Mieheni sanoi että jos lihoan...
...ei olisi kanssani. Tarkoitti siis jos painoni lähenisi 100kg. Mittani nyt 168/63. Entä jos lijoankin 20kg tähän päälle? Ei ole tarkoitukseni lihota, mutta rumasti sanottu. Ulkonäkö niin tärkeää?! Argh! Miehet!!!
Kommentit (88)
Onko miehelläsi perinteisen miehinen käsitys siitä, että hän näyttää itse hyvältä? Näyttipä tai ei... Mikäli hänellä on ohuet hiukset, koominen kalju, lepattava leuka, vatsamakkaroita, roikkorinnat (yllättävän monilla miehillä on), väärät sääret, treenaamaton kroppa, kaamealta haisevat hengitys tai törkeä hienhaju, niin sinulla on aina ystävällisiä ja huomaavaisia kommentteja sanottavana hänelle.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]
Miksi vertaatte läskejänne kaljuuntumiseen ja sairauteen? Mikä näistä olikaan itse aiheutettua? Hmm..
[/quote]
Voihan sairaus tai vammautuminenkin olla itseaiheutettua. Vaikkapa jos tupakoi ja saa keuhkosyövän. Tai ajaa ylinopeutta, joutuu sen vuoksi onnettomuuteen ja vammautuu. Entäpä jos on todellinen työnarkomaani, lääkäri käskee vähentämään työntekoa, tai terveys on vaarassa? Ei tee sitä ja saa sydänkohtauksen? Sekin on sitten itseaiheutettua, mun kaverin isälle kävi juuri noin.
[/quote]
Eikö näissä esimerkeissäsi ole kyse "voi käydä pahimmassa tapauksessa.."? Ei kaikki tupakoitsijat saa syöpää, autoilijat vammaudu, jne. Mutta lihominen on kai ihan loogista? Syön enemmän kuin kulutan = ylimääräiset kalorit jäävät kehoon ja tämä toistuu vuodesta toiseen, niin luulet edelleesi voivasi olla normaalipainoinen?
[/quote]
Iik täytyy myydä auto ja lopettaa työnteko etten vammaudu ja muutu läskiksi! Öö.. miksi tunnen hoikan pyörätuolissa istuvan henkilön? Joka tapauksessa, uskallanko poistua kotoa etten vammaudu? Saati sitten jäädä kotiin!? Äly hoi.
Ylläpito poistakaa tämä ketju. Jatkuvaa haukkumista! Ja törkeää kielenkäyttöä. Joten sulkekaa ketju tai poistakaa!!!!
Ilmoitan siksi tämän viestin jotta menee viesti perille modeille. Poistakaa tai lukitkaa ketju. Jatkuvaa kiroilua ja ihmisten ala-arvoista solvaamista!!!!!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:57"]
Onko miehelläsi perinteisen miehinen käsitys siitä, että hän näyttää itse hyvältä? Näyttipä tai ei... Mikäli hänellä on ohuet hiukset, koominen kalju, lepattava leuka, vatsamakkaroita, roikkorinnat (yllättävän monilla miehillä on), väärät sääret, treenaamaton kroppa, kaamealta haisevat hengitys tai törkeä hienhaju, niin sinulla on aina ystävällisiä ja huomaavaisia kommentteja sanottavana hänelle.
[/quote]
Suominaisen on kyllä turha louskuttaa ohuista hiuksista tai roikkorinnoista :D
Mikään ei ole niin ihastuttava näky miehellä, kuin liuhuletti. Sivulta tai takaa hilataan rasvaiset ohuenohuet suortuvat peittämään kaljuuntunutta otsaa. Hauskinta on, kun ne haituvat liehuvat tuulessa tai hytkyvät miehen kävellessä. Ooooh. Niin elegantti näky DD-kupin roikkorintojen kanssa!
Lässynlää- Kyllä se ulkomuoto jotain merkkaa. Toki kaikki vanhenee ja muuttuu ja rypistyy. Mutta jos lihottaa itsensä välinpitämättömyydellä niin kyllä se minuaki ottais päähän. Ei sinne suuhun tarvii tunkee sitä ruokaa niin paljon että läskiä kertyy!
Mun mielestä se kertoo jo jostain ongelmasta ihan henkisellä tasolla jos 50 kg nainen tai 80kg mies on viiden seurusteluvuoden jälkeen 120kg.
Siinä on sydän jo vaarassa , saati muut sairaudet tuloillaan. Pitää rakastaa ennenkaikkea itseään ja pitää itsestään huolta! Jos lihoo paljon siinä ei henkikään välttis kauaa pihise. Sit ei joo tarvii miettiä onko toinen ulkonäkökeskeinen...