Miksi starbucks ei menesty Suomessa?
Moni noista lopettanut.
Varmaan on niin paljon aikaansa edellä. Ehkä sitten v 2040 tulee suomeen starbucks boomi.
Kommentit (105)
Tykkään juodä kahviloissa joskus erikoiskahveja, on kuitenkin useita kahviloita joista saa parempaa ja nopeammin kuin Starbucksista. Helsingissä siis. Ilman jonotusta ja muut tykötarpeet ovat parempia. R-kioskin erikoiskahvikin on mielestäni parempaa.
Tykkään käydä kahviloissa, ja haluan istua siellä kaikessa rauhassa joko yksin, puolison tai kavereiden kanssa.
Juon yleensä erikoiskahveja tai haudutettua teetä, mutta en pidä makeista kahveista. Useimmiten juon cappuccinoa tai espressoa, joskus lattea. Tilaan myös jotain suolaista syötävää tai leivoksen/kakkupalan.
Starbucksin konseptilla ei siis ole minulle oikein mitään tarjottavaa, käyn mieluummin muissa kahviloissa vaikka Starbucks olisikin lähistöllä.
En juo kahvia. Siksi en tarvitse mitään Starbucksia.
Eipä. Ei suomalaiset jonottaneet tuntikaupalla, että pääsevät syömään amerikkalaisen KFC ravintolassa puolalaista kanaa. Ei tapahtunut ei. Eikä tapahtunut myöskään kun Burger King avautui Suomessa ja Taco Bell. Joo ei, ei oo suomalaisten juttuja.
Täällä maalainen Kymenlaaksosta.
Käyn aina Starbucksilla, kun menen Hesaan. Se on sopivan erilainen. Näitä tavallisia kahviloita on maaseutu eli kehäkolmosen ulkopuolinen alue pullollaan.
Se juoma on kyllä todella iso, mutta sopivan erilainen myös. Tykkään peruslattesta, enkä muutenkaan ole mikään mustan kahvin ystävä. Mustan kahvin ystävälle Starbucks on varmaan kauhistus.
Mun mielestä Starbucksissa ei ole muuta vikaa kuin ahtaus. Jos ei mene sinne heti aamusta, niin päivällä ei mahdu ollenkaan.
Mun mielestä ihan kiva konsepti. Voisin käydä kerran viikossa jos kotipaikkakunnalla olisi sellainen. Nyt käyn Espresso Housessa, Se on vähän tavallisen kahvilan ja Starbucksin sekoitus, hyvät puolet molemmista. Ainakin niillä on syömisten suhteen paljon parempi valikoima.
Oon muuten käynyt myös tuolla Ison Omenan Starbucksissa pari kertaa ja hyvin löydettiin sinne ihan sattumalta, vaikka tossa jonkun mielestä se on tosi syrjässä.