Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhoan lapseni unelmia

Vierailija
19.01.2014 |

Rakastan lastani paljon, hän on ahkera, kiltti ja luova. Kykyjä vaikka mihin. Olen käyttänyt vähät rahamme tukeaksemme tyttären luovia harrastuksia, joista hän on kuulemmaan aina unelmoinut. Nyt hän ei aiokaan hyödyntää kykyjään vaan haluaa opiskella sh:ksi. Ex-mieheni tukee lapseni päätöstä. Miten voisin ymmärtää lastani? Hän ei ole se sama baletista kiinnostunut nuori boheemi nainen. Lisäksi hänen poikaystävänsä on amiksen käynyt työtön mies. Pelkään heidän perustavan perheen ja heräävän todellisuuteen haaskatuista kyvyistään. Mikään ei ole niin surullista kuin tukahdetettu kyky ja intohimo.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmistunut kauppakorkeasta joitakin vuosia sitten, velkaa opinnoista, talosta,autosta. Viisi lasta, mielestäni olemme vähävaraisia olleet. Emme rupuköyhiä sossun asiakkaita onneksi. 

Vierailija
22/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kovaa sullakin. Tytär ihan vaan vittuillakseen ja sinun elämän pilatakseen hakeutuu sairaanhoitajaksi ja poika haluaa rääkätä eläimiä ja haukkuu sinua vaikka miksi. Mites ne 3 muuta lasta, kuinka ne haluaa pilata sinun elämäsi/mitä ongelmia niillä on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt koulut ensin loppuun, ja tehnyt lapsia vain kohtuullisen määrän, niin olis paremmin rahaa nyt. Opinnot olisivat edenneet nopeammin ilman jatkuvaa tenavien pakertamista. Tyttösi selkeästi haluaa ammatin ja töitä, eikä olla taivaanrannanmaalari nelikymppiseksi asti.

Vierailija
24/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kolme muuta on tavallisia. poika on kuten juuri aiemman ketjun mukaan kerroinkin perinyt varmaan miehen puolelta jonkunlaisen psyykkisen ongelman.

Vierailija
25/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 05:05"]

olen valmistunut kauppakorkeasta joitakin vuosia sitten, velkaa opinnoista, talosta,autosta. Viisi lasta, mielestäni olemme vähävaraisia olleet. Emme rupuköyhiä sossun asiakkaita onneksi. 

[/quote]Toisin sanoen: itse kykenit opiskelemaan vasta kypsällä aikuisiällä (uskokoon ken tahtoo) etkä ole oman alasi hommia tehnyt tähän mennessä päivääkään. Liekö ehdit työelämään nuorempanakaan lasten puskemisen lomassa. Toimeentulosi saat KELAsta. Onneksi et sentään sossusta!

Vierailija
26/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoja tai ei jtn vikkaa ton ap:n pääs on.säälin kovasti noita lapsia ties mitä kauheuksii niille raasuille tehny :(

Vierailija
27/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär opiskelee sh:ksi, hän kyllä huomaa alle kymmenessä vuodessa tehneensä suuren virheen. En itsekään pitäisi tuosta uravalinnasta.

T: Alanvaihtaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän