Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te oikein teette ja räpläätte niillä moderneilla puhelimillanne?

Vierailija
19.01.2014 |

En mä vaan tajua.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen työsähköpostiani, vastaan niihin vaikka kaupan kassajonossa. Varaan jumppatunteja Elixiasta, luen lehtiä kuten muutkin, pelailen jotain, järjestelen Spotitfy-kansioita ja haen uusia biisejä, mitä milloinkin siis. 

Vierailija
42/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen erästä keskustelufoorumia ja iltasanomia, jos on tylsää tarkistelen twitteristä onko fanittamastani julkkiksesta mitään uutisia, ja varsinkin julkisissa tarkistelen reittioppaasta parhaita/nopeimpia yhteyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen yaoita ;)

Vierailija
44/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:53"]

Luen yaoita ;)

[/quote]

Ihanaa, teini on oppinut uuden sanan.

Vierailija
45/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen töihin 15 minuuttia. Reitilläni on kokonaista kolme autotien ylitystä, joista yksi valo-ohjattu. Matka taittuu verrattain hiljaisella jalkakäytävällä lompsien. Luen työsähköpostini tällä työmatkalla, eli käytännössä työpäiväni alkaa aamulla heti kun astun ovesta ulos! Töihin päästyäni olen jo tsekannut mailit ja voin painella suoraan palaveriin. Tehokasta ajankäyttöä!

Vierailija
46/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllämainittuja asioita. Lisäksi keitän kahvia ja paistan munkkeja. Värinähälytin ajaa vibraattorin virkaa.

Vierailija
47/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian paksut sormet kovin tehokkaaseen käyttöön. En tykkää kännyllä kirjoittaa mitään. Jopa pelkkä "www.iltasanomat.fi" on tuskaa, tosin tuo kyllä löytyy pikavalinnasta. Siksi oma käyttöni on lähinnä pikavalinnasta löytyvien uutissivujen selailua ja ihan pakon edessä voin jotain googlettaa. Mitään posteja en tosiaan jaksa tuolla kirjoittaa. Sitä varten, tadaa, läppäri. En tykkä edes tabletista ilman näppistä, jos pitää kirjoittaa.

Vierailija
48/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko vaikka näin, että jos ennen laukussani kulki puhelimen lisäksi vaikkapa työmatkalla kalenteri, muistikirja, työpapereita, päivän lehti ja vielä ehkä joku romaani, niin nyt tarvitsen vain tämän puhelimen, enkä välttämättä laukkua ollenkaan. Ranne on tosiaan kovilla, mutta hartiat kiittävät!

Vierailija
49/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:50"]

Vittu jos näpräät luurias kun puhun sulle... revin sen sulta ja isken paskaksi, jonka jälkeen teen saman naamallesi...

[/quote]

Onpa yllättävää että joku haluaa mieluummin näprätä puhelintaan kuin kuunnella sinun puheitasi. Mahdat olla laadukasta seuraa.

Vierailija
50/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:50"]

Vittu jos näpräät luurias kun puhun sulle... revin sen sulta ja isken paskaksi, jonka jälkeen teen saman naamallesi...

[/quote]

Onpa yllättävää että joku haluaa mieluummin näprätä puhelintaan kuin kuunnella sinun puheitasi. Mahdat olla laadukasta seuraa.

[/quote] On kylla ihme etta nama napyttelijat eivat kavele pain seinia ja sahkopylvaita. Minulla ei valitettavasti ole niin paljon asioita sydamellani etta pitaisi koko ajan olla jollekin niita kertomassa tai jakamassa pitkin kylia. Eipa sitten tule mitaan kranaakaan eika vaarinymmarryksia.

Tervehdin naapureitani ja huomioin ymparistoani eika minulle tarvitse soittaa tai lahettaa sahkopostia etta nyt sataa, avaa sateenvarjo.

Minulla oli autopuhelin silloin kun ne viela olivat korttelin kokoisia ja vihasin sita niin etta toista ei ole tullut eika mitaan muutakaan vekotinta hairitsemaan. Ei niin tarkeata asiaa ole etta sita ei ennattaisi kuulemaan vahan myohemminkin.

Vierailija
51/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukakalle otan nykyään puhelimen lehden sijaan ja katson onko IS tai HS mielenkiintoisia asioita.

Vierailija
52/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:17"]

Selaan Facebookia, Instagramiä, Twitteriä, luen iltasanomia, tsekkaan sähköpostit, ehkä pelaan, selailen netissä milloin mitäkin, luen blogeja. Mites se nyt teidän anaalianne kutittaa, mitä muut kännyköillään tekee?

[/quote]

kyllä se vähä kutittaa kun mä joudun tekee muiden rästihommat töissä! esimiestä ei kiinnosta kun itekki räplää puhelintaan! Käympä siis itsekin hakemassa tänää älykkään puhelimen niin katsotaan kuka ottaa meidän paikan asiakkaat vastaan sitte ku mä provoon avlla kaiken päivää!

meitä on 7 naista ja olen AINUT jolla ei ole tuota ihme kapistusta ja kyllä oikeasti jo hermo menee! Samaa sitten kahvilla kaverin luona olen selittämässä jotain itselleni tärkeää juttua kuuluu ping ja kaveri rupeaa katsomaan facebookista kuka tykkäsi hänen kuvastaan ja sitten aina unohtuu sinne
.

Kyllä mä kuitenki kuuntelen senki huolet ja murheet oikee pakopaikka tullu jollekki tuosta puhelimesta.

Vierailija
53/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 06:34"]

Aamukakalle otan nykyään puhelimen lehden sijaan ja katson onko IS tai HS mielenkiintoisia asioita.

[/quote]

Kuka haluaa kakalla ollessaan lukea kakkaa?

Vierailija
54/54 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelinmyyjille. Tsekkaan (nopeasti) sähköpostit, harvoin vastaan, koska se on nysväämistä. Metsässä joskus katson nopeimman reitin tielle. Joskus harvoin tsekkaan jonkun liikkeen (konekorjaamo viimeksi puoli vuotta sitten) tiedot (aukiolo & sijainti). Joskus otan kuvia (esim. jos olen parkkeerannut auton johonkin sokkeloon, niin otan kuvan varmistukseksi). Käytän herätyskellona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän