Laihdutanko? Sisältää kuvalinkin.
Totuttelen kehooni raskauden ja vuoden kestäneen imetyksen jälkeen. Mitä mieltä olet: laihdutanko, kiinteytänkö vai annanko olla? Kaikki kommentit otetaan vastaan hyvällä huumorilla.
Kommentit (74)
Olisin ennemmin huolissani noista luomista, joita sinulla on hyvin runsaasti. Toivottavasti et ota aurinkoa. Olet hyvännäköinen nuori nainen.
Rinnat ovat aina olleet eriparia, imettäminen on tilannetta vielä korostanut. En viitsinyt alkkareissa ottaa kuvaa, kun olisi sitä varten pitänyt siistiä bikinirajat ;) Ja luomet, I know. Hiukseni ovat luonnostaan punertavat, joten en ole (teini-iän hulluutta lukuun ottamatta) koskaan ottanut aurinkoa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:39"]
Olis kiva nähdä missä kuosissa reidet on.
[/quote]
Totta! Heikoin lenkki jätetty pois, että saadan itsestä parempi kuva...Kehujen kalastusta. Rehellisesti kaikki esille vaan, jos rehellistä palautetta kerta haluaa.
Anna olla! Tosi kaunis vartalo, hienot tissit....saat olla tosi tyytyväinen.
Ps. miehen mielipide....
Et nuorennu enää yhtään, joten lihaskuntoa, lihaskuntoa ja lihaskuntoa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:04"]
Juu, lapsellista kyllä. Mistä muualta tosin saisin rehellistä palautetta? Mies (fiksuna) tykkää kaikesta, ja en mä nyt näin keskenkasvuisia "siis sanokaa hei, pitäskö laihduttaa"-juttuja mun kavereille voi heittää. Että sori ;)
-ap
[/quote]
Laihduta ihmeessä, kauhea plösö olet. Mutta ennen sitä hoida tuo mutanttitissi kuntoon. Miten ne voikin olla noin eripariset? Silmään sattui kun katsoin.
[/quote]
Mä haluaisin nähdä kuinka täydellinen sinä olet? Helposti tuollaisia epäparisuuksia löytyy jokaisesta meistä. Et vaan itse sitä näe, mutta muut näkee kyllä. Ota vaikka kasvoistasi kuva ja peilaa puolikas photshopissa.
Ap:n vartaloa parantaa lihaskunto, laihdutus ei.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:51"]Totuttelen kehooni raskauden ja vuoden kestäneen imetyksen jälkeen. Mitä mieltä olet: laihdutanko, kiinteytänkö vai annanko olla? Kaikki kommentit otetaan vastaan hyvällä huumorilla.
[/quote]
Yäk, oksensin. Olisit nyt edes kertonut että kuvassa on ruma alaston nainen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:51"]Totuttelen kehooni raskauden ja vuoden kestäneen imetyksen jälkeen. Mitä mieltä olet: laihdutanko, kiinteytänkö vai annanko olla? Kaikki kommentit otetaan vastaan hyvällä huumorilla.
[/quote]
Hyi helvetti kun olet kasa löysää lihahyytelöä. Et läski, mutta helvetin löysä ja kulahtanut. En panisi, vaikka olisit viimeinen akka maailmassa.
[/quote]
Joskus sitä tosiaan saa hävetä mies-sukupuolen luolamieskäytöstä....
Tällä kaverilla olis varmaan sama kohtalo edessä jos olisi viimeinen mies maailmassa! Hyi hitto.....
Hyeenalauma taas vauhdissa. Suoraa puhetta kun tulee niin...heti ollaan tuomitsemassa...
Sulla on kaunis vartalo. Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia siitä!
Haha, näkisitte minun rintani! :D Ne vasta eri kokoiset ovatkin. Ihan hyvä kroppa. Kiinteyttää voi aina, mutta ei kannata laihduttaa.
Miksi muuten tissit paljaina kuvassa? Ethän ap kysellyt tissiesi kunnosta? Onko sulla ap tylsää? Keskity lapseesi ja lähde vaikka ulkoilemaan mielummin kuin roikut täällä vähä-älyisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:34"]
Sulla on kaunis vartalo. Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia siitä!
