minkä väriset silmät teillä on? :)
Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää, itselläni on erikoisen
väriset silmät, eli ensin on tummansininen kehä, seuraava
(se isompi "kehä" ennen iiristä) on harmahtavan vihreä, mut sen ja iiriksen välissä on syvän keltainen pieni osa :) onko muilla vastaava"?
Joo tiedän, oli vähän hankala selittää. Ja kyllä, olen nainen.
Kommentit (54)
Meillä on vanhemmalla kissalla vihreät ja nuoremmalla siniset.
Tunnen erään, kenellä vastaavanlaiset kuin ap:lla.
Itselläni tummanruskeat, normaalissa valossa käytännössä mustat.
siniset mulla, paitsi kun itken ne muuttuvat vihreiksi
Tälläset tylsät sini-viher-harmaat niinku ehkä joka toisella suomalaisella...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:16"]siniset mulla, paitsi kun itken ne muuttuvat vihreiksi
[/quote]
aika jännä ilmiö ^^ kiva :D itselläni on tuo keltainen väri syventynyt parin vuoden aikana. -ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:17"]Tälläset tylsät sini-viher-harmaat niinku ehkä joka toisella suomalaisella...
[/quote]
oi, eivät lainkaan tylsät, minusta kauniit :) -ap
ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.
Vaaleanharmaat silmät joissa on iiriksen ympärillä musta reunus.
Aqua eyes eli vaaleahkot veden sinivihreät, ehkä enemmän vihreään päin. Ulkomailla kaikki tulee naaman eteen katsomaan että onko tuo silmien oikea väri vai linssit :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.
[/quote]
kuinkahan yleiset kun en ketään muuta tiedä? :0 ja katson kyllä :D -ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:25"]Vaaleanharmaat silmät joissa on iiriksen ympärillä musta reunus.
[/quote]
aw ihanat :D -ap
Siniset ja todella siniset. Moni onkin sanonut, että kun nykyään kaikkien silmät on melkoisia sekotuksia, että on harvinaista nähdä näin siniset silmät.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:27"]Aqua eyes eli vaaleahkot veden sinivihreät, ehkä enemmän vihreään päin. Ulkomailla kaikki tulee naaman eteen katsomaan että onko tuo silmien oikea väri vai linssit :D
[/quote]
aika coolit :D -ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:31"]Siniset ja todella siniset. Moni onkin sanonut, että kun nykyään kaikkien silmät on melkoisia sekotuksia, että on harvinaista nähdä näin siniset silmät.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:31"]Siniset ja todella siniset. Moni onkin sanonut, että kun nykyään kaikkien silmät on melkoisia sekotuksia, että on harvinaista nähdä näin siniset silmät.
[/quote]
voi, varmasti kauniit -ap :D
Tummansiniset. Eräällä ystävälläni on merkillisen väriset silmät: vaatteiden väristä riippuen hänen silmänsä näyttävät joko sinisiltä tai vihreiltä.. :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.
[/quote]
kuinkahan yleiset kun en ketään muuta tiedä? :0 ja katson kyllä :D -ap
[/quote]
mun äidillä on myös ;)
terv. tuo jota lainasit
Mulla on sellaset turkoosin vihertävän siniset. Meikillä pystyy korostamaan kumpaan suuntaan haluaa. Jos laitan esim. ruskeaa meikkiä sinisyys korostuu ja violetilla meikillä niistä saa vihreyttä korostettua.
Joku joskus sanoi, että ovat metsälammen väriset. Tulee mieleen vesi, josta tummat havupuut heijastuvat. Iiriksen ulkokehällä on tumma rengas.
On minulta kyselty, että onko silmäsi oikeasti tuon väriset. Nuorempana olivat ihan puhtaan siniset, mutta nyt on alkanut vihreys lisääntyä silmissä:)