Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi että jos lihoan...

Vierailija
19.01.2014 |

...ei olisi kanssani. Tarkoitti siis jos painoni lähenisi 100kg. Mittani nyt 168/63. Entä jos lijoankin 20kg tähän päälle? Ei ole tarkoitukseni lihota, mutta rumasti sanottu. Ulkonäkö niin tärkeää?! Argh! Miehet!!!

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:02"]Ei ole ihme että eroja on paljon jos avioliitto kaatuu ulkonäköseikkoihin. Ja tuo kun joku sanoi että kaljuus ja roikkutissit ei johdu itsestä kuten lihavuus. Totta, mutta ei se silti viehättävää ole jos tissit roikkuvat tyhjinä nahkapusseina navassa asti. Eli jos joku asia johtuu itsestä niin siitä saa nälviä ja potkia pellolle. Okei. Mutta se ei poista sitä asiaa että ei itsestä johtuvat asiat ovat myös epäviehättäviä.

Minusta se ei ole rakkautta jos liitto kaatuu ulkonäköseikkoihin. Oli se sitten itseaiheutettua tai ei.Se on ollut jotain muuta kuin rakkautta. Ulkonäköön perustuvaa pinnallista paskaa. Ihmisen sisimmän pitäisi merkata.

[/quote]

olen ollut itse kohta 20 v naimisissa. Aina ollut seksiä ja hyvin mennyt. Ulkonäkö muuttunut molemmilla aikojen saatossa ja painokin vaihdellut molemmilla.Mutta rakastamme toisiamme syvästi, edelleen.

Vierailija
42/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:27"]

...ei olisi kanssani. Tarkoitti siis jos painoni lähenisi 100kg. Mittani nyt 168/63. Entä jos lijoankin 20kg tähän päälle? Ei ole tarkoitukseni lihota, mutta rumasti sanottu. Ulkonäkö niin tärkeää?! Argh! Miehet!!!

[/quote]LIHOAN, LIHOAN, LIHOAN. Mikä vittu tämä lihoan on. Ettekö te helvetti vie osaa edes suomen kieltä. Minä jättäisin puolison, joka puhuu LIHOAMISESTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksuan ja lihoan ja laihtuan ja käveleän ja työskenteleän ja nukkuan ja laiskotyttelean ja palstailean aaveella.

Vierailija
44/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:27"]

[/quote]LIHOAN, LIHOAN, LIHOAN. Mikä vittu tämä lihoan on. Ettekö te helvetti vie osaa edes suomen kieltä. Minä jättäisin puolison, joka puhuu LIHOAMISESTA

Parempi kun pysyt poissa. Ettet satuta siellä lähimmäisiäs raivohulluna.

[/quote]

Vierailija
45/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä pinnallista ajattelutapaa. 

Me ollaan 15 vuoden aikana molemmat lihottu, laihduttu, sairastettu.. Toinen on ollut leikkauksissa ja myös sen myötä hieman muuttunut. Silti seksiä, hellyyttäja rakkautta on riittänyt koko ajan, toista tukien.

Mitä ihmettä teille tapahtuisi jos toinen vaikka vammautuisi eikä voisi enää seksiä harrastaa??

Vierailija
46/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista; älkää paisuko kymmeniä kiloja! Ei kukaan automaattisesti "iän myötä" kerää läskiä kasa kaupalla. 

Vierailija
47/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihot satakiloiseksi, niin todennäköisesti myös elämäntapasi ovat muuttuneet miehesi miestä vastenmielisiksi. Aika saatanan vammainen vertaus tässä ketjussa joku miehen kaljuuntuminen, mihin ei itse voi vaikuttaa mitenkään. :D

Vierailija
48/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vertaatte läskejänne kaljuuntumiseen ja sairauteen? Mikä näistä olikaan itse aiheutettua? Hmm..

Vierailija
49/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:12"]Jos lihot satakiloiseksi, niin todennäköisesti myös elämäntapasi ovat muuttuneet miehesi miestä vastenmielisiksi. Aika saatanan vammainen vertaus tässä ketjussa joku miehen kaljuuntuminen, mihin ei itse voi vaikuttaa mitenkään. :D

[/quote]Tää koko ketju on niin saatanan vammanen jo nyt että huhhuh! :D

Vierailija
50/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:27"]

[/quote]

Pinnallinen mies sinulla.En itse katselisi miestä jonka "rakkaus"on kiloista kiinni.

Vierailija
51/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:27"]

Parempi kun pysyt poissa. Ettet satuta siellä lähimmäisiäs raivohulluna.

[/quote]

[/quote]

Mitä raivohullua on siinä, että vituttaa, kun ihmiset raiskaa kielioppia. Lihoan on todella yleinen ja typerä muoto lihomisesta.

Minä lihon

sinä lihot

hän lihoo

me lihomme

te lihotte

he lihovat

Ole hyvä

Vierailija
52/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]

Miksi vertaatte läskejänne kaljuuntumiseen ja sairauteen? Mikä näistä olikaan itse aiheutettua? Hmm..

[/quote]

Toisaalta.. Erittäin liikunnallisesti aktiivinen äitini oli erittäin hoikka ennen kuin mursi nilkkansa niin ettei siitä enää entistä tule. 

Ei voi enää juosta, harrastaa lajeja joita ennen harrasti, nykyään vain kävelylenkkejä rauhalliseen tahtiin. Tämä on kyllä nostanut hänen painoaan, selvästi. 

Näinkin voi käydä, eikä se kohteesta itsestään mukavalta tunnu. 

