Mitä te oikein teette ja räpläätte niillä moderneilla puhelimillanne?
Kommentit (54)
Kuvataan youTubeen videoita että junti kaupungilla ja vastataan komentteihin mitä muut heittävät.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:10"]Selaan facebookia ja instagramia, vastaan s-posteihin, pelaan candy crushia, luen iltistä...
[/quote]
Eli olet sellainen ärsyttävä tyyppi, joka ei pysty missään olemaan ilman räpläystä. Töissä tauot menee räpläillessä ja varmaan räpläät myös töiden ohessa, niin kuin suurin osa räplääjistä.
Luetaan AV:ta. Pelataan. Whatsappaillaan.
Tätäkö kaikki tekee kaiken aikaa - busseissakin ja pysäkeillä, sateessa ja pakkasessa... Miksi mulla ei ole tarvetta FB tai instragrammiin, ei just mitään sähköposteja... siis ei mitään ja mulla onkin joku ihan yksinkertainen puhelinvariantti, vanhanaikainen vielä kaiken kukkuraksi. Ei mitään pelejä ja Iltiksiä luen kotona koneelta. Taidan olla aika hölmö. Kiva jos joku avartaa tota nykypäivän maailmaa minulle vielä lisää. Kiitos siitä!
Selaan Facebookia, Instagramiä, Twitteriä, luen iltasanomia, tsekkaan sähköpostit, ehkä pelaan, selailen netissä milloin mitäkin, luen blogeja. Mites se nyt teidän anaalianne kutittaa, mitä muut kännyköillään tekee?
Luen talousuutisia, tutkin eri yritysten julkaisemia tietoja itsestään ja teen sijoituksia rahastoihin sekä harjoitan pörssikauppaa osakkeilla.
Mulla peruskännykkä ja kotona pöytäkone. Mainiosti pärjään ilman älypuhelinta.
Whatsappaan, selaan av:ta, pelaan pixwordsia ja latailen ja kuuntelen musiikkia.
Olen täällä av:lla, luen iltasanomat, Iltalehden, Hesarin, ylen uutiset, mtv3:n uutiset, käyn Facebookissa, luen ja vastaan yritykseni sähköposteihin (myös liitteet saa kaikki auki), vastaan kavereiden mahdollisiin viesteihin, vastaan gallupeihin, otan kuvia (paljon, nyt la-su olen ottanut noin 400 kuvaa), katson telkkariohjelmia joskus, pidän navigaattorina, suunnittelen kesälomareissua, etsin matkakohteesta tietoa, soitan, lähetän viestejä, pelaan tetristä, pasiansseja, mahjongia ja mitä nyt milloinkin, pidän kalenteria, käytän herätykellona, osoitekirjana... Tässä nyt jotakin alkuun.
Samoja kuin edellisetkin ja ai että kun on oikea ranne kipiä ;)
Sillähän voi tehdä vaikka mitä. Lukea lehtiä, jutella ystävien ja sukulaisten kanssa. Jakaa valokuvia, muokata kuvia ja tekstejä. Etsiä tietoa, tutkia ruokareseptejä ja matkakohteita, varata matkoja, tehdä ostoksia netissä. Käytän sitä myös apuna soittoharjoituksissa, siellä on kitaransoittoappseja. Samoin harrastusryhmäni löytyvät sieltä, samoin blogini. Ulkona käytän karttoja, julkisen liikenteen aikatauluja, taksin tilausta, osoitepalvelua, kameraa. Eipä paljon ole mitä sillä ei voisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:14"]
Luuserit viettää virtuaalielämää.
[/quote] Ja sinä sitä samaa jollakin läppärillä? :-D tulehan jo 2014 vuoteen sieltä 1999 luvulta, hiiiopp!
Et ole ainoa :D. En mäkään keksi käyttöä uudelle hienolle puhelimelle.
Puhelinta taukoamatta selaavat näyttävät vinkkelistäni melko huvittavilta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:10"]Selaan facebookia ja instagramia, vastaan s-posteihin, pelaan candy crushia, luen iltistä...
[/quote]
Eli olet sellainen ärsyttävä tyyppi, joka ei pysty missään olemaan ilman räpläystä. Töissä tauot menee räpläillessä ja varmaan räpläät myös töiden ohessa, niin kuin suurin osa räplääjistä.
[/quote] Jos seura on tylsää, niin kyllä.
Mä katson kissavideoita. Lisäksi joskus kirjoitan rakkausviestejä, joita en uskalla koskaan lähettää.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:17"]
Selaan Facebookia, Instagramiä, Twitteriä, luen iltasanomia, tsekkaan sähköpostit, ehkä pelaan, selailen netissä milloin mitäkin, luen blogeja. Mites se nyt teidän anaalianne kutittaa, mitä muut kännyköillään tekee?
[/quote]
Kyllä se vähän kutittaa, kun liikenteessä jalankulkijat ja autoilijatkin muuttuvat täysin arvaamattomiksi tolloiksi heti kun se älypuhelin piippaa.
Selaan facebookia ja instagramia, vastaan s-posteihin, pelaan candy crushia, luen iltistä...