Sähkömies paikalla. Kysy mitä vain!
Kommentit (78)
Asun vuonna 1990 rakennetussa talossa ja katossa on lampuille piuhoja joiden värit on keltainen, vihreä ja ruskea. Mikä niistä on virtajohto? Lähteekö henki jos alan itse sokeripalalla asentamaan lamppuja? Se on syssy ja pimmeetä nyt :)
Yrittääkö naiset iskeä sua työkeikoillas? Ja jos on käynyt niin kerro joku härkein tai kivoin tapaus :)
Pistorasian kuori on rempallaan. Voinko vaihtaa itse (esim. Clas Ohlsonilla noita kuoria myydään) vai tarvitaanko ammattimies? En ole juuri mitään sokeripalan vaihtoa kummempaa itse tehnyt, vaikka en täysin uusavuttomaksi tunnustaudukaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun vuonna 1990 rakennetussa talossa ja katossa on lampuille piuhoja joiden värit on keltainen, vihreä ja ruskea. Mikä niistä on virtajohto? Lähteekö henki jos alan itse sokeripalalla asentamaan lamppuja? Se on syssy ja pimmeetä nyt :)
Ei lähde henki. Varsinki jos hoidat asennuksen oikein!
Onko sähköpaimenen virta turvallista kiveksille? Mitä kautta maadoitus? Yksi piuha kakkoseen?
Kiinteästi asennettu lämpöpatteri on mennyt "mykäksi", ei tapahdu mitään kun napsauttaa päälle. Voiko korjata vai meneekö vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Pistorasian kuori on rempallaan. Voinko vaihtaa itse (esim. Clas Ohlsonilla noita kuoria myydään) vai tarvitaanko ammattimies? En ole juuri mitään sokeripalan vaihtoa kummempaa itse tehnyt, vaikka en täysin uusavuttomaksi tunnustaudukaan.
Ammattimies hoitakoon homman. Menee kerralla oikein.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö naiset iskeä sua työkeikoillas? Ja jos on käynyt niin kerro joku härkein tai kivoin tapaus :)
Ei yritä. Työasiat erikseen...
Vierailija kirjoitti:
Kiinteästi asennettu lämpöpatteri on mennyt "mykäksi", ei tapahdu mitään kun napsauttaa päälle. Voiko korjata vai meneekö vaihtoon?
Paikallinen sähkömies vaihtaa uuden. Harvemmin voi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yritä. Työasiat erikseen...
Höh, minkä ikäinen olet?
Välillä pistorasiaan työnnettäessä pistokkeen kuuluu "täps" ja näkyy pieni sähkön sävy (on vanhanmalliset lättänät pistokkeensuojat), onko vaarallista? Ja mistä johtuu, vaihtovirrasta? Taloyhtiöön tullaan kyllä tekemään sähkötyöt lähiaikoina uusiksi.
mitä maksaa jalkalamppuun virtajohdon vaihtaminen (katkaisemillinen virtajohto)
Vierailija kirjoitti:
Onko sähköpaimenen virta turvallista kiveksille? Mitä kautta maadoitus? Yksi piuha kakkoseen?
Olen kokeillut tuota. Kumppani ihmetteli aluksi, että miksi sähköpaimen vehkeet makuuhuoneessa. Noh selvisi hänelle aikanaan.
Hei, ostin uuden kattovalaisimen johon tule 6 kpl G9- lediä. Nyt lamppuun ei laiteta valoa, sillä kaksi lamppua paloi viikossa ja jäljellä olevista 2 hohkaa pimeässä. Osaatko sanoa, onko valaisin viallinen tai edes turvallinen. Kiitos
Koska elämääni ilmaantuu sähköä ja säpinää? N24