss Manga -maskara, Garnierin BB-voide, Lily Lolon mineraalimeikkivoide, Avonin ja Oriflamen rajauskynät, Simplen silmämeikinpoistolaput

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumemen vartalonkuorintaaine se oranssin ja sinisen värinen tuubi jossa on lakan kuva, siinä on lakkaöljyä ja cvitamiiniä, käytän sitä kasvoille mutta herkemmälle iholle se voi varmaan tehdä haittaa koska on vartalon kuorintaaine eikä kasvoille.

Vierailija
4/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumemen vartalonkuorintaaine se oranssin ja sinisen värinen tuubi jossa on lakan kuva, siinä on lakkaöljyä ja cvitamiiniä, käytän sitä kasvoille mutta herkemmälle iholle se voi varmaan tehdä haittaa koska on vartalon kuorintaaine eikä kasvoille.

Vierailija
5/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon meikkivoide, ennenkin olen käyttänyt, mutta nyt löytyi täydellinen sävy. Lumenen kulmavaha on uusi löytö. Täydellisen ripsarin kun vielä löytäisi, maybelinin sininen oli hyvä ennen kuin muuttivat sen koostumusta.

Vierailija
6/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinebase suola(puhdistukseen, kosteutukseen ja kuorintaan) ja Jane Iredale mineraalimeikkipuuteri (jonka alla ei tarvitse kosteusvoidetta).

Vierailija
7/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen harmaanruskea kulmakynä täälläkin sekä Joe Blasco -meikkivoide. Molempia olen käyttänyt lähes parikymmentä vuotta, ikää 38v. Kymmenisen vuotta on matkassa kulkenut myös Diorin musta rajauskynä ( ainoa, joka ei ole liian pehmeä, on tarpeeksi kestävä ja sisältää riittävästi pigmenttiä). Täydellisen ripsarin metsästys jatkuu, Diorin Iconic Overcurl on tosin itselleni aika lähellä sitä, jos olisi vedenpitävänäkin hyvä.

Voiteita vaihtelen säännöllisin väliajoin, ettei iho totu. 

Vierailija
8/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvainen iho joten:

-Puuteripaperit

-Silkkipuuteri (netistä tilaan Pure Luxury-merkiltä). Ihanan ohutta ja väritöntä

-Garnier BB-voide rasvaiselle iholle

-Max Factor 2000calorie maskara (ehdottomasti suora, ei "curved brush"). Paras tuuheuttava ripsari. Ripseni ovat pitkät mutta ohuet joten tämä toimii.

-Nivean perusvoide metallipurkissa. Käytän silmänympäryksille öisin.

-Aloe Vera-geeli. Talvella ihoni saattaa olla pintakuiva, jolloin laitan tätä yöksi.

-Vaselinen vaaleanpunainen huulirasva purkissa. Olen saanut kehuja hyvän värisestä huulipunasta kun käytän tätä :)

-Lumenen ruskea kulmageeli. Pitää kulmat ojossa. Nekin ovat minulla pitkät, joten menevä helposti pois "kampauksesta"

-Rimmelin poskipunat. Hyvä hinta-laatusuhde.

-Goshin kulmakarvatussi. Tätä käytän kun haluan olla meikatumman näköinen. Pysyy erittäin hyvin ja löytyi sopiva sävy silloinkin kun olin punapää.

Vierailija
9/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvainen iho joten:

-Puuteripaperit

-Silkkipuuteri (netistä tilaan Pure Luxury-merkiltä). Ihanan ohutta ja väritöntä

-Garnier BB-voide rasvaiselle iholle

-Max Factor 2000calorie maskara (ehdottomasti suora, ei "curved brush"). Paras tuuheuttava ripsari. Ripseni ovat pitkät mutta ohuet joten tämä toimii.

-Nivean perusvoide metallipurkissa. Käytän silmänympäryksille öisin.

-Aloe Vera-geeli. Talvella ihoni saattaa olla pintakuiva, jolloin laitan tätä yöksi.

-Vaselinen vaaleanpunainen huulirasva purkissa. Olen saanut kehuja hyvän värisestä huulipunasta kun käytän tätä :)

-Lumenen ruskea kulmageeli. Pitää kulmat ojossa. Nekin ovat minulla pitkät, joten menevä helposti pois "kampauksesta"

-Rimmelin poskipunat. Hyvä hinta-laatusuhde.

-Goshin kulmakarvatussi. Tätä käytän kun haluan olla meikatumman näköinen. Pysyy erittäin hyvin ja löytyi sopiva sävy silloinkin kun olin punapää.

Vierailija
10/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen SOS-voide.

Vierailija
11/11 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektan kasvovoiteena, Maxfactor Masterpiece -ripsiväri, Rimmelin Stay Matte -puuteri ja samlta merkiltä aurinkopuuteri. Kulmiin Lumenen ruskea kulmakarvageeli ja H&M:n kahden euron kulmakynä. Nämä on omia luottotuotteita joihin voi aina palata hutiostosten jälkeen :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan