Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kun kysyy pituutta sanon aina ”vähän alta 180cm” ja olen 171cm ja kukaan ei ole huomannut.

Vierailija
18.10.2020 |

Onko todella näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina, että 185cm, koska olen 185cm pitkä. Ketään tuo pituuteni ei ole toisaalta tuntunut erityisemmin kiinnostavan. Mikä siinä on, että se toisille naisille on niin tärkeää? Onko kyse sitten enemmän ulkonäkökeskeisistä naisista, joille se miehen ”esitteleminen” on tärkeämpää kuin itse mies? Olen seurustellut 147cm - 175cm pituisten naisten kanssa ja kyllä ne itselleni on ollut ihan muut syyt kuin pituus, miksi on seurusteltu ja miksi on erottu.

Vierailija
22/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon aina, että 185cm, koska olen 185cm pitkä. Ketään tuo pituuteni ei ole toisaalta tuntunut erityisemmin kiinnostavan. Mikä siinä on, että se toisille naisille on niin tärkeää? Onko kyse sitten enemmän ulkonäkökeskeisistä naisista, joille se miehen ”esitteleminen” on tärkeämpää kuin itse mies? Olen seurustellut 147cm - 175cm pituisten naisten kanssa ja kyllä ne itselleni on ollut ihan muut syyt kuin pituus, miksi on seurusteltu ja miksi on erottu.

On ehkä pikkasen helpompaa olla rehellinen, jos sattuu edustamaan ihannepituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan, kun kävin deiteillä, niin kaikki 175 - 180 pitkitsi itsensä ilmoittaneet miehet oli selvästi mua lyhyempiä.

t. 172cm

Vierailija
24/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, no aivan takuuvarmasti olisin huomannut. Sinkkuaikoina etsin noin 180 senttistä miestä ja löysin. Mieheni on 182 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme