Olenko tulossa hulluksi, vai mitähän tämä on?
Eli parisen viikkoa mua on vaivannut ilta-aikaan todella kummallinen tunne. Sellainen että jotain kamalaa tapahtuu jollekin läheiselleni.
Ja se tunne on todella ahdistava, en oikein osaa kuvailla sitä...
Masentunut en tietääkseni ole....
Kommentit (5)
taidan olla vähän väsynyt ja lisäksi hiljattain on ollut muutenkin hieman rankkaa.
Lisäksi olen aika paljon näin ilta-aikaan yksin, kun lapsi on nukkumassa, eikä ketään aikuista kenen kanssa jutella.
Ehkä siinä sitten alkaa kaikki asiat pyörimään päässä.
Ap
Joskus ahdistava olo kestää viikon ja sitten menee taas paremmin ehkä kuukaudenkin.
Itse liitän sen suoraan väsymykseen. Kun olen nukkunut paremmin, en ajattele kaikkia maailman kauheuksia, vaan osaan keskittyä elämään omaa onnelista elämääni.
etten ole ainoa, jolla on tällaisia ahdistus-tiloja.
Ehken sitten välttämättä olekaan tulossa hulluksi ja ehkei kenellekään läheisilleni satu mitään pahaa ja voin koittaa unohtaa nuo ajatukset.
Kiitos :)
ap
tosiasiassa lisää ollenkaan sen todennäköisyyttä, että läheisilleni sattuisi jotain. :)
3
Minulle tulee tuon kaltaista ahdistuneisuutta silloin kun olen henkisesti tai fyysisesti väsynyt.