Naiset juttelevat deittisovelluksissa ihan huvikseen tai silloin, kun heillä on tylsää ilman aikomustakaan tavata
Eivät vaan viitsi mainita siitä miehelle sanallakaan, vaan antavat ymmärtää jotain muuta. Tuollainen on kusettamista ja pelkästään huonoa käytöstä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yli 400 matchia (olen kaunis nainen). Pitäisikö minun tavata heidät kaikki?
Miksi noin monta? Olet varmistanut sen, ettet valitse ketään. Ja jos valitsetkin, niin kohta mietit, että olihan siellä 399 muutakin, olisiko ollut joku täydellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Minulle ainakin miehet tekee koko ajan tuota ihan samaa.
Ihan tavismiehet? Vähän epäilen.
Työkaveri juuri harmitteli, kun oli useamman illan ajan jutellut aktiivisesti tosi kivan miehen kanssa ja keskustelu oli loppunut kuin seinään, kun oli ehdottanut tälle tapaamista. Moneen päivään ei kuulunut mitään ja sit kaveri vielä laittoi, että ei ollut tarkoittanut olla ahdistava ja että poistaa mätsin. Ei vastausta, joten poisti mätsin.
Ja kyseessä oli kyllä nimenomaan niin Pertti Peruspallero kuin viisikymppinen mies voi ikinä olla, että ihmettelen miten sillä on ollut varaa olla näkemättä tätä työkaveriani. Suoraan sanottuna itsellä se olisi mennyt välittömästi vasemmalle.
Minä en tiedä mitään viisikymppisten deittailusta, ehkä sen ikäiset miehet toimivat tökerömmin. Itse olen vasta kolmekymppinen.
En minäkään kertonut kenenkään muun ikää kuin sen miehen.
Ei työkaverini ole viisikymppinen vaan vähän alle nelikymppinen. Sitä paremmalla syyllä.
Se mieshän tässä teki tyhmästi, joten hänen ikänsä on oleellista. Viisikymppisissä miehissä voi olla enemmän katkeroituneita tapauksia, jotka eivät viitsi enää kohdella naisia fiksusti.
Vaikea sieltä on löytää ihmistä jonka kanssa synkkaisi. Oman ikäisillä on puolin ja toisin vaatimustasot jo sen verran korkealla, että pitäisi olla heti sellainen jalat alta fiilis.
Todennäköisesti loppuelämä mennään yksin, pahoin pelkään.
M38
Näin naisena mua kummastutti, että puolet matcheistä ei alkanut edes keskustella mun kanssa. Iso osa katosi myös heti, jos halusin sopia tapaamisen. No onneksi 2kk päästä löytyi 1 mies jonka kanssa juttu luisti heti, tapaaminen järjestyi ja muutkin asiat natsasi.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena mua kummastutti, että puolet matcheistä ei alkanut edes keskustella mun kanssa. Iso osa katosi myös heti, jos halusin sopia tapaamisen. No onneksi 2kk päästä löytyi 1 mies jonka kanssa juttu luisti heti, tapaaminen järjestyi ja muutkin asiat natsasi.
Monet miehet mätsäävät kaikki naiset, jotta saisivat edes muutaman. Vasta mätsin saamisen jälkeen nämä miehet tarkastavat, että onko profiili kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Työkaveri juuri harmitteli, kun oli useamman illan ajan jutellut aktiivisesti tosi kivan miehen kanssa ja keskustelu oli loppunut kuin seinään, kun oli ehdottanut tälle tapaamista. Moneen päivään ei kuulunut mitään ja sit kaveri vielä laittoi, että ei ollut tarkoittanut olla ahdistava ja että poistaa mätsin. Ei vastausta, joten poisti mätsin.
Ja kyseessä oli kyllä nimenomaan niin Pertti Peruspallero kuin viisikymppinen mies voi ikinä olla, että ihmettelen miten sillä on ollut varaa olla näkemättä tätä työkaveriani. Suoraan sanottuna itsellä se olisi mennyt välittömästi vasemmalle.
