Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virheellinen muumimuki

Vierailija
20.01.2014 |

Sain joululahjaksi jo perinteeksi muodostuneen Muumien joulumukin. Nyt kun aloin sitä tarkemmin katsella, huomasin että punaiset värit ovat väärissä kohdissa. Niinpä esim. muumimamman essun raidat ovat 1,5cm oikealle päin, muumipeikon kaulahuivin punaväri on kuonossa, joulupallojen värit kuusessa jne.

Olen ollut yhteydessä Arabiaan ja he pyytävät kuppia takaisin, jotta voivat tutkia virheen ja korvata sen minulle. Mietinkin nyt, kannattaako minun lähettää kuppi tuonne ja saada luultavasti samanlainen mutta virheetön takaisin VAI nouseeko tuollaisen tekovikaisen kupin arvo...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin kupin, virheellinen on aina keräilyharvinaisuus.

Vierailija
2/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne sulle lahjoitti? Ehkä ostanut kakkoslaatuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sen osti, itse olin mukana VapaaValinnassa. Ihan peruslaatua pitäisi olla.

Vierailija
4/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä palauta

Vierailija
5/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on samantekevää niin laita kaappiisi takaisin vain.

Vierailija
6/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made on Thailand, minun joulumukini taas keikkuu pohjasta. ''Ykköslaatua'' sekin.

Vierailija
7/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästäisin, voi olla arvokas joskus, koska on erilaisempi.

Vierailija
8/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on siis viallinen, tuskinpa nousee arvo jos värit eivät ole kohdallaan. Keräilyharvinaisuuksia ovat esim. eri värikokeilut.

Vierailija
9/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin mietin, että tuskin viallisen arvo nousee. Toisaalta Muumimukihysteeriasta ei tiedä yhtään mitä tapahtuu... Ja mitä Arabia tarjoaisi korvaukseksi viallisesta tuotteesta? Pelkästään uuden mukin vai jotain extraakin?

ap

Vierailija
10/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi sua harmittais enemmän, palautat mukin ja saat tilalle samanlaisen (et extraa) ja sen arvo nouseekin tulevaisuudessa vai et palauta mukia mutta sen arvo ei nousekaan? Itse en palauttais.

Vierailija
11/12 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo virheet in lähinnä seurausta Arabian ulkoistettua palveluitaan Aasiaan, erityisesti Thaimaahaan. Thaimaassa tekojälki on väkisinkin erilaista. Mielestäni hommassa on se vika, ettei mukista aina näe missä maassa se on teht ja hinta saattaa olla sama. Itse maksaisin mielelläni esim. 20€ mukista, joka on 100% varmuudella tuotettu laadukkaasti Suomessa. Lisäksi myynnissä voisi olla näitä thaikkumukeja kympin hintaan. Homma pelaisi paljon paremmin. Arabia ei selvästi tajua, että heidän strategiansa kohtuu vielä heidän kohtalokseen, kun huono laatu aletaan yhdistää muumimukeihin yleensä vain tuon halpatuotannon takia. 

Vierailija
12/12 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myydä huutonetissä sitä, laitat jonkun hintavarauksen, ettei ole pakko myydä, jos ei tarjotakaan tarpeeksi. Jos kukaan ei ole kiinnostunut, niin palautat sen takaisin tehtaalle.