En halua mennä töihin huomenna!
Sunnuntai-illan iloksi avaan ketjun meille työhönsä kyllästyneille, joita ei kiinnosta huomenna mennä töihin. Itse olen ollut vasta alle vuoden nykyisessä työssä. Aluksi pidin siitä kovasti ja olin onneni kukkuloilla. Esimies oli tsemppaava ja antoi vastuuta. Muutosten myötä esimieheni vaihtui. Nykyinen esimies ei ole tyytyväinen mihinkään. Sitä paitsi hänen antamansa ohjeet tuntuvat muuttuvan miten sattuu. Eilen annettu ohjeistus ei välttämättä pädekään huomenna. Esimies on myös liikaa tunteidensa vietävissä. Välillä hän valittaa kaikesta ja töksäyttelee ja välillä hän taas on todella hyvällä tuulella. Suurimman osan ajasta hän on huonolla tuulella, jolloin hän on tyytymätön kaikkeen. Tuntuu todella raskaalta olla töissä, kun koko ajan saa kuulla tekevänsä väärin. Uusi työpaikka ei ole itsestäänselvyys, mutta tuntuu siltä, että kuolen nykyiseen työpaikkaan.
Kommentit (3)
Opiskeluaika oli ollut mielenkiintoista ja valmistuin hyvin papersin ja jo opiskeluaikaisella oman alan työkokemuksella asiantuntijatehtäviin. Sain erittäin hyvän työpaikan heti valmistuttuani. Minut perehdytettiin ja opin työt nopeasti. Työskentelin 3 kk ja aloin miettiä, että milloin saisin oppia taas jotain uutta ja laajentaa työnkuvaani. Tiesin, että aikaisintaan kahden vuoden kuluttua:( jne työelämä...
Tuohon on helppo ratkaisu. Jäät salkulle. Käy helposti korona-aikana.
nosto