Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset raskausoireesi

Vierailija
19.01.2014 |

Haluaisin kuulla mitkä oli ihan ensimmäiset oireesi mistä arvasit että olisit raskaana :) Ja tarkoitan aikaa ennen plussaamista. Itse täällä odottelen että voisi tehdä testin.. :) Viime yönä heräsin todella rajuihin menkkakipuihin ja välillä mahassa tuntunut outoja tuntemuksia.. Menkkoihinkin on vielä viikko aikaa ja yleensä kivut alkanut vasta samana päivänä.. voisikohan tämä tarkoittaa jotain?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ennen plussaa mitään. Ei tainnut olla edes normaaleja pms-oireita vielä, koska mulla oli kierto tosi sekaisin että menkat ei kai olisi olleet vielä alkamassakaan.

Sensijaan niissä turhan toivon "kuumeilukierroissa" kun en sitten oikeasti olekaan ollut raskaana, on ollut ties mitä varmaa raskaus oiretta :D

Vierailija
2/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuton väsymys mistä arvasin heti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuaisti herkistyi.

Vierailija
4/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkka"kivut, jatkuva jano ja pissahätä, pyörrytys. Olin myös väsyneempi kuin tavallisesti.

Vierailija
5/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit herkistyi ja vatsassa tuntui paine.

Vierailija
6/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut menkkamaisia rajuja kipuja? Mulla ei ole koskaan aienmin tuntunut tommosia ennen kuukautisia ja ne sattu vielä enemmän.. Noita kipuja en nimittäin keksinyt vaikka tässä odotellessa kaikkea keksiikin :D

ap

Vierailija
7/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit alkoi painamaan & tuli sivuilta kipeiks, sekä nännit oli yliherkät+ nöpötti heti kosketuksesta. Kohtu muuttui pinkeäks ja kramppaili pienesti viikkoa plussaa.

Vierailija
8/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli kipeet ja menkat oli päivän myöhässä.. Siskoni oli juuri tullu raskaaksi, kun valittelin että mulla on tissit kipeet. Siskoni arvas siitä että olen raskaana♡

Vierailija
9/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa, ennen plussaamista iski iltaisin lamaannuttava väsymys. Heti plussaamisen jälkeen kipeytyi rinnat.

Toisessa raskaudessa ei ennen plussaa ollut mitään oireita. Plussan testiin saamisen jälkeen alkoikin pian käsittämätön, jatkuva nälkä.

Vierailija
10/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. luulin että olen tulossa hulluksi. Sain elämäni kauheimman raivokohtauksen eräänä iltana kun mies mussutti jotain puhelimessa minulle. Paiskasin pyykkitelineen seinään ja samalla lensi puhelin ja kohta olin selälläni lattialla itkupotkuraivarin kourissa kunnes sain hyperventilaatiokohtauksen, pian sitten mieski pyyhälsi kotio ja rauhotteli siinä aikansa, kunnea aloin taas nähdä punaista ja annoin suusta tulla kaikki rumat sanat ja ajatukset hänelle mitä keksin..öh..siis en ikinä ole koskaan aikasemmin enkä sen jälkeenkään raivonnut noin. Yleensä olen erittäin kiltti tyttö. Minulle tuli siitä sätkimisestä haavakin jostain käteen ja muistona arpi. Ihana sellanen verinen ja kuolaava kirkuva nainen.

Mut kai toi sekokohtaus oli se eka oire.

siitä muutama päivä niin oli kaikki PMS-oireet. Rinnat arat, mahaa vihloi, tasasenkärttynen olo, mutta se mistä havahduin oli kuumeen nouseminen. Ajattelin että kaikki ei ole nyt niinku pitäisi ja tarkastin siinä sivussa sitten viimeset kuukautiset ja oli siis yhden päivän myöhässä. Pyyhälsin raskaustestin ja plussaahan se näytti.

Vierailija
11/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kipu olisi kiinnittymiskipua?

Vierailija
12/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi :)

ap

Vierailija
13/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys, pissahätä useammin ja outo olo. Nämä siis ennen plussaa.

Vierailija
14/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:12"]

No siis.. luulin että olen tulossa hulluksi. Sain elämäni kauheimman raivokohtauksen eräänä iltana kun mies mussutti jotain puhelimessa minulle. Paiskasin pyykkitelineen seinään ja samalla lensi puhelin ja kohta olin selälläni lattialla itkupotkuraivarin kourissa kunnes sain hyperventilaatiokohtauksen, pian sitten mieski pyyhälsi kotio ja rauhotteli siinä aikansa, kunnea aloin taas nähdä punaista ja annoin suusta tulla kaikki rumat sanat ja ajatukset hänelle mitä keksin..öh..siis en ikinä ole koskaan aikasemmin enkä sen jälkeenkään raivonnut noin. Yleensä olen erittäin kiltti tyttö. Minulle tuli siitä sätkimisestä haavakin jostain käteen ja muistona arpi. Ihana sellanen verinen ja kuolaava kirkuva nainen.

Mut kai toi sekokohtaus oli se eka oire.

siitä muutama päivä niin oli kaikki PMS-oireet. Rinnat arat, mahaa vihloi, tasasenkärttynen olo, mutta se mistä havahduin oli kuumeen nouseminen. Ajattelin että kaikki ei ole nyt niinku pitäisi ja tarkastin siinä sivussa sitten viimeset kuukautiset ja oli siis yhden päivän myöhässä. Pyyhälsin raskaustestin ja plussaahan se näytti.

[/quote]

Mulla kans käsittämätön raivokohtaus ennen plussaa.

Vierailija
15/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli haukottelu. Haukottelin vaan aivan käsittämättömästi vaikka ei väsyttäny ees. Enkä pystyny lopettamaa vaikka yritin.

Vierailija
16/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Raskaus: etova olo ruuan hajusta kp 31/32 testi näytti haalean +

2.Raskaus: mielialamuutokset, kuukautismaiset kivut, alkoivat joskus kp 27/32. Plussa tuli 29/32

3.Raskaus : oksettava olo jo noin viikkoa ennen kuukautisten oletettua alkua. Tiesin olevani raskaana jo ennen testiä. Haalea plussa 30/29-32.

Vierailija
17/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, nälkä ja kiukku. Ihan eka oire oli finnit navan ympärillä :O Se oli niin outoa, että tuli tunne että oisko tässä nyt jotain :)

Vierailija
18/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä väsymys, palelu ja rintojen herkkyys.

Vierailija
19/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastelu :DD

Vierailija
20/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt mieli suklaata.. Aina sen olon tullessa pelkään olevani raskaana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän