Montako yritystä annat uudelle miehelle vaikutuksen tekemiseen makuuhuoneessa?
Eli jos tapailet uutta miestä, niin montako kertaa annat hänen yrittää vaikuttaa ja vakuuttaa sinut makuuhuoneessa ennen kuin laitat miehen kiertoon? Naisethan usein puhuvat, että mies pitää "koeajaa"
Kommentit (31)
2 kertaa. Ekan kerran voi laittaa mokailun, hermostuneisuuden yms piikkiin, mutta jos toisellakin kerralla mies ei kuuntele mitä sanon omasta kropastani, tai musta tuntuu että olen vain ns. reikä, niin asennevamma miehellä on silloin ylittämätön.
Jos ei ole 20 senttistä...niin se o sit adjö 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kokemuksella, en enää yhtään. Siis aikuinen nainen voi (siis myös nuoret todellakin voi, ja pitäskin) keskeyttää koko homman, jos ei tapahdu kuten haluaa.
Minä olen tehnyt niin, kun tuntui, ettei hommasta tule mitään, ja olen siitä ylpeä!
Älkää alkako miksikään runkkualustoiksi, vaan vaatikaa itsellenne. Näin sanoo aikuinen nainen, joka nauttii seksistä.
Yök, tekisit sitä, tekisit tätä. Mikset tee, lähe vetään... mikset ite tee vaikutusta, sun kuuluukin lähteä vetään. Kyllä säälittää äijän puolesta ketä tollasta edes joutuu kestämään
Alatko itse panopuuksi? Et saa itse mitänn OK?
Päteekö nuo vastaukset myös neitsyihin? Nimittäin jos pätee, nii naisil on siinä tapaukses iha sairaat odotukset…
M25 kirjoitti:
Päteekö nuo vastaukset myös neitsyihin? Nimittäin jos pätee, nii naisil on siinä tapaukses iha sairaat odotukset…
Paljon pettymyksiä luvassa neitsyille. Totuus, ei voi itään. Ja jos eivä heti ala vaatimaan muuta, niin voiv voi miten ikävä on tulevaisuus - kunnes tajuaa...
Jos vonkaa kakkosta ni se oli siinä, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kokemuksella, en enää yhtään. Siis aikuinen nainen voi (siis myös nuoret todellakin voi, ja pitäskin) keskeyttää koko homman, jos ei tapahdu kuten haluaa.
Minä olen tehnyt niin, kun tuntui, ettei hommasta tule mitään, ja olen siitä ylpeä!
Älkää alkako miksikään runkkualustoiksi, vaan vaatikaa itsellenne. Näin sanoo aikuinen nainen, joka nauttii seksistä.
Yök, tekisit sitä, tekisit tätä. Mikset tee, lähe vetään... mikset ite tee vaikutusta, sun kuuluukin lähteä vetään. Kyllä säälittää äijän puolesta ketä tollasta edes joutuu kestämään
Minkähän ikäinen oli tämän korkealentoisen ajattelun takana? Minä olenkin tehnyt vaikutuksen, mutta vastapuoli oli pelkkä huono pano, joten lähdin pois. En todellakaan suostu kenenkään spermakupiksi. Laatunaiselle laatuseksiä!
10-20. Miehet on opetusptojekteja.
Vierailija kirjoitti:
10-20. Miehet on opetusptojekteja.
Oikea asenne, olette hieno nainen!
Yleensä on saanut aika pitkälti miehen kyvyt selville paeilla kerralla. Mutta mieheni oli poikkeus, hän oli täysin kokematon tavatessamme eikä ekalla kerralla touhusta tullut mitään, eikä vielä oikein parilla seuraavallakaan. Mutta hän oli muuten kietonut minut pauloihinsa, ja suhtautui seksikömmähdyksiinkin todella hyvin, ei panikoitunut tai häpeillyt osaamattomuuttaan, niin jaksoin opettaa häntä ajan kanssa. Olen onnellinen että en heivannut häntä taitojen puutteen takia.
N34