Naiset juttelevat deittisovelluksissa ihan huvikseen tai silloin, kun heillä on tylsää ilman aikomustakaan tavata
Eivät vaan viitsi mainita siitä miehelle sanallakaan, vaan antavat ymmärtää jotain muuta. Tuollainen on kusettamista ja pelkästään huonoa käytöstä.
Kommentit (51)
En ole tinderissä tai muuallakaan koska en etsi seuraa, mutta eikö koko chattailun tarkoituksena ole nimenomaan ensin varmistaa, että ylipäätään kiinnostaa tavata toista?
Jos etsii vain valokuvan perusteella kertaluontoista seksiseuraa, jonka puhekyvyllä tms. ei ole hitonkaan väliä, niin siitä kannattaisi aloittajankin heti mainita. Ei haaskaisi hieman parempaa tutustumista haluavien naisten aikaa.
N32 kirjoitti:
Minulle ainakin miehet tekee koko ajan tuota ihan samaa.
Ihan tavismiehet? Vähän epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet. Ja se on ihan ok. Ei ole väärin hakea juttuseuraa.
Itse en miehenä hae mitään seuraa, käsi toimii ja netti pelaa, mutta tuli tuosta mieleen että voishan sitä jonkun kanssa jutella niitä näitä ilman tapaamisen häivääkään. Ilmeisesti se on ihan hyväksytty tapa.
Kun miehenä aloitan deittipalvelun kautta keskustelun naisen kanssa, niin en minä tiedä tapaanko hänet ikinä. En tiedä haluanko edes tavata. Juttelen tutustuakseni ja selvittääkseni kiinnostaako minua käyttää aikaani toisen tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 9/10:stä Tinder-matchistani on noita ajanhaaskaajia. Keljua on, että heitä ei voi mitenkään tunnistaa profiilin perusteella ajanhaaskaajiksi. Pitäisi vaan jututtaa kaikkia ja jossain vaiheessa ei enää jaksa tehdä aloitteita, kun kaikki naiset ovat jutelleet vaan lämpimikseen maks parin päivän ajan... Naisten mielestä tässä ei näköjään ole mitään ongelmaa.
No ne naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta enempää. Sun täytyy vain kestää se. Ei Tinder mikään postimyyntikuvasto ole.
Ei minulla vaan olisi pokkaa ghostailla matchejani, jotka yrittävät tutustua minuun ja sitten selittää täällä kirkkain silmin, että se on normaalia tutustumista eikä kaikista tarvitse kiinnostua. Naiset ovat kyllä uskomattoman nirsoja netissä, ja lisäksi usein täynnä itseään.
No etkö siinä tapauksessa ole vain hyvilläsi, että nämä (mielestäsi) nirsot ja 'itseään täynnä' olevat naiset katoavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä hae mitään seuraa, käsi toimii ja netti pelaa, mutta tuli tuosta mieleen että voishan sitä jonkun kanssa jutella niitä näitä ilman tapaamisen häivääkään. Ilmeisesti se on ihan hyväksytty tapa.
On tietenkin, kunhan ei muuta väitä. Juttelu on normaalia ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 9/10:stä Tinder-matchistani on noita ajanhaaskaajia. Keljua on, että heitä ei voi mitenkään tunnistaa profiilin perusteella ajanhaaskaajiksi. Pitäisi vaan jututtaa kaikkia ja jossain vaiheessa ei enää jaksa tehdä aloitteita, kun kaikki naiset ovat jutelleet vaan lämpimikseen maks parin päivän ajan... Naisten mielestä tässä ei näköjään ole mitään ongelmaa.
No ne naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta enempää. Sun täytyy vain kestää se. Ei Tinder mikään postimyyntikuvasto ole.
Ei minulla vaan olisi pokkaa ghostailla matchejani, jotka yrittävät tutustua minuun ja sitten selittää täällä kirkkain silmin, että se on normaalia tutustumista eikä kaikista tarvitse kiinnostua. Naiset ovat kyllä uskomattoman nirsoja netissä, ja lisäksi usein täynnä itseään.
No etkö siinä tapauksessa ole vain hyvilläsi, että nämä (mielestäsi) nirsot ja 'itseään täynnä' olevat naiset katoavat?
Olisin, jos suurin osa vähänkään normaaleista nettinaisista ei olisi nirsoja.
Minulla on yli 400 matchia (olen kaunis nainen). Pitäisikö minun tavata heidät kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miehenä aloitan deittipalvelun kautta keskustelun naisen kanssa, niin en minä tiedä tapaanko hänet ikinä. En tiedä haluanko edes tavata. Juttelen tutustuakseni ja selvittääkseni kiinnostaako minua käyttää aikaani toisen tapaamiseen.
Tietenkin, mutta minulla ei ole aikomustakaan tavata, mutta juttuseuraa voisin välillä käydä hakemassa. Onhan se tavallaan kieroa, mutta kukas sen ikinä tietää ettei minulla ole aikomustakaan tavata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta minulla ei ole aikomustakaan tavata, mutta juttuseuraa voisin välillä käydä hakemassa. Onhan se tavallaan kieroa, mutta kukas sen ikinä tietää ettei minulla ole aikomustakaan tavata ketään.
Reilua toki olisi kertoa profiilissa, että haet vain juttuseuraa kuten jotkut tekevätkin. Ellet kerro, niinei tuo nyt kummoinen rikekään ole.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yli 400 matchia (olen kaunis nainen). Pitäisikö minun tavata heidät kaikki?
Missä tuollaista on edes ehdotettu? Moni muukin kommentoija on kyllä missannut aloituksen pointin, ehkä tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Työkaveri juuri harmitteli, kun oli useamman illan ajan jutellut aktiivisesti tosi kivan miehen kanssa ja keskustelu oli loppunut kuin seinään, kun oli ehdottanut tälle tapaamista. Moneen päivään ei kuulunut mitään ja sit kaveri vielä laittoi, että ei ollut tarkoittanut olla ahdistava ja että poistaa mätsin. Ei vastausta, joten poisti mätsin.
Ja kyseessä oli kyllä nimenomaan niin Pertti Peruspallero kuin viisikymppinen mies voi ikinä olla, että ihmettelen miten sillä on ollut varaa olla näkemättä tätä työkaveriani. Suoraan sanottuna itsellä se olisi mennyt välittömästi vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Työkaveri juuri harmitteli, kun oli useamman illan ajan jutellut aktiivisesti tosi kivan miehen kanssa ja keskustelu oli loppunut kuin seinään, kun oli ehdottanut tälle tapaamista. Moneen päivään ei kuulunut mitään ja sit kaveri vielä laittoi, että ei ollut tarkoittanut olla ahdistava ja että poistaa mätsin. Ei vastausta, joten poisti mätsin.
Ja kyseessä oli kyllä nimenomaan niin Pertti Peruspallero kuin viisikymppinen mies voi ikinä olla, että ihmettelen miten sillä on ollut varaa olla näkemättä tätä työkaveriani. Suoraan sanottuna itsellä se olisi mennyt välittömästi vasemmalle.
Minä en tiedä mitään viisikymppisten deittailusta, ehkä sen ikäiset miehet toimivat tökerömmin. Itse olen vasta kolmekymppinen.
Mielestäni joidenkin naisten tekemä pelkän juttuseuran hakeminen ei ole yhtään sen tuomittavampaa kuin se, että jotkut miehet huolivat ei niin kiinnostavan naisen vain kertapanoksi. Pikemminkin päin vastoin, vaikka molemmat toki ovat toisilla ihmisillä leikkimistä.
Uskon kuitenkin, että hafva nainen sulkee kokonaan pois mahdollisuuden, että sieltä voisi löytyä joku oikeasti kiinnostava.
Ketjun paras kommentti on näköjään poistettu, vaikka siinä ei ollut mitään asiatonta. Kiva...
Itse olen miehenä kokenut liian monta kertaa sen, että naiset suostuvat treffeille, mutta sitten päivää tai samana päivänä tulee jokin tekosyy miksi ei voikaan tavata esim flunssa ja kun myöhemmin kysyt vointia ja että sopisiko jo nähdä niin tulee toinen tekosyy nimeltään "viikko on tosi kiireinen".
Toivoisin, että naiset heti vastaisivat, että eivät ole kiinnostuneet näkemään jos eivät sitä oikeasti ole. Miksi vasta viime metreillä aletaan miettimään, että haluavatko nähdä kun ovat jo suostuneet aiemmin?
Onko tämäkin vain sellaista egoboostausta, että olisin saanut treffit, mutta enpä jaksakaan mennä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä kokenut liian monta kertaa sen, että naiset suostuvat treffeille, mutta sitten päivää tai samana päivänä tulee jokin tekosyy miksi ei voikaan tavata esim flunssa ja kun myöhemmin kysyt vointia ja että sopisiko jo nähdä niin tulee toinen tekosyy nimeltään "viikko on tosi kiireinen".
Toivoisin, että naiset heti vastaisivat, että eivät ole kiinnostuneet näkemään jos eivät sitä oikeasti ole. Miksi vasta viime metreillä aletaan miettimään, että haluavatko nähdä kun ovat jo suostuneet aiemmin?
Onko tämäkin vain sellaista egoboostausta, että olisin saanut treffit, mutta enpä jaksakaan mennä?
Kokemukseni mukaan tuollaista tapahtuu eniten silloin, kun kysyy naista treffeille nopeasti, tai sitten jututtaa puoliväkisin sellaista naista, joka vastailee, mutta ei kysele mieheltä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki naisetkaan eivät ole kovin tarkkoja siitä kenestä tykkäilevät, vaikka tällä palstalla sellaista väitetäänkin. Saattavat ihan hyvin painaa sydäntä jollekin semi ok-miehelle jossain äkillisessä mielenhäiriössä ja sitten käyttävät tuota miestä itsensä validoimisen välineenä tai tylsyyden poistajana. Samaan aikaan sinä miehenä saatat elätellä, että nyt on kaunis nainen kiinnostunut ja ehkä hän jopa haluaisi tavatakin 😐
Tämä on toksista feminiinisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Toiset sanoo tuta tutustumiseksi. Sitten kun selviää ettei natsaa, siirrytään seuraavaan.
Ruudun välityksellä ei voi tutustua. 99% kommunikaatiosta on kehon kieltä ja tunteminen on tapojen ja tekojen havainnointia tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Minä en tiedä mitään viisikymppisten deittailusta, ehkä sen ikäiset miehet toimivat tökerömmin. Itse olen vasta kolmekymppinen.
En minäkään kertonut kenenkään muun ikää kuin sen miehen.
Ei työkaverini ole viisikymppinen vaan vähän alle nelikymppinen. Sitä paremmalla syyllä.