Mieheni sanoi että jos lihoan...
...ei olisi kanssani. Tarkoitti siis jos painoni lähenisi 100kg. Mittani nyt 168/63. Entä jos lijoankin 20kg tähän päälle? Ei ole tarkoitukseni lihota, mutta rumasti sanottu. Ulkonäkö niin tärkeää?! Argh! Miehet!!!
Kommentit (88)
Ja kohta ihmettelette kilojenne kanssa miksi miehenne hakivat Aasiasta naiset... ;) Todella lihavat ihmiset ovat USEIN itseensä tyytymättömiä, kärttyisiä (syy-seuraus...), eivätkä jaksa panostaa ulkonäköönsä muutenkaan. Sehän on ihan huijausta, "kulta olin 55kg kun tavattiin, nyt olen kahden lapsen äiti ja 105kg ja voitko vittu viedä roskat"
Oma mieheni tykkää ainakin hieman tukevammasta ladysta. Yleensä katselemme Johanna Tukiasen koira ja imuri videota sohvalla lemmiskellessämme. Itse painan tällä hetkellä 102.5 kg (obhnordica vaaka) ja mieheni tykkäisi vielä muutamasta herkkukilosta. Kannattaako kerätä massaa?
Ihme ketju.Jos pinnalliset eivät halua ylipainoista kumppania ja ylipainoiset eivät halua pinnallista kumppania,mikä on ongelma? Maailmassa on kumminkin sen verran ihmisiä,että voi valita mieleisensä.
Miksi ap haluaa lihota 40kg? :D
Minun mielestäni oli hyvä, että mies varoitti ajoissa vaikkakaan ei ole fiksu niin on rehellinen :)
Kun Helsingin hienostoalueella jumpassa yhdeltä pääsee iso pieru, kukaan ei naura eikä nyrpistä. Sitä on sivistys.
Öö ihan hyvin voi tulla painoa huomaamatta. Mullekin tullut jtn 20 kg parisuhteen aikana, vaikken olekaan herkutellut. Onneksi mies tykkää mm. tisseistä. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:35"]Ja kohta ihmettelette kilojenne kanssa miksi miehenne hakivat Aasiasta naiset... ;) Todella lihavat ihmiset ovat USEIN itseensä tyytymättömiä, kärttyisiä (syy-seuraus...), eivätkä jaksa panostaa ulkonäköönsä muutenkaan. Sehän on ihan huijausta, "kulta olin 55kg kun tavattiin, nyt olen kahden lapsen äiti ja 105kg ja voitko vittu viedä roskat"
[/quote]
No Aasiasta naisen hakevat ovat itse rumia ja ällöttäviä sovinisteja. Hyi vittu
Älkää nyt ystävät rakkaat viitsikö riidellä tässäkin ketjussa. Ja joo mää oo vähä tämmöne kielioppitaidoton, pärjännyt elämässä kuitenkin ihan hyvin! Piti vain purkaa ton ukkoni kommenttia johki... Emmää usko et jättää mua jos sairastun...tai mistä mä se tiätäsi! :) Tuli siitä vaan vähän paha mieli kun niin töksäytti. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:42"]
Öö ihan hyvin voi tulla painoa huomaamatta. Mullekin tullut jtn 20 kg parisuhteen aikana, vaikken olekaan herkutellut. Onneksi mies tykkää mm. tisseistä. ;)
[/quote]
NO EI SE 20KG NYT IHAN SALAATTIA SYÖMÄLLÄ ILMESTY.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:35"]Ihme ketju.Jos pinnalliset eivät halua ylipainoista kumppania ja ylipainoiset eivät halua pinnallista kumppania,mikä on ongelma? Maailmassa on kumminkin sen verran ihmisiä,että voi valita mieleisensä.
[/quote]
Jos haluaa pitkän parisuhteen ja aidon rakkauden valitsee ihmisen, joka ei ole pinnallinen. Ulkonäköön perustuva suhde ei kestä. Kaikki me lopulta rypistymme ja rumenemme kun ikää tulee. Silloin viimeistään punnitaan oliko kyseessä rakkaus vai pelkät tyhjät raamit, mitkä perustuivat pinnallisiin ulkonäkö"arvoihin"
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]
Miksi vertaatte läskejänne kaljuuntumiseen ja sairauteen? Mikä näistä olikaan itse aiheutettua? Hmm..
