Kuinka nuolevan mekon kehtaa pukea toimistolle?
Olen ihan hyväkroppainen nainen, vyötärön ja lantion suhde on kohdillaan. Vapaa-ajalla tykkään pukeutua vartaloa nuoleviin mekkoihin ja olen ihastellut usein kynähameita ja tiukasti istuvia kotelomekkoja. Näiden pituus vaihtelee polvipituisesta nilkkoihin. Mielestäni niiden asiallisuus riippuu hyvin paljon vartalosta, mutta toisaalta en ole nähnyt kellään toimistolla vartaloa halaavaa mekkoa, vaikka tiukkoja farkkuja ja paitoja onkin.
Missä vaiheessa katsotte vaatteiden olevan turhan istuvia fiksuun työpukeutumiseen? Käytättekö itse? Käyttääköhän edes kukaan?
Kommentit (63)
Isot tissit tai pylly rajoittaa elämää. Sporttisen timmeillä on helpompaa.
Pukeudu vaan nuolevaan. Silmänilo piristää aina työpäivää!
Kyllä minä käytän pitkähihaista, lähes nilkkapituista istuvaa mekkoa töissä.
Olen todella hoikka eikä mekko paljasta mitään.
Käytän itse työpukeutumisessa sääntöä, että jos alaosa on tiukka: esim farkut tai kynähame, niin yläosan on oltava väljä. En itse pukisi kokopiukkaa asua, mutta en tiedä jäisikö mieleen jos jollakulla sellaisen näkisin.
Laita tällainen kuin Sanna Marinilla EU:ssa. Ei oo turhaa väljyyttä mekossa...
https://pbs.twimg.com/media/EjUYYUYWAAALLPa?format=jpg&name=4096x4096
Nilkkoihin asti ulottuva kynähame tai kotelomekko? Miten hitossa siinä voi kävellä?
Paksumpikankaisia trikoomekkoja voi ihan hyvin käyttää jos ei ole muuten erityisen paljastavia. Itsellä usein pitkähihainen ja polven yläpuolelle yltävä. Mitään ohutta ribbikolttua jossa iso kaula-aukko en viitsisi laittaa. Toki sekin voi olla ihan hyvä jos on todella laiha ja pienirintainen.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuon tyyppistä ajattelinkin, vaikka en helmaa näekään. Minulla on vain nuorempana ihmisenä vähän timmimpi kroppa ja isompi peppu-vyötärö-suhde. En tiedä näyttäisinkö yhtä ammattimaiselta muiden silmissä.
AP
Asu on liian seksikäs, jos se aiheuttaa erektiota miehille.
Vierailija kirjoitti:
Nilkkoihin asti ulottuva kynähame tai kotelomekko? Miten hitossa siinä voi kävellä?
Mitä olen nähnyt niin nilkkoihin asti ulottuvissa tiukoissa hameissa on joustava kangas, oletan kyllä että helma on käytetyn kondomin näköinen lerppu päivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä kroppa naisella niin aivan sama vaikka pukeutuu jätesäkkiin, kyllä se viisari värähtää.
Vierailija kirjoitti:
En oikein viitsisi haastatella miehiä toimistolla ettei tule syytöksiä seksuaalisesta häirinnästä.
AP
Miksi kysyt mitä voit töihin pukea. Haluatko huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Se on tarkoituskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuon tyyppistä ajattelinkin, vaikka en helmaa näekään. Minulla on vain nuorempana ihmisenä vähän timmimpi kroppa ja isompi peppu-vyötärö-suhde. En tiedä näyttäisinkö yhtä ammattimaiselta muiden silmissä.
AP
Kovasti sä kuitenkin näet vaivaa saadaksesi täältä lokakaivosta edes yhden hyväksynnän mekkovimmallesi. Jos asia vaivaa sua, miksi et vain keskity töihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein viitsisi haastatella miehiä toimistolla ettei tule syytöksiä seksuaalisesta häirinnästä.
AP
Ei se toimi noin päin. Naisia ei miehet syytä seksuaalisesta häirinnästä koskaan. Ellei sitten ole homomies.
M37
Vierailija kirjoitti:
Säkkiinkö pitäisi pukeutua, vain jotta ei aiheuta muissa reaktioita. Naurettavaa.
Vartalomallini on suora, rinnat ja takapuoli pienet. Mekossani on kaulaan asti kaula-aukko ja pitkät hihat sekä helma. Jos se on jollekin liikaa niin voi voi. Silloin mikä tahansa mihin pukeudun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä kroppa naisella niin aivan sama vaikka pukeutuu jätesäkkiin, kyllä se viisari värähtää.
Ja itseasiassa jätesäkkiin nuolevasti pukeutunut nainen vasta saakin värähtämään, jätesäkki on yleensä mustaa ja kiiltävää.
Pukeudu asillisesti. Ei mekkoon.