Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä väriset silmät teillä on? :)

Vierailija
19.01.2014 |

Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää, itselläni on erikoisen

väriset silmät, eli ensin on tummansininen kehä, seuraava

(se isompi "kehä" ennen iiristä) on harmahtavan vihreä, mut sen ja iiriksen välissä on syvän keltainen pieni osa :) onko muilla vastaava"?

Joo tiedän, oli vähän hankala selittää. Ja kyllä, olen nainen.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.

[/quote]

kuinkahan yleiset kun en ketään muuta tiedä? :0 ja katson kyllä :D -ap

[/quote]

mun äidillä on myös ;)

terv. tuo jota lainasit

Vierailija
22/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:35"]Tummansiniset. Eräällä ystävälläni on merkillisen väriset silmät: vaatteiden väristä riippuen hänen silmänsä näyttävät joko sinisiltä tai vihreiltä.. :D

[/quote]

tumman siniset on kauniit :D

oh, aika erikoista, mulla tosin väri vaihtuu hämärässä hiukan syvemmäksi :D -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.

[/quote]

[/quote]

mun äidillä on myös ;)

terv. tuo jota lainasit

[/quote] saattavat olla yleiset eri alueilla? Tiedä häntä :D -ap

Vierailija
24/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.

[/quote]

[/quote]

Hazel eyes are less common than brown eyes, but more common than green eyes. They are commonly found in many countries throughout the world, but especially in the United States and European countries. Many people with hazel eyes are of European descent. Hazel eyes are rare in Africa and Asia where brown is often the only eye color found.

Vierailija
25/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:22"]ap, googlaa hazel eyes ja katso kuvat. Mulla on samantyyppiset kuin sullakin.

[/quote]

[/quote]

Hazel eyes are less common than brown eyes, but more common than green eyes. They are commonly found in many countries throughout the world, but especially in the United States and European countries. Many people with hazel eyes are of European descent. Hazel eyes are rare in Africa and Asia where brown is often the only eye color found.

[/quote]

http://www.eyedoctorguide.com/Eye-Color/hazel-eyes-eye-color.html

tuolta kopsattua :)

Vierailija
26/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

http://www.eyedoctorguide.com/Eye-Color/hazel-eyes-eye-color.html

tuolta kopsattua :)

[/quote]

kiitoksia -ap :D

Vierailija
27/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on erikoisen väriset silmät, ihan ukkospilven sävyiset tumman harmaat :D Välillä ulkona auringossa näkee sellaisen tumman sinisen renkaan silmän ulkoreunalla.

Vierailija
28/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harmaat silmät. Tummanharmaat melkein. Ihmiset aina ihmettelevät tätä, kivenharmaiksi sanovat. Kun itken, ne muuttuvat sinertäviksi.

Vierailija
29/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä värikartta.

Minulla on siniset, nuo kolmosrivin toiset vasemmalta päin.

http://eyemakeart.files.wordpress.com/2009/07/eye_colour_chart_by_delpigeon.jpg

Vierailija
30/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harmaat. Jossain valossa näyttää tosi tummilta (characoal), ja jossain valossa tosi hailakalta. Sisäosassa on myös vähän kullankeltaista. Isälläni on ruskeat silmät, mutta enpä minä niitä saanut, vaan lapseni!

Vierailija
31/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset..

Vierailija
32/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tollaset hazel eyes tyyliset silmät. Vaaleanvihreää, sinertävää ja keskellä vaaleanruskeaa. Miehellä on saman tyyliset, mutta sillä on enemmän ruskeaa. Tietyssä valossa ne näyttää ihanan lämpimiltä ja kultaisilta. <3

Lukiokaverilla oli tosi tumman siniset ja kosteat silmät, ne näytti ihan salaperäisiltä lammilta. Kauniit!

Vierailija
33/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmäni on ruskea, toinen puoliksi sininen ja puoliksi vihreä. Tässä sekavärisilmässä käytän ei-vahvuista ruskeaa piilaria, en tykkää kun ihmiset tuijottavat :(

Vierailija
34/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:55"]

Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää, itselläni on erikoisen

väriset silmät, eli ensin on tummansininen kehä, seuraava

(se isompi "kehä" ennen iiristä) on harmahtavan vihreä, mut sen ja iiriksen välissä on syvän keltainen pieni osa :) onko muilla vastaava"?

Joo tiedän, oli vähän hankala selittää. Ja kyllä, olen nainen.

[/quote]

Minulla on tuontapaiset silmät! Tummansininen rengas löytyy, mutta silmien pääväri on enemmän vaalean- kuin harmaanvihreät ja se kolmas väri on enemmänkin kullanruskeaa kuin keltaista.

Kiitos sille, joka laittoi linkin hazel eyesista! Olen aina luullut, että hazel eyes on jotain vaalean- tai kullanruskeaa, siis aivan tasainen väri, mutta sehän onkin monen värin yhdistelmä. Ja siis sellaiset, jotka minullakin ovat. Olen yleensä kysyttäessä sanonut silmieni olevan vaaleanvihreät, koska se on se pääväri. Mutta oppia ikä kaikki. :)

Vierailija
35/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:51"]Minun miehelläni on erikoisen väriset silmät, ihan ukkospilven sävyiset tumman harmaat :D Välillä ulkona auringossa näkee sellaisen tumman sinisen renkaan silmän ulkoreunalla.

[/quote]

aika kivat. :D omalla avokillani on perus vaalean vihreät silmät :D

Vierailija
36/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:59"]Toinen silmäni on ruskea, toinen puoliksi sininen ja puoliksi vihreä. Tässä sekavärisilmässä käytän ei-vahvuista ruskeaa piilaria, en tykkää kun ihmiset tuijottavat :(

[/quote]

Älä häpeile! Tuohan on harvinaista, varmasti upeat!

Vierailija
37/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:57"]Siniset..

[/quote]

oih :D

Vierailija
38/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:57"]Siniset..

[/quote]

oih :D

Vierailija
39/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:57"]Mulla on kans tollaset hazel eyes tyyliset silmät. Vaaleanvihreää, sinertävää ja keskellä vaaleanruskeaa. Miehellä on saman tyyliset, mutta sillä on enemmän ruskeaa. Tietyssä valossa ne näyttää ihanan lämpimiltä ja kultaisilta. <3

Lukiokaverilla oli tosi tumman siniset ja kosteat silmät, ne näytti ihan salaperäisiltä lammilta. Kauniit!

[/quote]

voih, ihanat kyllä :D ja sun&mieheskin silmät kuulostaa tosi kivoilta -ap

Vierailija
40/54 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:59"]Toinen silmäni on ruskea, toinen puoliksi sininen ja puoliksi vihreä. Tässä sekavärisilmässä käytän ei-vahvuista ruskeaa piilaria, en tykkää kun ihmiset tuijottavat :(

[/quote]

oih, minusta kuulostaa ihanilta -ap :D