Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä venäläisten homokammo oikein nousee?

Vierailija
19.01.2014 |

ihan kuin se olisi jokuin kasvatus- tai valintakysymys...?

Onko se  erilaisuuden pelkoa? Vammaisiin suhtautuminenkin on kuin keskiajalta.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on joltakulta unohtunut useammat lääkkeet...

Vierailija
62/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopropaganda, vihreäsilmäisten propaganda, refluksitautisten propaganda, synnytyksen jälkeen masentuneiden propaganda, hiivatulehdukseen alttiiden propaganda, matematiikkanerojen propaganda ja mitäs kaikkia tuiki tavallisia ihmisryhmiä sitä nyt onkaan...

En ole koskaan tavannut lasta, jota homot hämmentäisi. Hämmennys tulee vasta sitten, kun (ahdasmielinen) vanhempi alkaa käyttäytyä homon seurassa oudosti.

Minusta on hauskaa, että homofoobikot ajattelevat selvästi vain seksiä, lähetyssaarnaajaa. Ihmettelevät, miten pippeli saadaan mahat vastakkain pimppiin, jos kummallakin on samat vehkeet. Olen heteronainen, ja mulle ovat usein toiset heteronaiset ensin jauhaneet omista peppu- ja oraalifiksaatioistaan ja heti perään kauhistelleet, mitä ihmeen kummaa siellä homoseksuaalien makuuhuoneessa tapahtuu, kun hui sentään se pippeli menee peppuun ja hyh hyh pimppiä nuollaan...

Mitä lasten viattomuuteen ja "suojeluun" tulee, se on tosi uusi keksintö kulttuurissamme. Samoin kuin homouden erottelu "epänormaaliksi".

En myöskään usko, että toista miestä rakastava miesopettaja on automaattisesti pedofiili, kuten yllä vihjailtiin. :D

Venäjä on kyllä ihmisoikeuksien takapajula, mutta miten sen selittäisi, en tiedä. Venäläisten kesken olen kuullut paljon sitä, että kundit runkkaa toisiaan kännissä ja samat kundit uhoaa hakkaavansa homoja. Tätä toki meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:24"]Venäjällä homot on lisäksi nostettu jonkinlaiseksi yhteiseksi viholliseksi, jolla voi samalla kätevästi kiinnittää huomion pois oikeista sisäpoliittisistä ongelmista.

[/quote]

Homo Propaganda? Onko se jokin uusi ihmislaji?

Tästä jotain lisätietoa? Ja samaten tuosta ns. "Homo Propaganda" laista

[/quote]

Vierailija
64/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai on naisen ja miehen suhde ihanne? Ohhoh! No sitten on valkoinen ihonvärikin.

Vierailija
65/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi olen venäläinen itse ja luin omin silmin homopropagandan liittyvä lakiuudistus. Se nimenoman koskee homopropagandan levijämisen lapseille. Lapset ovat lainmukan henkilöitä joita eivät täyttäneet aikuisuden kriteereita eli eivät täyttäneet 18 ikä vuotta. Mitään muuta ei sanottu. Venäjälle voi hakea ihan julkisesti apua jos sinua vainotaan suntautumisen takia. En puolustaa syrjintä mutta täällä on niin paljon venäläisvihajaa että teillä puurot ja vellit ovat raivosta sekaisin ettei edes haluatte syventyä asian ja ymmärtä asian ydin tai tarkoitusperä.

Vierailija
66/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:03"]

8, 13 ja 18 kirjoittaja: Olet nyt sekoittanut kaksi eri asiaa. Kukaan muu ei tässä ketjussa ole vouhkannut lasten oikeuksista, kun ne eivät mitenkään venäläisten homouteen tai homokammoon liity. Hienoa että puolustat lapsen oikeutta olla lapsi, mutta tämä ketju kertoo nyt ihan eri aiheesta. Kiitos. 

[/quote]

Lasten oikeudet liittyvät homo"kammoon" (onpa muuten typerä homojen keksimä propagandasana!) erittäin paljon. Jos homoutta ihannoidaan kuten täällä Haloslandiassa, niin väistämättä myös lapset altistuvat tälle sairaalle propagandalle (täällähän on tuotu ala-asteellekin homoja puhumaan homoseksuaalisuudesta!). Onko sitä homoutta pakko tuputtaa aivan joka paikassa?? Venäjällä on päätetty, että ei ole. Homopropagandan levittäjien mielestä tämä on sitten jotain "homofobiaa". Yök!

[/quote]

Voisitko hieman valottaa, kuinka Suomessa ja länsimaissa yleensäkin ihannoidaan homoseksuaalisuutta? Ei kai se, että asioista puhutaan julkisesti ja tutkimustuloksista kerrotaan asiallisesti, ole mitään homouden ihannointia vaan tiedon jakamista ja valistusta. Minun on vaikea kuvitella, miten tosiasioista vaikeneminen ja niiden lakaiseminen maton alle auttaisi mitään yhteiskuntaa, päin vastoin. Niin kauan, kun näistä asioista vaietaan ja annetaan mielikuvien ja uskomusten hallita,yhteiskunnat pysyvät tältä osin takapajuisina ja siksi vapaa ja empiiriseen tutkimukseen perustuva tiedon jakaminen on niin tärkeää, miksi sitä pitäisi rajoittaa.

Afrikassakin elää yhä aivan käsittämättömiä uskomuksia, joille ei löydy mitään järkiperusteita, vai kuinka selitätte, että harjoittamalla seksiä neitsyeen kanssa paranee aidsista, lapsia tapetaan, kun heidän uskotaan joutuneen pahojen henkien valtaan, albinoita tapetaan, koska heidät nähdään jumalan lähettämänä kirouksena j.n.e. Haluatteko näiden mielettömyyksien (jotka joidenkin mielestä ovat täysin oikein) vielä jatkuvan vai olisiko sittenkin asiallisen tiedottamisen aika näistäkin asioista.

Lyhyesti sanottuna näissä asioissa on kysymys vääristä uskomuksista ja tiedon puutteesta.

Vierailija
67/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme venäläistaustaista työkaveria. Yhden, miehen, kanssa ei ole tullut puheeksi homoseksuaalisuus, mutta kahden naisen kanssa olen keskustellut asiasta, ja molemmat olivat hyvin homovastaisia. He pitivät homoutta epänormaalina ja valintana, ei synnynnäisenä ominaisuutena. Molemmat sanoivat myös, että heidän näkökantansa on Venäjällä yleinen (oletan että heidän ''keskiluokkansa'' keskuudessa).

Vierailija
68/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään kammosta, vaikka munan lutkuttajat niin toivoisivatkin olevan. Kysehän on vain Venäjällä aina vallinneista perinteistä.

Vierailija
69/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:16"]

Minulla on kolme venäläistaustaista työkaveria. Yhden, miehen, kanssa ei ole tullut puheeksi homoseksuaalisuus, mutta kahden naisen kanssa olen keskustellut asiasta, ja molemmat olivat hyvin homovastaisia. He pitivät homoutta epänormaalina ja valintana, ei synnynnäisenä ominaisuutena. Molemmat sanoivat myös, että heidän näkökantansa on Venäjällä yleinen (oletan että heidän ''keskiluokkansa'' keskuudessa).

[/quote]

Venäjällä kai sallitaan käsitys, että homous on oma valinta, vaikka niin ei todellakaan ole ja ihmetyttääkin suuresti, miksi tiedemiehet ja asiantuntijat eivät julkisesti kumoa tätä harhaluuloa vai nähtäisiinkö tämäkin homopropagandana ja siksi kiellettäisiin.

Vierailija
70/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko sinä joka olet itse venäläinen hieman kertoa mitä lapsille ei saa homoista kertoa? Minulla on ainakin se käsitys että siitä ei saa puhua yhtikäs mitään tai saa napin otsaan.

Millä tavalla tuetaan lapsia ja nuoria jotka havaitsevat olevansa homoja?

Miten itse toimisit/sanoisit  jos lapsesi tulisi sanomaan että on homoseksuaali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä