Laihdutanko? Sisältää kuvalinkin.
Totuttelen kehooni raskauden ja vuoden kestäneen imetyksen jälkeen. Mitä mieltä olet: laihdutanko, kiinteytänkö vai annanko olla? Kaikki kommentit otetaan vastaan hyvällä huumorilla.
Kommentit (74)
Olin ennen timmimpi, siksi kysyn. Itse vertaan entiseen kroppaani, joten kaipaan mammaraadin perspektiiviä.
-ap
Salille ja lihaksia hankkimaan. Vartalohan on muuten ihan huippukuosissa. Hyvästä lihaskunnosta on muutenkin hyötyä.
Mies
Anna olla! Sinulla on tosi kaunis vartalo, eikä uskoisi, että olet juuri synnyttänyt/imettänyt!
t.samassa tilanteessa, mutta eri kondiksessa
Hohhoijaa! Joopa joo! Av:lla on taannuttava vaikutus...Grow up! Lapsellista aikuiselta äiti ihmiseltä.
Keskityt vain kunnon ylläpitoon ilman pakon omaisia tavoitteita!
Lol, mä en ole edes synnyttänyt, ja ap:n kroppaan verrattuna ruhoni näyttää siltä, kuin olisin synnyttänyt ja imettänyt jo kymmenen kersaa.
Juu, lapsellista kyllä. Mistä muualta tosin saisin rehellistä palautetta? Mies (fiksuna) tykkää kaikesta, ja en mä nyt näin keskenkasvuisia "siis sanokaa hei, pitäskö laihduttaa"-juttuja mun kavereille voi heittää. Että sori ;)
-ap
Huonosti piilotettua itsekorostusta!
Ulkona on aika hieno ilma mene lapsesi kanssa pulkkamäkeen. Saat vähän kiinteyttä kroppaasi ja väriä naamaasi.
Itsekorostusta tavalla tai toisella on varmasti suurin osa itse kunkin some- ja nettipresenssistä. Ja onhan tää aika vulgääri tapa esitellä itseään, vaikkakin anonyyminä. Myönnän. Tosin eikö AV ole tissi- ja häppäriketjuineen areena juuri epävarmojen mammojen vartalokomplekseille?
Ihan normi olet. Itsetuntoa voisit kehittää :)
Kauniit rinnat! ^^ Itselläni on sellaiset tubulaariset.. mutta oon aktiivisesti yrittänyt oppia elämään niiden kanssa (prosessi on vielä vähän kesken..)
T: heteronainen
Olet tainut imettää enemmän oikealla rinnalla? Muuten ok, lihaksia ehkä vähän enemmän, niin olis jotenkin jämäkämpi pakkaus.
Olis kiva nähdä missä kuosissa reidet on.
Mistä sun pitäisi vielä laihduttaa?