Mitä nimiä on lastesi luokat/päiväkodit täynnä?
Minkä nimisiä esiintyy paljon luokilla ja päiväkodeissa? Meilläpäin tarha vilisee nimiä Emma, Aava, Aada, Onni ja Elias.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:14"]
Emma, Sofia, Emilia, Matilda, Olivia, Onni, Aada, Kasperi, Siiri
[/quote]
Tää pieni koulu on Turun kyljessä!
Mitään nimeä ei ole paljon, mutta lasten kavereissa 4-7-v enemmän kuin x1 esiintyvät Lukas ja Noa variaatioineen, Leo, Hertta, Elli, Stella, Liina, Aarni ja Akseli. Kivoja nimiä kaikki, mutta toki kätevää, jos ei samassa päiväkodissa ole monta samannimistä.
Lapsen luokalla on kaksi Ilmaria ja kavereissa kaksi Emma.
Saman tyyppisiä nimiä on paljon: Sanni, Senni, Sinna, Jenna, Jenni, Anni, Emmi, Emma.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:14"]
Lapsen luokalla on kaksi Ilmaria ja kavereissa kaksi Emma.
Saman tyyppisiä nimiä on paljon: Sanni, Senni, Sinna, Jenna, Jenni, Anni, Emmi, Emma.
[/quote]
ketjusta puuttui Fanni
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:35"]Wimme, Sanne ja Sigge, kaikkia on enemmän kuin yksi ryhmässä, jossa lapseni ovat. Tämä Pohjois-Ruotsissa.
[/quote]
minkä nimisiä omat lapsesi ovat?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:35"]Wimme, Sanne ja Sigge, kaikkia on enemmän kuin yksi ryhmässä, jossa lapseni ovat. Tämä Pohjois-Ruotsissa.
[/quote]
minkä nimisiä omat lapsesi ovat?
[/quote]
Lasteni nimet, sekä tytön että pojan, ovat esiintyneet tässä ketjussa monessakin viestissä. Eli ovat todella yleisiä!
Mä oon töissä isossa helsinkiläisessä päiväkodissa ja meiltä löytyy monta Onnia, Einoa ja Venlaa. Tuttavapiirissä puolestaan on monta alle kouluikäistä Leoa.
Joona nimiset löytyy molempien lasten luokilta ja naapureista.
Emilia ja Jenna
Laittaisitteko myös, missä kaupungissa.
Lapseni luokka täyttyy näillä nimillä:
Aino, Aleksi, Alex, Esa-Pekka, Inka, Jesse, Leevi, Leevi, Miikka, Milla, Minttu, Neea, Pinja, Pauli, Sakari, Salla, Selina, Ville ja Vilma
minulla neljä lasta joista kaksi koulussa ja kaksi päiväkodissa. Ainoastaan päiväkodissä on kaksi Eemil nimistä.
Todella paljon teillä tuntuu olevan saman nimisiä lapsia.