[/quote]
Kaikilla on kaunis vartalo. Mutta, jos sitä julkisesti esittelee, eikä silloin ansaitse muutakin...Värittömän kirjava iho, joka vaatii kiinteyttä. Lisäksi reisien peittely lisää mielipidettä, että vaatii kiinteyttämistä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:38"]Miksi muuten tissit paljaina kuvassa? Ethän ap kysellyt tissiesi kunnosta? Onko sulla ap tylsää? Keskity lapseesi ja lähde vaikka ulkoilemaan mielummin kuin roikut täällä vähä-älyisten kanssa.
[/quote]
YH, joka yrittää epätoivoisesti tyrkyttää itseään jollekin looseri-miehelle jonka se toivoo täältä löytyvän?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:38"]Miksi muuten tissit paljaina kuvassa? Ethän ap kysellyt tissiesi kunnosta? Onko sulla ap tylsää? Keskity lapseesi ja lähde vaikka ulkoilemaan mielummin kuin roikut täällä vähä-älyisten kanssa.
[/quote]
YH, joka yrittää epätoivoisesti tyrkyttää itseään jollekin looseri-miehelle jonka se toivoo täältä löytyvän?
Kiitos kaikille kommenteista, mä lähden nyt ulos aurinkoon kiinteyttämään kirjavia eriparitissejäni ;) P.S. Ole säkin tyytyväinen omaan kroppaasi, se on kuitenkin just sun oma. Pus pus!
-ap
Joo kamala läski. Tämä aavee kyllä vaikuttaa negatiivisesti omaan kehonkuvaan. Minä taidan ihan just syrjäytyä ja piilottaa oman raskausarpisen ruhoni ikiajoiksi jos naiset joilla on noin nätti vartalo kokevat itsensä epävarmoiksi. Tiedän kyllä, että jos lähtökohta on ollut timmi niin pieni pehmeys voi tuntua vieraalta. Ulkonäön puolesta nyt on ihan hyvä, mutta ei liikunnasta koskaan ole haittaa. Hyvä lihaskunto on tärkeä muutenkin kuin peilikuvan puolesta.
Itsellä oli myös ekan raskauden jälkeen totuttelemista kehoon. Minulla oli kaunis kapea vyötärö ennen raskautta ja litteä vatsa. Sain paljon raskausarpia joten se raitainen röllykkä oli järkytys. Olihan se tylsää heivata bikinit jo 19 vuotiaana. Eikä sitä pysty liikunnalla tai laihdutuksella korjaamaan. Nyt ekan lapsen syntymästä on 11 vuotta ja vatsa on vähän paremman näköinen, mutta rumahan se aina tulee olemaan vaikka tekisin mitä. Lapsiani rakastan enkä vaihtaisi siihen vartaloon mikä minulla oli, mutta kyllähän se vaikuttaa itsetuntoon kun on kolmekymppisenä mummon vatsa.
Nauti siis nätistä vartalostasi ja älä liiku koska on pakko kiinteytyä vaan ihan omaksi iloksi ja terveydeksi.
Ei sillä että kuvassa olisi mitään vikaa, mutta ajatelkaa tilalle vastaavanlainen mies, siis treenaamaton perustyyppi ilman mallimaista luustoa. Koko porukka yökkäilisi ja sylkisi päälle, ja äijä saisi mennä maanrakoon käsi seuranaan.
Nimenomaan miesvartaloiden kohdalla vaatimukset ovat ampuneet taivaisiin. Vähintään kolme kertaa viikossa on käytävä nostelemassa rautaa joka ukon (itsestään huolta pitävä tarkoittaa juuri tätä), eikä sekään riitä edes lähtötelineisiin, jos syntymälotossa ei vaan saanut oikeanlaista luustoa.
Naiselle riittää, kunhan ei ole kovin ylipainoinen. Löysä saa olla.
Älä laihduta, näytät hyvältä!