[/quote]
Voihan sairaus tai vammautuminenkin olla itseaiheutettua. Vaikkapa jos tupakoi ja saa keuhkosyövän. Tai ajaa ylinopeutta, joutuu sen vuoksi onnettomuuteen ja vammautuu. Entäpä jos on todellinen työnarkomaani, lääkäri käskee vähentämään työntekoa, tai terveys on vaarassa? Ei tee sitä ja saa sydänkohtauksen? Sekin on sitten itseaiheutettua, mun kaverin isälle kävi juuri noin.
[/quote]
Eikö näissä esimerkeissäsi ole kyse "voi käydä pahimmassa tapauksessa.."? Ei kaikki tupakoitsijat saa syöpää, autoilijat vammaudu, jne. Mutta lihominen on kai ihan loogista? Syön enemmän kuin kulutan = ylimääräiset kalorit jäävät kehoon ja tämä toistuu vuodesta toiseen, niin luulet edelleesi voivasi olla normaalipainoinen?
Minun kumppanini lihoi 20 kiloa ja koitin häntä kannustaa laihtumaan. Sanoin että jos paino ei puolessavuodessa ole lähtenyt laskuun niin harkitsen suhteen lopeattamista. Puolisoni masentui ja lihoi entisestään, joten lopetin suhteen.
Hei pliis kuka vittu katsoo johanna tukiaisen koira ja imuri videota, hirveetä sairasta paskaa!! Ja vielä kirjottaa tollasta skeidaa VAUVA.FI sivulle!!!!!
Pakko sanoa että olen ap miehesi kanssa samaa mieltä osittain. Ei, en usko että jättäisin miestäni jos hän lihoisi tai toisinpäin. Mutta kyllä arvostan jo itseänikin sen verran, etten päästä parisuhteen ja iän myötä kroppaani ihan räjähtämään. Jo pelkästään elämäntapani estävät tälläisen monien kymmenien kilojen pulskahduksen. Mieheni rakastui aikoinaan aktiiviseen, sosiaaliseen, iloiseen, urheilulliseen ja menevään naiseen, minuun. Jos jään sohvalle makaamaan sipsipussi kourassa ja lihon sen 20kg, niin missä määrin voidaan enää puhua samasta ihmisestä? Aktiivinen - ei, sosiaalinen - tuskin tässä määrin, iloinen - ei varmasti, urheilullinen -tuskin, ellei tuo 20kg ole lihasta ;)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:34"]Vähän väliä tätäkin asiaa täällä puidaan, ja onhan se nyt niin että jos puoliso muuttuu erittäin epäviehättäväksi pelkästään oman laiskuutensa ja välinpitämättömyytensä vuoksi niin ymmärrän täysin että ei enää kiinnosta olla suhteessa. Ihminen voi olla edelleen rakastettava, hauska ja fiksu, mutta jos ulkomuoto on luotaantyöntävä niin ei sitä parisuhde kestä.
[/quote]
asia on päinvastoin. Ulkonäköasioihin perustuva suhde ei tule kestämään ikinä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:48"]Hei pliis kuka vittu katsoo johanna tukiaisen koira ja imuri videota, hirveetä sairasta paskaa!! Ja vielä kirjottaa tollasta skeidaa VAUVA.FI sivulle!!!!!
[/quote] hei mitä vittua onks tää jotain ylipainoisten sortamista siis vittu mitä paskaa kyl tällänen sortaminen. Meinaaka se etten oo normaali muotissa sitä että mulla ei sais olla himoja hää!!!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:48"]Hei pliis kuka vittu katsoo johanna tukiaisen koira ja imuri videota, hirveetä sairasta paskaa!! Ja vielä kirjottaa tollasta skeidaa VAUVA.FI sivulle!!!!!
[/quote]
Oliko jonkun läskivihaajan provo
[/quote]
No oli ilmeisesti ja tosi huono sellainen
ihmettelen, miten epäpinnallisia ihmiset täällä ovat. näin sinkkuna ajattelen, että en todellakaan tykkäisi, jos (se kuviteltu) mies lihoisi rajusti, eikä olisi enää silmissäni viehättävä. tosin voi olla, että ajattelisin hieman toisin, jos olisin parisuhteessa ja todella rakastaisin kumppaniani.
Vähän väliä tätäkin asiaa täällä puidaan, ja onhan se nyt niin että jos puoliso muuttuu erittäin epäviehättäväksi pelkästään oman laiskuutensa ja välinpitämättömyytensä vuoksi niin ymmärrän täysin että ei enää kiinnosta olla suhteessa. Ihminen voi olla edelleen rakastettava, hauska ja fiksu, mutta jos ulkomuoto on luotaantyöntävä niin ei sitä parisuhde kestä.