Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hopeakettu paikalla, kysy mitä haluat

18.10.2020 |

Kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (106)

41/106 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko strapparia åhteriin?

XD Ei kiitos :)

Tosin jos tällä ois tyttis joka haluaisi itselleen moista niin kait tään pitäsi valjaat hommata, pukea päälle ja panna parastaan :D

42/106 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hopeaketulla hiukset, vai oletko hopeakaljukettu?

Toistaiseksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/106 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ex-Pua?

Olen liian kiltti moiseen :) Toki tiedän aiheesta hyvinkin paljon. Oikeasti toimivia juttuja. Täällä vauva-palstalla ollut monesti keskusteluja kun Pua-jutskia joku mies naiseen kokeillut ja nainen tästä närkästynyt. Ne on olleet ihan pellejä, siis ne miehet.

Jos osaa tuon Pua jutun niin ei sitä naiset huomaa, naisilla vaan jää erittäin positiivinen kuva miehestä ja kaiho siitä että olisikohan hän ollut sielunkumppani. Nämä jotka osaavat niin ne tekevät jälkihoidonkin, tarkoituksena juuri tuo, luoda postiivinen kuva ja mahdollisesti tarjota selitys miksi suhde olisi mahdoton.

Negaaminen lie se tunnetuin mistä tollot jää kiinni ja muutenkin yleisin ilmenemismuoto. Joku jamppa v1ttuilee koska on niin pua-master ja nainen kyllä huomaa negaamisen, taatusti :D  Toikin menee niillä jotka osaavat ihan toisella lailla, on erittäin huomaamatonta, alitajuntaan vaikuttavaa ja ei niitä huomata.

Joo mutta tää on tosin ihan liian kiltti Pua-jutskiin. Minulla tökkii hommassa se, että se on tavallaan näyttelemistä, jos lähtee sille linjalle ja siten mielitietyn löytää niin sitähän pitäsi sitten loppuelo näytellä koska toinen on ihastunut siihen valheelliseen kuvaan minkä olen itse luonut.

Täytyy kyllä itseään kehua etten viitsi näytellä, olen sitä mitä olen. Haittapuolena kyseiselle taktiikalle on se että saa taatusti olla yksin XD

44/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kettu olla puhki Himoksen himoviikonlopun jäljiltä...

Itse en ollut siellä edustettuna mutta olettaisin lajitovereiden olleen. Niin ja sitäpaitti meitä sinkkuja aina syrjitään koska nehän taisi olla sellaiset jossa sisäänpääsyyn vaadittiin puoliso 😄

Vierailija
45/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on sun nais ihanne?

Vierailija
46/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sun nais ihanne?

Korjaan Naisihanne* 😄

Vierailija
47/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko Dooriksen hienostoalueelta? 😏

Jos tunnet niin missä olette tavanneet?

Vierailija
48/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hakea hoiviisi kauniin tumman tytön Helsingistä, kun sillä ei ole kotia? Tytön nimi on Sofia, ja hänellä on pieni valkoinen koira sekä huoneellinen laukkuja.

49/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet oikeasti?

Palstaminä ja todellisuus ei lie kovin kaukana tosistaan joten varmaankin yhdentekevää kuka olen :D

Tosin karvani ovat vasta siirtymätilassa harmaampaan :( Fugden hopeashampoo ja hoitoaine kieltämättä saa karvani hopeisina säihkymään :D

Vierailija
50/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihannoit Peter Pania?

51/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltahoitaja kävi kylvettämässä ja antamassa

lääkkeet

Ap.trolli laitettiin nukkumaan.

Älä unohda tanssia pöydällä vitivalkoisissa! Täällä kun kaikki me puetaan valkoiseen niin siitä johtuu väri ja kieltämättä lääkitys saa tanssimaan pöydillä, ei edes musiikkia tarvitse :)

52/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vastaa?

Se on syömässä iltavelliä.

Ei vaan järjestys on kylvetys, lääkitys, tanssi ja velli. Tuo on ihan käytännöllisyyden takia. Huikoo sopivasti liikunnan jälkeen ja toisaalta tanssi ei olisi niin näyttävää jos vellit rinnuksilla olisi, unohtamatta liukastumisvaaraa joka väistämättä olisi ilmeinen puuroisella pöydällä :)

53/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö että pystyisit vielä pitkään parisuhteeseen?

Tuossa aiemmin kyseltiin flaksin käymisestä, eipä käy flaksi kun en sitä kaipaa eli minulle optimaalisin vaihtoehto olisi löytää mielitietty, mieluiten se lopullinen :)

Jätän suosiolla lajitovereilleni flaksien hoitamisen :)

Vierailija
54/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysvalkoisissa?

Vierailija
55/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se turkistarhaus loppuu Suomestakin aikanaan. Mihinkäs aiot muuttaa, kun vieraslajina et saa luonnossakaan elää?

56/106 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko tietokonepelejä? Jos kyllä, niin minkälaisia?

Vähemälle jäänyt, nimittäin Leisure Suit Larry'n jälkeen rima ollut korkealla. Viimeinen hyvä peli :D

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö asmr-äänistä?

Toi on kyllä mielenkiintoinen aihe ja pitänee joskus perehtyä siihen. Jos minulla olisi mielitietty joka haluaisi perehtyä aiheeseen niin jokin sellainen saattaisi olla toimiva että sänkyyn kiinni, maski silmille ja kuulokkeista ääni. Voisi olettaa että vastapuoli pitäisi siitä :) Siinä kun rajoittaisi näköaistia ja kuulokkeilla vaimentaisi kaiken muun epäoleellisen äänen niin varmaankin uusia aistimuksia tulisi koska puuttuvat aistit aivot pyrkisivät kompensoimaan kuuluvalla äänellä? :)

57/106 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut kuvittelemaan, että nuoret tytöt olisivat kiinostuneita sinusta? Skitsofrenia? Harhaluuloisuushäiriö?

Kieltämättä ajoittain tällä on mielikuvitusta kovin, tosin kuvitus ei kohdistu esittämääsi tilastolliseen hypoteesiin, joka on otoksen perusteella tehtävä olettamus perusjoukon jakaumasta ja tunnusluvuista. Vallankin kun lähdeaineistona olet käyttänyt Av-palstan konsensusta.😄

Vierailija
58/106 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole vastannut kysymyksiin. Ilkeä kettu!

Vierailija
59/106 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Pan ei koskaan kasvanut aikuiseksi vaan jäi pikkupojaksi.

Oletko näinollen pikkupoika? Kaipaatko loputtomiin hoivantaa?

Vierailija
60/106 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 1-10, kuinka karvainen on takapuolesi?