Emilia Leppilammen upea elämä
Sitä on ihana näin työelämästä syrjäytyneenä seurata.
Kommentit (16)
Onko yhdessä nuoremman lapsensa isän kanssa?
Ollaan onnellisia jokaisen ihanasta elämästä <3 Sinun ja minunkin =)
Kyllä ihminen voi olla onnellinen, vaikkei olisikaan työelämässä mukana. Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Ollaan onnellisia jokaisen ihanasta elämästä <3 Sinun ja minunkin =)
Mulla on paska elämä. ap
Minusta on ihana katsella menestyneiden naisten elämiä. ap
Mitähån menestynyttä tämä nainen on tehnyt? Eronnut kaksi kertaa, lapsia kahden eri miehen kanssa, ja kirjoittaa kirjoja rakastumisesta ja rakkaudesta, kun ei itse löydä sitä kestävää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähån menestynyttä tämä nainen on tehnyt? Eronnut kaksi kertaa, lapsia kahden eri miehen kanssa, ja kirjoittaa kirjoja rakastumisesta ja rakkaudesta, kun ei itse löydä sitä kestävää rakkautta.
Onhan hän lääkäri ja tienaa hyvin. Itse en edes erityisammattikoulussa pärjännyt ja joudun nöyristelemään miestäni. Ja kyllä yritin asua yksin, mutta taloudellisesti se ei millään onnistunut. ap
Vaikea sanoa ihmisen onnellisuudesta mitään jos ei tunne häntä henkilökohtaisesti.
Vanhoilla päivillä tekaisi lapsen
Tapasi jonkun miehen narikassa ja teki hänen kanssaan lapsen. Koko Suomi tiesi, ettei siitä tule mitään, ja niinhän he sitten erosivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tapasi jonkun miehen narikassa ja teki hänen kanssaan lapsen. Koko Suomi tiesi, ettei siitä tule mitään, ja niinhän he sitten erosivatkin.
Mitä sitten? Hänellä on kuitenkin varaa elättää yksin lapset. ap
Emiliasta lähtee voimakkaat eroottiset vibrat...
Sillä on seksikä käheä ääni. Voisin laittaa sen hanurin laulamaan.
Ikävimmät ja ylimielisimmät julkkikset -ketjussa joku kirjoitti, että on töykeydessään omaa luokkaansa vailla käytöstapoja.
Totta. Oli sitä jo opiskellessaan lääkäriksi.
Kaunis nainen, ikäistään nuoremman näköinen.