Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tähän pitäisi suhtautua?

Vierailija
19.01.2014 |

Yhden miehen kanssa olemme nyt tapailleet reilun kuukauden verran ja meillä on ollut todella mukavaa. En tiedä, onko tämä varsinaista seurustelua, mutta samat tunteet jaamme ja olemme sopineet, että muita ei tapailla.

Eilen illalla miehen kanssa soiteltiin. Miehen piti lopettaa ja hän sanoi, että laittaa vielä tekstiviestiä myöhemmin. Itsellä tapahtui illalla vielä hauska juttu ja laitoin siitä tekstiviestiä miehelle, kuten meillä on tapana ollutkin. Miehestä ei kuitenkaan ole tuon eilisen puhelun jälkeen kuulunut yhtään mitään, ja epäilen, että oli juhlimassa kavereiden kanssa eilen.

Siitä on pitkä aika, kun viimeksi olen ollut tällaisessa tilanteessa, että suhde on tuore, toista ei tunne kunnolla, ja että olisi tajuttoman ihastunut näin paljon.

En ole itsekään illan jälkeen yrittänyt olla yhteydessä mieheen, koska en tiedä, kuinka pitäisi suhtautua siihen, että mies sanoo pitävänsä yhteyttä ja nyt ei sitten olekaan pitänyt. Itsellä on todella pettynyt olo ja jotenkin typeräkin, koska olen tähän asti odottanut miehen viestiä tai jotain yhteydenottoa.

Jos/kun mies vielä ottaa yhteyttä, kuinka siihen pitäisi suhtautua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:47"]

Siitä on pitkä aika, kun viimeksi olen ollut tällaisessa tilanteessa, että suhde on tuore, toista ei tunne kunnolla, ja että olisi tajuttoman ihastunut näin paljon.

[/quote]

Kannattaa muistaa, että silloin viimeksi olit nuori, nätti ja haluttava. Nyt olet varmaan edelleenkin hyvää seuraa ja mukava tyyppi, mutta ei kukaan mies voi enää samalla tavalla ihastua sinuun. Salama kirkkaalta taivaalta -ihastuminen vaatii kuitenkin seksuaalisuutta ihan eri tavalla.

Jäitä hattuun vaan, niin kyllä tästä suhde saadaan! Onneksi sillä miehelläkään tuskin on mitään värisuoraa kädessä naismarkkinoita ajatellen.

[/quote]

En ole ap, mutta tämä hämää? Oikeastiko? Mitä muut ovat mieltä? Tai siis, seksuaalisuusko tuon salama kirkkaalta taivaalta -asian aiheuttaa? Voiko toiseen persoonana ihastua siten? Ihan vilpittömästi kysyn off topic

[/quote]

Oletko itse koskaan ihastunut mieheen, jota kohtaan et tunne voimakasta seksuaalista vetoa ja jossa ei ole "sitä jotain"? Harva on. No nyt kun tiedämme, että miehen naisvietti kohdistuu erityisesti (mutta ei pelkästään) nuoruuteen, niin on aika epätodennäköistä, että sanotaanko 35-vuotias nainen voisi enää herättää sellaista vilpitöntä ihastumista. Järkiperäistä kumppanuutta kyllä, mutta sen kehittymiselle pitää antaa aikaa.

[/quote]

Olen monta kertaa. Oikeastaan aina järkiperäinen ihastuminen edellä. Olen vain luullut miesten ihastuneen minuun salamana, vaikka en ole mitenkään seksikäs. Enkä edes nauti seksistä. Mutta ehkä se ei näy päälle päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla