Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsilla tai teineillä erikseen "kotivaatteet"?

Vierailija
18.10.2020 |

Vai ovatko samoissa vaatteissa kotona kuin kylillä/koulussa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa vaatteissa ainakin meillä.

Vierailija
2/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivaatteet. Kiitos ei samoissa asuissa kotona sohvalla kuin missä on istunut bussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli päiväkodissa vaihtoi ( tai vaihdoin) vaatteet kotiin tultuaan. olen itsekin päiväkodissa töissä ja vaihdan kyllä vaatteet heti, kun kotiin tulen. Siellä kuitenkin basillit pyörii. Ehkä tuokin on yksi syy, että olemme taudeilta säilyneet, toki runsas käsien pesu myös..

teini-ikäisenä ei kyllä ihan aina kotivaatteita vaihtanut, mutta usein kyllä pisti jotain mukavampaa päällensä .

Vierailija
4/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivaatteet yleensä erikseen. Tai poika vaihtaa ainakin housut shortseihin kun tulee kotiin.

Vierailija
5/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku pystyy edes kotona olemaan esim. farkut jalassa. Alkavat kiristämään samalla sekunnilla kun astun kotiovesta sisään.

Vierailija
6/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä aikuisillakin on niin samalla mallilla lapsetkin menee. Eli farkut koulussa ja collehehousut kotona.

Vierailija
7/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti aina vaihtuu vaatteet useammankin kerran päivässä, kun kuitenkin kotona saatetaan laittaa päälle jotain mukavampaa/ paksumpaa tai sitten urheilu- / harrastusvaatteet ja lähdetään treenaamaan. Lisäksi olen vähän neuroottinen, jos paidassa on joku ruokasotku tms. niin haluan vaihtaa lapsille puhdasta päälle. Samoin vaihdan housut joka kakkavaipan jälkeen, vaikka se kakka hyvin pysyy siellä vaipassa, mutta kuitenkin.

Vierailija
8/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teinejä ja on kotivaatteissa.

En muista, että olisin tietoisesti pienestä pitäen niitä kotivaatteisiin opettanut. Olihan se tietty syys-talvi-kevät aikaan, kun vähennetään ulkoa tullessa vaatteita, niin jää ns. kotivaatteet päälle. Kesällä sitten hiekkasia ja märkiä vaatteita vaihdellaan kotiin tullessa..

Itse olen aina vaihtanut kotivaatteet päälle, mutta mies ei.

Vierailija
9/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikseen kotivaatteita. Mulla kyllä oli, kun olin teini, mun mielestä kotona on kiva olla rönttävaatteissa ja edelleen näin aikuisenakin vaihdan rennot vaatteet päälle samantien kun tulen töistä. Ja vaihdan nimenomaan siksi, että on rennompi olo, en mitään bakteereja pelkää.

Vierailija
10/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Teini nukkuisikin revityt farkut jalassa.

Tein sille kämmin, kun otti niin päähän:  Paikkasin ne reiät farkuista ja aamulla sitä kouluun lähtiessä v*tutti niin paljon 😂

Pisti sitten päällensä trikoot, jotka näyttää yhtä pahalta. Ihan sama.

Vierailija
11/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein sille kämmin, kun otti niin päähän:  Paikkasin ne reiät farkuista ja aamulla sitä kouluun lähtiessä v*tutti niin paljon 😂

Eheheheee. Ootpa hauska.

Vain kahdet housut?

Vierailija
12/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä nuo pahemmin vaihtele vaatteita, farkuissa viihtyvät jos eivät ole urheilemassa tms.

Vierailija
13/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kotivermeet erikseen. Hyi stana kaikkia pöpöjä mitä toisivat ulkomaailman vaatteissaan sisälle. Sama meillä aikuisilla.

Vierailija
14/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit vaihtaa kotona heti tullessaan college-housut tai verkkarit päälle.

Mun mies tekee saman. Haluavat olla rennoissa vaatteissa.

Vierailija
15/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän teineillä ainakaan koskaan ole farkkuja kotona, paitsi jos on vieraita kylässä

Vierailija
16/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaihda vaatteita kuin silloin kun käyvät päivittäin suihkussa. Itselläni on erikseen kotivaatteet

Vierailija
17/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalliit merkkivaatteet kotivaatteina vai käykö tokmannin vaatteet

Vierailija
18/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eheheheee. Ootpa hauska.

Vain kahdet housut?

Yhdet farkut paikkasin.

Viidet oli pesukoneessa/kuivumassa

Trikoita en edes tiedä, miten paljon niitä on.

Vierailija
19/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on kotivermeet erikseen. Hyi stana kaikkia pöpöjä mitä toisivat ulkomaailman vaatteissaan sisälle. Sama meillä aikuisilla.

Jätetäänkö teillä vaihtovaatteet ulos? Pihalla vaihdatte kotivaatteisiin, ettei vaan tule bakteereja sisälle :D Samalla varmaan pesette kaikki ruoka yms. tarvikkeet ennen kuin ne tuodaan kotiin sisälle. Kaikenlaista se bakteerikammo teettää. Ja siltikään ette pääse bakteereista eroon, kun niitä on hiuksissa, iholla jne. 

Vierailija
20/45 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kalliit merkkivaatteet kotivaatteina vai käykö tokmannin vaatteet

Ei ole merkkivaatteita kotona eikä kodin ulkopuolella. Ei taida olla kyllä yhtään Tokmannilta ostettuakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän