Alkaako muitakin ahdistamaan Prismassa ja Cittarissa
väkimäärä ja tavaroiden paljous? Monesti tulee tunne että on pakko päästä sieltä nopeasti pois vaikka puolet tavaroista on vielä ottamatta. Ahdistaa se tungos jossain hevi-puolella ja sekin kun monet on koko perheen voimin liikkeellä ja kun itse haluaisi rauhassa valita tuotteita, vanhemmat tönii niillä kukkuraisilla kärryillään metrin mittaisten nassikoiden juostessa ympäriinsä. Kassalla on vähintään puolen tusinan ihmisen jono. Olen töissä arkisin joten en pääse rauhallisimpiin aikoihin käymään kaupassa, eikä illalla myöhään enää jaksa.
Kommentit (27)
Kun tekee kauppalapun (paperille, niin ei tarvi nyplätä puhelimen kanssa) ja juoksee täsmäiskuja tehden kaupan läpi, jää väkijoukossa oleilu lyhyeksi.
Tuo taitaa olla vähän semmoista torikammoa, avaranpaikankammo
Kyllä ahdistaa, mutta minä kärsinkin paniikkihäiriöstä ja ihmispelosta. :( Tämän takia käyn enemmän pienissä kaupoissa, vaikka noista isoista saisi ostokset halvemmalla.
Kyllä ahdistaa. Käyn pienemmissä kaupoissa kun nopeammin löytyy kaikki mitä tarvii ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sinne on mennä ruuhka-aikaan. Aamulla aikaisin tai illalla myöhään ja ihan rauhassa saa olla.
Sunnuntaina on yleensä rauhallista miinuksena että tuotteet saattaa olla loppu ja lisäystä tulee vasta seuraavalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Prismoissa valtavat kassajonot. Miksi eivät palkkaa riittävästi kassoja. Asiakkaita nöyryytetään kassajonoilla.
Henkilökunta maksaa. S-ryhmähän halpuuttaa omasta pussista, eli henkilökunnasta.
Mä nautin köydä niissä,mutta näin ei ole ollut ain. Oikein muistui mieleen miten kauhea paniikkihäiriö ja sos.ahdistus oli joka nimenomaan ilmeni kaupoissa.
Ihanaa voida todeta että on parantunut ja pystyy nauttimaan ostoksilla käymisestä. Ruokailu väen tungoksessa on kuitenkin hyvin ahdistava kokemus. Joku rauhallinen oma soppi on asia erikseen. Mutta semmoiset avarat hallimaiset tilat ,joissa ei ole minkäänlaista "suojaa " on mun painajainen. En ymmärrä miksi sellaisia tehdään. Ruokailukulttuuri Suomessa on hyvin outo.