Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutanko? Sisältää kuvalinkin.

Vierailija
20.01.2014 |

Totuttelen kehooni raskauden ja vuoden kestäneen imetyksen jälkeen. Mitä mieltä olet: laihdutanko, kiinteytänkö vai annanko olla? Kaikki kommentit otetaan vastaan hyvällä huumorilla.

http://aijaa.com/vJGKS0

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:21"]Kroppasi on varmaan keskivertoa suomalaista parempi.

Itse tykkään vähän lihaksikkaammasta ja ryhdikkäämmästä kropasta. Treenaamalla edes hiukan käsivarsia, olkapäitä, selkää, vatsaa ja rintaa kehosi ilme muuttuisi ihan toiseksi. Ryhdikkääksi ja vahvaksi.

Ehkä tuo tämän vuodenajan tuoma vaaleus tekee kuvaan vähän semmoista pullataikinaefektiä.

[/quote]

Jos toi on perusämmää parempi, se nyt vaan kertoo siitä että perusämmä onnpullataikinasta tehtyä ripulia.

Vierailija
62/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:55"]On sulla parempi kroppa kuin mulla, olin se eka kuvanlaittaja. Sulla on nätimpi vyötärö, mulla näkyy vielä raskausajan jälkeiset jenkkakahvat. Ei sun todellakaan tarvi laihduttaa!

[/quote]

No toi nyt ei sano yhtään mitään muutakun sen, että sä olet vielä rumempi.

Suomi on onneksi täynnä naisia, jotka ovat teitä kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin karseessa kunnossa vaikka treenaan paljon. Mulla ei ole ollenkaan nätti iho ja rumat tyhjät lapaset roikkuu tuossa leuan alapuolella. Onneks ne on sentään pienet. Olen siis kateellinen sinun kropallesi. Nyyh. Mitat mulla 159/56 86-70-91. Että silleen. Hyi helv. Onneksi mulla on lihasta ja takapuoli pysty. Jee.

Vierailija
64/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppasi on hyvä tuollaisenaan. Ei kannata laihduttaa kyllä yhtään.

Vierailija
65/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:13"]

Ihan hirveän näköinen ylipainoinen löysä laihaläski. Yök.

[/quote]

Taas taattua AV:ta!:D

Miten ylipainoinen voi olla laiha läski? Ylipainoinen voi olla hoikahko, mutta silloin täytyy olla lihaksikas, joka on käsittääkseni vastakohta läskille....

Vierailija
66/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis karmeita noi luomet, niitä on kaikkialla. Eri paria olevat rinnatkin hyppäsi silmille.. Onko toi kovinkin yleistä ? Käy sääliksi. Taitaa reidet olla täynnä sellua kun et niitä paljasta

Vierailija
67/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njndjdmd

Vierailija
68/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta! Nätti kroppa, ole iloinen :) !

Vierailija
69/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkö paljon luomia? Vai niin. Näkisittepä minut!

Vierailija
70/74 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteyttäisin, mutta enemmän oman hyvinvoinnin ja kunnon kuin ulkonäön takia.

Vierailija
71/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:21"]Kroppasi on varmaan keskivertoa suomalaista parempi.

Itse tykkään vähän lihaksikkaammasta ja ryhdikkäämmästä kropasta. Treenaamalla edes hiukan käsivarsia, olkapäitä, selkää, vatsaa ja rintaa kehosi ilme muuttuisi ihan toiseksi. Ryhdikkääksi ja vahvaksi.

Ehkä tuo tämän vuodenajan tuoma vaaleus tekee kuvaan vähän semmoista pullataikinaefektiä.

[/quote]

Jos toi on perusämmää parempi, se nyt vaan kertoo siitä että perusämmä onnpullataikinasta tehtyä ripulia.

[/quote]

Pikaisen googlauksen perusteella juuri noin. Vain 40 prosenttia suomalaisista naisista on normaalipainoisia. Ja kuvassa olevan naisen bmi on varmasti alle 25.

Vierailija
72/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein alkoi panettamaan, kivat rinnat, hieman voisit olla kiinteämpi, mutta keskimäärin ihan hyvä.

Vierailija
73/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä enää muuta kuin pitää kuntoa yllä. Täydellinen vartalo!

Vierailija
74/74 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea sut ap ;) Lapsen ikäkin sopisi..
Nätti vartalo! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme