Tulin just mökille ja huomasin että akka unohtui kotiin
No, onneksi kuitenkin muistin ottaa viinat mukaan. 😀
Kommentit (21)
Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Tosielämässä sinulla ei ole mökkiä, akkaa eikä viinaa. Surullista mutta totta.
kyllä sinä sen kumibarbaran pakkasit, etsipäs tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
kyllä sinä sen kumibarbaran pakkasit, etsipäs tarkemmin.
Kumikäärme sillä on.
No kannattaa otaa pienetkin voitot voittoina. Toiminta paha, lopputulos hyvä.
Miten olet onnistunut noin hyvin koulutuksessa? Et huomaa vaikka koko mökkimatkan on hiljaisuus.
Joo, tänne mä unohduin kotiin. Lupasin auttaa naapurin Perttiä jossain venyttelyliikkeessä, kun hänellä on vähän takareisi jumitellut. Saunon siellä, ei hätää!
Taisi olla "akan" oma päätös jäädä pois autosta.
Sattuuhan sitä. Minä kuljetin kerran kaveria ja sen lasta sekä kaverin mutsia. Poikettiin kahvilaan. Parkkeerasin auton ja hypättiin autosta ulos. Napsautin auton lukkoon. Hetken päästä huomattiin, että kaverin mutsi unohtui autoon ja se ei päässyt sieltä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tänne mä unohduin kotiin. Lupasin auttaa naapurin Perttiä jossain venyttelyliikkeessä, kun hänellä on vähän takareisi jumitellut. Saunon siellä, ei hätää!
Joo, naapurin homo-Pertillä on aina jokin vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naapurin homo-Pertillä on aina jokin vaiva.
Ap ottaa sen välillä liian vakavasti. Tai siis rajusti.
Onko auton takaluukussa? Jäänyt levähdyspaikalle?
Niinhän sille ukolle kerrottiin ja hyvin meni läpi. :D Eikä sen nimi oikeasti ole Pertti, se on paljon nuorempi kuin pertit!
Akka on ihan tyytyväinen kun pääsi susta hetkeksi eroon.
Mikäs siinä, sauna päälle ja OLUTTAKIN ON! :)
Sitten, siinä iltaa viettäessä, yksin, rannalla istuessa ..... Rantaan ajelehtii kortsu. .....
(Tuo on Jouko Turkkaa: Aiheita, muistaakseni).
Nyt on aika rentoutua kunnolla ilman tyhjänpäiväistä kitinää!
Taikka piileksii jo mökin saunan kiukaan takana kaulin kädessä💪
Turhaa avautua tänne asiasta, rupea nyt vain itse kantamaan tavarat mökkiin ja lataa ruoat jääkaappiin.
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana!
Mutta kortsut, stidit ja sinappi muistui mukaan tällä kertaa?
Ahaa, akka jäi ihan syystä pois kyydistä ihan itse.