Hopeakettu paikalla, kysy mitä haluat
Kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa?
Se on syömässä iltavelliä.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt flaksi viimeaikoina?
-raimo58
Mahdoton vastata koska kysymyksestä puuttu tarkka aikamääre. Miten määritellään viimeajat? Jokainenhan käsittää sen erillä lailla ja siten se edustaa vain sen henkilön ajatuksia. Vastataan vaikka siten että olen sinkku ja siitä voi päätellä ettei ole flaksi käynyt :)
Näetkö että pystyisit vielä pitkään parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Sopiva jotta hopeakettujen kategoriaan sovin vallan mainiosti :) Monesti esimerkiksi naurattaa kun jotkut alle 30v. naiset pitävät itseään puumana, pitäs joku roti olla siinä että mieltää edes suurinpiirtein itsensä oikeaan ryhmään :)
Vierailija kirjoitti:
Lompakon paksuus?
Kolme-neljä senttiä. Tosin en edes muista missä lompakkoni on. Muistamattomuus ei suinkaan johdu dementiasta vaan siitä ettei sitä nykyään tarvi. Kännykän suojakoteloon mahtuu ajokortti ja luottokortit joten lompakko jäänyt ilman käyttöä :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo tajunnut miksi et pärjää elämässä?
Poikuuskin on tallella.
Miten määritellä pärjääminen elämässä? Sekin on sellainen asia että sen voi määritellä hyvin monilla eri tavoilla koska jokainenhan arvostaa sitä mitä arvostaa. Itse mieltäisin niin että jos jälkikasvu/t joskus sanoisi minulle: "Olit/olet hyvä isä", niin se olisi minulle todistus siitä että olen pärjännyt elämässä.
Tietenkin meillä kaikilla hopeaketuilla on poikuus tallella, tai ainakin poikamainen luonne. Jos henkisesti vanhenee niin ei ole hopeakettu vaan pölyn peitossa oleva fossiili :D
Vierailija kirjoitti:
Montako hiusta sulla on?
Varmaankin satoja vähemmän kuin hetki sitten, kävin saunassa :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa?
Viittaan edelliseen vastaukseen, minulla ei ole saunassa somea :D
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi nähnyt varpaasi?
Hyvin näkyy, nytkin :)
Pelaatko tietokonepelejä? Jos kyllä, niin minkälaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä suunnitteilla olevasta seksuaalirikoslain uudistuksesta?
Ouluhan on tuossa aika lähellä ja seuraillut mitä siellä tapahtunut, aika järkkyä meininkiä :(
No ylipäätänsä kaikkia lakeja pitäsi kiristää ja poliitikoille pitäsi saada vastuu. Pitäsi varmaankin oma puolue perustaa. Teemana vaikka poliittisen suhmuroinnin lopettaminen :)
Mikä saa sut kuvittelemaan, että nuoret tytöt olisivat kiinostuneita sinusta? Skitsofrenia? Harhaluuloisuushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et päässyt naimisiin? Tai no, edes treffeille.
En oikein ymmärrä kysymystä??? Pääseminenhän antaa viitteen siitä että naimisiin meno on tavoittelemisen arvoinen ilman että otetaan huomioon ihan sellaisia pikkujutskia, kuten rakkautta, tykkäämistä jne. :D
Treffit on kyllä ihan itsestä kiinni, voishan treffeillä käydä vaan enpä viitsi, kovin ronkeli lie olen :D En edes muista milloin viimeksi olen käynyt perinteisillä treffeillä, lie monia vuosia siitä :)
Käytätkö anaalitappia päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut kuvittelemaan, että nuoret tytöt olisivat kiinostuneita sinusta? Skitsofrenia? Harhaluuloisuushäiriö?
Kerro ikis ensin oma diagnoosisi ja pidä sen jälkeen turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
You are history. You are boring. Please go away.
Tietty olen historiaa! Mikäs ihmeen Hopeakettu oisin jos en olisi historiallinen, jäänne :D Tylsäkin tieten, kokeileppa itse elää vastaavan määrän niin takaan ettet ole penaalin terävin kynä :) Niin, ja varppina mihinkään lähde näin metsästysaikana. Tinderissä jostain syystä tullut nyt paljon sydämmiä, joudun pian saaliiksi jos mihinkään lähden :D
Sinänsä ihmetyttää mistä johtuu sydämmet? Ehkä tosiaankin metsästys on syynä? Äijät lähteneet metsälle niin rouvat valjastaneet Tinderin myös metsästystarkoitukseen?
Menettekö te siellä vanhainkodissa nukkumaan samaan aikaan, kun palsta menee kiinni ?
Şinkkis
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ketun ikähaarukka?
Kivahan sois jos pesuetta siunaantuisi, se lie määrittelee osan haarukasta.
Tervehdys kolleega :)
Kysymyksesi antanee vastauksen sinulle koska et olisi tuota kysynyt ellet olisi aktiivinen liikkumisen saralla :)
Väitän että meidän ikäisiä miehiä ei pyöri tällä palstalla ellei lihashuolto ole kohdillaan. Sekin on liikunnan yksi positiivinen seikka että muu maailma kiinnostaa, jopa vauva-palsta :D