Minä en tiedä mitään viisikymppisten deittailusta, ehkä sen ikäiset miehet toimivat tökerömmin. Itse olen vasta kolmekymppinen.
Ei työkaverini ole viisikymppinen vaan vähän alle nelikymppinen. Sitä paremmalla syyllä.
Se mieshän tässä teki tyhmästi, joten hänen ikänsä on oleellista. Viisikymppisissä miehissä voi olla enemmän katkeroituneita tapauksia, jotka eivät viitsi enää kohdella naisia fiksusti.
Jep, mutta pointti oli nyt siinä miehen tavallisuudessa. Tuosta tavallisemmaksi ei oikeasti mies pääse. Ja silti juttelu kelpasi tasan niin kauan kunnes olisi pitänyt tavata. Tässä vaiheessa se peruspallero karkasi yhteydestä, kuten ensimmäisenä kirjoittanutkin omista kokemuksistaan kertoili.
Älä yritä vaihtaa keskustelunaihetta kesken kaiken. Pysytään siinä tavallisuudessa.
No aloituksessa on selvästi kyse taas siitä, että kun mies antaa huomiota niin naisella olisi joku velvollisuus "maksaa" siitä fyysisyydellä. Nainen ei saa edes jutella miehen kanssa, jos ei aio antaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin toiminta ajatus on koukuttaa osallistujat peliin, eikä kenenkään ole tarkoituskaan löytää sieltä yhtään ketään. Firma kerää voittoa kun väki turhautuu ja yrittää tehostaa toimintaansa maksamalla lisäominaisuuksista. Perimmäinen ongelma on kuitenkin se, ettei kukaan jaksa keskittyä yhtään kehenkään, kun joku vielä parempi voi tulla vastaan ihan just kohta.
Älä yleistä. Mulla oli sormi napilla turhankin usein, mutta löysin sieltä helmen itselleni. Olemme olleet parisuhteessa jo useita vuosia.Sormi oli napilla usein, koska halusin erilaisesta joukkiosta ilman ennakkoluuloja ja - käsityksiä hakea ihmistä vakavaan parisuhteeseen. Enkä tavannut kuin muutaman kahvin merkeissä, tapaamisiin en heppoisin perustein edes lähtenyt. Palvelussa olo jäi vain pariin kuukauteen. Kyllä mututuntuma oli vähäisestä läsnäolosta palvelussa, että suurin osa miehistä oli siellä
A) sexin tai irtosuhteiden toivossa
B) Hakemassa pelkkää kirjeenvaihtoseuraa
C) buustaamassa omaa egoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Jep, mutta pointti oli nyt siinä miehen tavallisuudessa. Tuosta tavallisemmaksi ei oikeasti mies pääse. Ja silti juttelu kelpasi tasan niin kauan kunnes olisi pitänyt tavata. Tässä vaiheessa se peruspallero karkasi yhteydestä, kuten ensimmäisenä kirjoittanutkin omista kokemuksistaan kertoili.
Älä yritä vaihtaa keskustelunaihetta kesken kaiken. Pysytään siinä tavallisuudessa.
Sinä et ole se, jolta alunperin asiasta kysyin. Lisäksi en ole kovin kiinnostunut viisikymppisten miesten deittailusta.
N32, odottelen vastaustasi, jos satut vielä lukemaan tätä ketjua.
Eikö keskustelua käydäkkään nimenomaan siltä pohjalta, että voidaan päättää halutaanko tavata ja tapailua siltä pohjalta halutaanko seksiä tai seurustelua?
Kyttäilen tinderissä lähinnä jos olisi joku tuttu tai tutun tuttu, jonka tiedän muutenkin kivaksi. Satunnaisesti voi jollekkin tuntemattomallekkin jutella. Eihän sitä koskaan tiedä jos olisi joku kiinnostava.