Meidän geenit on sellaiset suvussa että on liikuttava todella paljon, että paino pysyy kurissa. Pelkällä ruokavaliolla ei paino tipu. 

Vierailija
53/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:02"]Ei ole ihme että eroja on paljon jos avioliitto kaatuu ulkonäköseikkoihin. Ja tuo kun joku sanoi että kaljuus ja roikkutissit ei johdu itsestä kuten lihavuus. Totta, mutta ei se silti viehättävää ole jos tissit roikkuvat tyhjinä nahkapusseina navassa asti. Eli jos joku asia johtuu itsestä niin siitä saa nälviä ja potkia pellolle. Okei. Mutta se ei poista sitä asiaa että ei itsestä johtuvat asiat ovat myös epäviehättäviä.

Minusta se ei ole rakkautta jos liitto kaatuu ulkonäköseikkoihin. Oli se sitten itseaiheutettua tai ei.Se on ollut jotain muuta kuin rakkautta. Ulkonäköön perustuvaa pinnallista paskaa. Ihmisen sisimmän pitäisi merkata.

[/quote]

Peesi

Vierailija
54/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on sanonut, että jos lihoisin lähemmäs 100-kiloiseksi "pitäisi kanssani tiukan keskustelun asiasta". Toisaalta ihan kivakin, siis jos ottaisi asian puheeksi ja ilmaisisi huolensa. Vittuilua en tietenkään haluaisi kuulla. ...Ja kyllähän mäkin jotenkin reagoisin, jos mies alkaisi lihota vallattomasti - kaikki ei olisi kunnossa silloin.

Vierailija
55/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Voihan sairaus tai vammautuminenkin olla itseaiheutettua. Vaikkapa jos tupakoi ja saa keuhkosyövän. Tai ajaa ylinopeutta, joutuu sen vuoksi onnettomuuteen ja vammautuu. Entäpä jos on todellinen työnarkomaani, lääkäri käskee vähentämään työntekoa, tai terveys on vaarassa? Ei tee sitä ja saa sydänkohtauksen? Sekin on sitten itseaiheutettua, mun kaverin isälle kävi juuri noin.

Vierailija
56/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:11"]Mä en ymmärrä tätä pinnallista ajattelutapaa. 

Me ollaan 15 vuoden aikana molemmat lihottu, laihduttu, sairastettu.. Toinen on ollut leikkauksissa ja myös sen myötä hieman muuttunut. Silti seksiä, hellyyttäja rakkautta on riittänyt koko ajan, toista tukien.

Mitä ihmettä teille tapahtuisi jos toinen vaikka vammautuisi eikä voisi enää seksiä harrastaa??

[/quote]

Meillä sama :) Näillä pinnallisilla ei sitten suhde kestäkään.

Vierailija
57/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:08"]

LIHOAN, LIHOAN, LIHOAN. Mikä vittu tämä lihoan on. Ettekö te helvetti vie osaa edes suomen kieltä. Minä jättäisin puolison, joka puhuu LIHOAMISESTA

[/quote]

Jos VAUVA palstalla joku tekee kirjoitusvirheen, mutta niin pienen, että jokainen ymmärtää mitä tarkoitetaan niin suksi sinä vaikka nuuksion kuuseen.

Mene johonkin äidinkielen tehtäviä sisältävälle sivustolle kertamaan semiotiikan syntaktitsia näkökulmia niin saat unta.

Vierailija
58/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle ketjun naisista lihominen on jotain mikä vain sattuu kohdalle aivan yllättäen, eikä omista valinnoista tai valitsematta jättämisistä johtuvaa. Muutama ihan tosissaan esittää, että kehonpainon lähes tuplaantuminen voi sattua milloin tahansa ja oikein pelokkaana odottaa sen tapahtumista.

Esitetyt miesten vaivat eivät ole analogisia laiskuudesta ja huonoista ruokavalinnoista johtuvaan ihramassaan - elleivät nekin sitten johdu esim. alkoholin liikakäytöstä.

Moraalisesa erinomaisuudestaan ääntä pitäneet pinnattomat naiset voisivat miettiä tulikohan itsekään ihan aikuisten oikeasti otettua niitä kaljupäisiä, hikisiä, nysäkulleja ykkösehdokkaina? Seuraavan kerran kun olette sinkkuna voisitte todistaa olevanne Aito Nainen laittamalla hakuilmoituksen jollekkin kaljamahaisten minimunien runkkufoorumille, sillä heidänkin joukosta voi löytyä aivan mahtaavia persoonia ja heidät on varmasti helpompi saada sitoutumaan kuin paremman menekin omaavat.

Vierailija
59/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota : lihoan : lihoat : olen lihonnut : olet lihonnut

Lihoa : lihon : lihot : olen lihonut : olet lihonut

- kumpikin muoto on oikeaa suomen kieltä, mutta jälkimmäinen on yleisempi

Vierailija
60/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:28"]Läskit täällä huutelee, että jättäisin ko. miehen kun sellasta menee sanomaan, itse jättäisin heti sellaisen naisen joka edes villeimmissä unissaan lihoaisi tuollaseksi norsuksi, pitäisi takaporttia auki jos sattuisin lihoamaan, hyi vittu!

Siinä vaiheessa se ihminen ei todellakaan ole sama johon on ihastunut/rakastunut jos paino tuplaantuu, ja tarkoitan nyt ilman mitään sairautta tai onnettomuutta.

[/quote]

Et sinäkään unelmakumppani ole. Kielenkäyttösi on kuvottavaa! Ja ei, en ole lihava. Vaikka niin varmasti luulet.