Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on pilalla..

Vierailija
18.10.2020 |

Mulla oli yhden illan juttu tossa toissa perjantaina ja käytettiin suojaa. Maanantaina sit Alko kipu peräaukossa ja paheni vaa nii et eilen kävin näyttää päivystyksessä ja ne sano et voi olla herpes.. Perä aukko täynnä pieniä patteja jotka vuotää mätää 😭 vaikka käytin suojaa nii oon ehkä saanu ton nyt. Huomenna pitäs mennä sukupuolitesteihi kun aukee tuo sukupuolitauti klinikka ja pelottaa niin paljon... Mä en tiedä yhtää miten pääsen asiasta yli kun oon vielä nuori ja menny mokamaan. Kyllä tää elämä jaksaa koetella.

Sori oli pakko jonnekki purkaa kun en kehtaa tästä kellekkää ees puhua häpeen niin paljon. Entiiä miten jaksan huomenna mennä klinikalle ahistaa vaa v##tusti. Pystyyköhän tän kanssa ees elää

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. :(

Tuo olis ihan kauhea tilanne. Pelkäsin itse ihan kauheesti nuorempana, että saan jonkun taudin ja siksi harrastin seksiä vaan valot päällä yhden illan juttujen kanssa tai menin suihkuun ennen seksiä. Tsemppiä kauheesti. Toivottavasti saat pian apua.

Vierailija
2/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zemppiä todella! Mutta suihkussakäynti EI kyllä suojaa yhtään miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zemppiä todella! Mutta suihkussakäynti EI kyllä suojaa yhtään miltään.

Tarkoitin että kävin suihkussa ja tarkastin paketin läheltä samalla.

Vierailija
4/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tää on joku allerginen reaktio esim kondomista mutta kaikki oireet viittaa toho herpeksee kun luin netistä. Eka tuli niitä patteja, sit tuli kipu ja sit nää alko vuotaa mätää. Pelottaa huominen niin

T ap

Vierailija
5/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herpeksen kanssa voi elää, nou hätä :) Oot vaan tarkkana ettet levitä eteen päin!

Vierailija
6/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tää on joku allerginen reaktio esim kondomista mutta kaikki oireet viittaa toho herpeksee kun luin netistä. Eka tuli niitä patteja, sit tuli kipu ja sit nää alko vuotaa mätää. Pelottaa huominen niin

T ap

Hei muuten. Saattaa olla allergiaa. Mulla tuli joistain kondomeista järkyttävää ihottumaa. Niissä oli aloe veraa tai jotain. Kokeilitko jo laittaa ihan jotain talkkia tsi bepanthenua tjs.?

Vierailija
7/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T ap

Hei muuten. Saattaa olla allergiaa. Mulla tuli joistain kondomeista järkyttävää ihottumaa. Niissä oli aloe veraa tai jotain. Kokeilitko jo laittaa ihan jotain talkkia tsi bepanthenua tjs.?

Oon kokeillu bepanthenia laittaa mut entiiä johtuuko siitä et paheni tää kipu ja rupes vuotaa mätää. En uskalla enää mitää kokeilla et kunhan pääsen huomenna lääkäriin ja sais pian tulokset..

T ap

Vierailija
8/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä herpeksen kanssa voi elää, nou hätä :) Oot vaan tarkkana ettet levitä eteen päin!

Tuntuu et elämä on ohi. Ärsyttää et oon ollu varovainen ja nyt sit ehkä on tää herpes.. En usko et kukaan haluaa mua tän jälkeen ja en kä haluais itekkää :/

T ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi