Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan varma, että Ruotsin Madeleine eroaa ja ottaa svenssonin.

Vierailija
13.12.2013 |

Tuntuu niin rakkaudettomalta, hätiköidyltä ja järjestetyltä tuo nykyinen liitto. Kiva paperilla, mutta oikeassa elämässä tuntuu täysin epäsuhdalta pariskunnalta.

Madeleine tarvitsee jonkun perussvenssonin rinnalleen.

Mistä vetoa, että 10 vuoden päästä on eronnut kahden lapsen äiti ja lyö hynttyy yhteen jonkun ruotsalaisaatelisen kanssa, joka on elänyt perustaviselämää?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää...

Vierailija
2/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:38"]

Madde oli mennyt kerran Tukholmassa lähimpään puhelinkauppaan ja valittanut puhelimessaan olevasta ongelmasta. Myyjä oli hölmistynyt koska Maddella on kilpailijan liittymä. Hän meni kysymään neuvoa pomolta joka käski auttamaan Maddea sekä antamaan firman puolesta pussillisen lohdutustuotteita. Madde lähti liikkeestä tyytyväisenä ison lohdutusta täynnä olevan mainosmuovikassin kanssa. Pomo totesi että harvoinpa hänen putiikkinsa saa noin halvalla näkyvää mainosta.

[/quote]

Tässä huomaa eron suomalaisen ja ruotsalaisen bisnesvainun välillä. Suomalaisputiikissa suhtaudutaan epäluuloisesti omankin firman asiakkaisiin ja passitetaan asiakas tylysti pihalle. Ruotsalainen hoksaa heti mahdollisuuden mainostaa omaa putiikkiaan ja lykkää asiakkaalle mainospussillen täynnä mainostavaraa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:22"]

Minulla nousee niiiin karvat pystyyn kun tästä pikkuprinsessasta puhutaan! Kaveri opiskeli aikoinaan Tukholmassa ja sattui istumaan kavereineen Madden silloisessa suosikkikahvilassa Östermalmilla. Kahvila oli lähes tyhjä mutta heille tultiin sanomaan henkilökunnan toimesta kesken kahvittelun että pitäisi välittömästi siirtyä toiseen pöytään, ihmettelivät miksi mutta Madde oli tulossa sinne ja halusi välttämättä "oman" vakiopöytänsä, ja oli vaan katsellut ylimielisesti vähän matkan päästä kaveriani ja hänen seuralaistaan kun joutuivat keräämään kamat ja siirtymään pois hänen tieltään. Hän oli lyhyt, tosi ruskettunut ja päällä oli Canada Goosen takki, kaveri saa vieläkin aika kamalat äklöreaktiot kun näkee Canada Goosen takin jossain :D

[/quote]

No voi että.. Minä olen istunut samassa kahvilassa kuin entinen Ferrari-pomo, minua ei kylläkään ajettu ulos (tai sitten en ymmärtänyt ja totellut) mutta turvamiehet tönivät minua ja ohittivat kahvilan jonossa minut suuren setelinipun kera. Joten tuo on ihan yleistä käytöstä kaikenlaisilta julkkiksilta, kuninkaallisilta jne. että katsovat tympeinä ja ajavat pois. Kerran Monacossa suljettiin myös kokonainen katu (syytä ei kerrottu, ilmeisesti Albert ajeli sielläpäin) että niin, ei näille asioille tavistallaaja mitään voi. Yleensä se johtuu turvallisuussyistä eikä ylimielisyydestä, että muut tavistallaajat pitää ajaa pois, ennen kuin julkkis uskaltaa saapua samoihin tiloihin. Myös se F1-pomo oli todella epäluuloisen näköinen kaiken aikaa, juttelikin vain tietyille ihmisille, sellaiseksi ihminen julkisuudessa muuttuu kun kehenkään ei voi luottaa täysin. Tai no tietysti voi itsekin vaikuttaa, voi alkaa vihata kaikkia ja kaikkea ja lukittautua kotiin ettei vaan eksy samoihin kahviloihin/teille kuin kaikenlaiset "ylimieliset"julkkikset. Mutta loppujen lopuksi ihmisiä hekin ovat, omine virheineen ja pelkoineen.  Itse vaan ohitan nämä asiat olan kohautuksella, me emme voi ymmärtää heidän elämäänsä, mutta eivät hekään tavallisten tallaajien elämästä paljoa tiedä.

[/quote]

Olen istunut samassa kahvilassa Suomen presidentin kanssa, joka jonotti kiltisti muiden joukossa, maksoi itse ostoksensa ja istui vapaana olleeseen pöytään jonkun toisen ihmisen (ei julkkis) kanssa. Turvamies oli kahvilan ulkopuolella. Kukaan ei kiinnittänyt presidenttiin erityisempää huomiota eikä hänkään näyttänyt odottavan erityiskohtelua vaan ennemminkin päinvastoin. Kahvilassa oli paljon nuoria, joista kenenkään ei tarvinnut vaihtaa pöytää.

Vierailija
4/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:12"]

Eikö tuo mies lähtenyt bilettämään Tukholman yöhön suoraan lapsensa ristiäisistä, kun Madde meni kotiin viettämään iltaa muun perhepiirin ja ystäväpiirin kanssa?

[/quote]

Eikös tää ukko ole britti/puoliksi britti? no briteillä on tapana mennä myös päiväsaikaan kapakoihin istuksimaan tuoppi kädessä+fish&chipsit. Ei se yleensä mitään sen kummempaa sielläpäin tarkoita, että siellä on vaan tapana "hengata" kaikenlaisissa kapakoissa kun taas Suomessa ilmeisesti luullaan että baareiihin mennään vain "seuraa etsimään"? eivät myöskään yleensä ole ympärikänneissä, vaan siinä samalla myös naukkailevat teetä ja haukkailevat pikkupurtavaa. Eri asia tietysti olisi ollut jos Chris olisi lähtenyt jollekin strippiklubille naisystävien kera. On se nyt kumma jos ihminen ei voi muuten olla sosiaalinen, kun vaan ympärikänneissä seuraa hakemassa?

[/quote]

Onkohan hän aikuisena asunutkaan Britanniassa? USA:ssa suhtautuminen juomiseen ei ole niin vapaata. Suurkäytöstä tulee jälkiä olemukseen maasta riippumatta.

[/quote]

Samoin ruokailutottumuksista. Chris ei selvästi harrasta mitään liikuntaa kaljan kittauksen lisäksi. Sopisi urheilullisena, jo pari kiloakin hoikempana versiona paremmin madeleinen mieheksi, jos pariskunnan ulkonäköä ajateltaisiin.

Vierailija
5/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Madeleinen lapsi ei peri sitä Chrisin kaksoisleukaa :( omassa suvussa on kanssa kaksoisleukaa periytyvänä piirteenä toisen isoäidin puolelta ja olen täysin varma että jos hankkisin lapsen "pyöreäleukaisen" (vai pitäisikö sanoa kaulapussi) miehen kanssa niin lapsikin saisi takuuvarmasti oikeen kunnon kaksoisleuan jo lapsena

Vierailija
6/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että.. Minä olen istunut samassa kahvilassa kuin entinen Ferrari-pomo, minua ei kylläkään ajettu ulos (tai sitten en ymmärtänyt ja totellut) mutta turvamiehet tönivät minua ja ohittivat kahvilan jonossa minut suuren setelinipun kera. Joten tuo on ihan yleistä käytöstä kaikenlaisilta julkkiksilta, kuninkaallisilta jne. että katsovat tympeinä ja ajavat pois.

[/quote]

Tiedät että on tosi yleistä, koska olet ollut kerran oikein Monacossa, turistina? :D

Ruotsalaiset kuninkaalliset ovat pyrkineet liikkumaan vapaasti muiden seassa ilman mitään ylimääräistä huomionhakua joko siviilipoliisien seuratessa tilannetta kauempaa, tai ilman niitä. Ei Ruotsissa ole mitään hypetettyä "etsätiedäkukamäoon"-kulttuuria ja kuninkaalliset varaavat yleensä etukäteen oman kabinetin jos tietävät menevänsä jonnekin, mutta kai tuo prinsessa halunnut vähän näpäyttää taviksia jos ollut huono päivä. Lieneekö niitä aikoja kun oli sen poikaystävän kanssa joka kourikin häntä yleisillä paikoilla? En usko että isosiskonsa olisi tehnyt samaa, olen tavannut hänet kerran kaverini entisessä liikkeessä Tukholmassa ja oli todella mukava ja rento ihminen.

t: Tukholmassa asunut ja siellä myös pintaliitopaikkaravintolassa työskennellyt

Vierailija
7/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:22"]Hän oli lyhyt, tosi ruskettunut

[/quote]

Pituus noin 170 cm. Ei nyt varsinaisesti lyhyt.

[/quote]

165 maksimissaan. Vickan on 170.

Vierailija
8/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:11"]

Lieneekö niitä aikoja kun oli sen poikaystävän kanssa joka kourikin häntä yleisillä paikoilla?

[/quote]

Tämä leuhkan näköinen exä Erik jolla prinsessan rinta kädessä, eikö ne asuneet Lontoossa samaan aikaan?

http://x.cdn-expressen.se/images/2007/02/10/sub_416/1.349526/540.jpg

Vierailija
9/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:11"]

Lieneekö niitä aikoja kun oli sen poikaystävän kanssa joka kourikin häntä yleisillä paikoilla?

[/quote]

Tämä leuhkan näköinen exä Erik jolla prinsessan rinta kädessä, eikö ne asuneet Lontoossa samaan aikaan?

[/quote]

Huhhyi mikä laaduton ällötys! tuli tästä hepusta mieleen ne miehet joista on saanut täällä lukea mm. kaikki pelimiehet ja perseen haju sohvassa mies

Vierailija
10/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:09"]

Oon ollut alusta lähtien sitä mieltä, että tuo on niin laastarisuhde kuin olla ja voi.

[/quote]

Juuri näin. Musta tuntuu että koko jenkkimies oli vaan jokin lapsellinen kosto sille pettäneelle ruotsalaiselle exälle.

[/quote]

Lainaan itseäni tuolta toisesta Madde-triidistä:

Ruotsalaisessa lehdistössä on kirjoiteltu tuosta, että Madde meni Chrisin kanssa nopeasti naimisiin ja hankki lapsen ihan vaan koska Jonaskin teki niin uuden puolisonsa kanssa (joka btw oli Madden hyvä ystävä). 

Madde ja Jonas kihlautuivat tahoillaan samassa kuussa (lokakuu 2012), mutta Madde kerkesi ensin alttarille (Madden häät kesäkuussa 2013, Jonaksen elokuussa 2013). Jonaksen häiden yhteydessä pari paljasti, että morsian on raskaana, hovi tiedotti Madden raskaudesta kuukautta myöhemmin, syyskuussa 2013. Jonaksen lapsi syntyi helmikuussa 2014, Madden maaliskuussa 2014.

Vierailija
12/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleinen ex Pierre Ah beibi hiero mua -mies

http://i.imgur.com/x3P4GyV.jpg

Madeleinen ex Pontus

http://i.imgur.com/D8ZbDML.jpg

Vierailija
13/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde oli mennyt kerran Tukholmassa lähimpään puhelinkauppaan ja valittanut puhelimessaan olevasta ongelmasta. Myyjä oli hölmistynyt koska Maddella on kilpailijan liittymä. Hän meni kysymään neuvoa pomolta joka käski auttamaan Maddea sekä antamaan firman puolesta pussillisen lohdutustuotteita. Madde lähti liikkeestä tyytyväisenä ison lohdutusta täynnä olevan mainosmuovikassin kanssa. Pomo totesi että harvoinpa hänen putiikkinsa saa noin halvalla näkyvää mainosta.

Vierailija
14/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa rikkaat pitävät päänsä kiinni, aatelisia ei erota taviksista ja julkkikset ovat pelkästään varoittavia esimerkkejä. Muutama poikkeus löytyy toki.

Vierailija
15/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:15"]

[/quote]

Erikhän ei ollut mikään unelmavävy (kiusasi ujoa Car-Philipiä ja tuomittiin eri rikoksista). Tuo kuva oli hoville viimeinen tippa jonka jälkeen kuningas käski Madden lopettamaan suhteensa Erikiin.

Erikin kootut tuomiot: tuomioita tuli lievästä huumerikoksesta, törkeästä ajo-oikeudetta ajosta + rattijuopumuksesta sekä pahoinpitelystä. Tuon lisäksi Erik joutui kavereineen tappeluun kolmannen osapuolen kanssa ja Erik & kaveri olivat vandalisoimassa oluttelttaa kun vartijat (ja myöhemmin poliisi) puuttui asiaan. (Teltan omistaja ei koskaan tehnyt asiasta virallista rikosilmoitusta).

Vierailija
16/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 09:42"]Miten joku jaksaa pohtia ja miettiä jonkun naapurimaan prinsessan suhdekuvioita, hoitakaa omat suhdekuvionne kuntoon ensin ja ajatelkaa niitä ensisijaisesti!
[/quote] musta taas Madde ei ole ollenkaan äitityyppiä. Olen itse lapseton,mutta mulla on hyvä silmä nähdä kuka on äitityyppi ja kuka ei ole. Mielestäni Martina Aitolehti, Sanna Suutari, Vesa keskisen ex salarakas Marika yms.. Silaribimbot,eivät vain ole hyviä äiti tyyppejä... Sen sijaan Victoria on hyvä äidiksi, samoin herttuatar Catherine.

Vierailija
17/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:52"]Madde ja Chris riitelivät ihan julkisesti keskellä Tukholman yhtä vilkkainta ostoskatua ja tuo on paha moka. Ehkä siellä Nykissä voivat olla ihan tavis "lastenhoidosta väsyneitä vanhempia purkamassa paineita keskellä katua"-ihmisiä mutta Ruotsissa se ei kertakaikkiaan käy. kuten joku jo totesi, Madde hinkuaa lapsilleen ja tuleville lapsilleen "hänen kuninkaallinen korkeutensa" titteliä vaikka siihen ei olisi mitään oikeutusta enää. kun avioitui ulkomaille ja aatelittoman juntin kanssa.  Rahat pois ruotsalaisilta veronmaksajilta vaan.

Chris on niin pettäjän ja juopon näköinen, näkeehän sen sokeakin. Kuppi on maistunut ja  miehen käytöstavat kaikkea muuta kuin euroooppalaiselta kuningasperheen jäseneltä odotetaan. Madde jätti muuten pettäjä-Jonaksen vasta pakon edessä, ettekö te nyt sitä muista? Tyhmä mikä tyhmä, nyt meni naimisiin toisen samanlaisen kanssa..hohhoijaa. Sitä niittää, mitä kylvää.
[/quote] Madde on uskomattoman sinisilmäinen (fiksu) nainen...Googlettakaa äskeinen virke..

Vierailija
18/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sopivasti sattuikaan tuo Iltalehden juttu. Kun Maddea ajattelee, niin kuningashan on/on ollut varsinainen hulivili ja hänen naisjuttunsa ihan yleisessä tiedossa (vaikka kuningas ja hovi ne tietysti aina kiistää).

"Miksi rentut kiehtovat?

Moni nainen rakastuu kerta toisensa jälkeen renttumaiseen mieheen. Parisuhde-terapeutin mukaan syy löytyy usein lapsuudesta.

Parisuhde- ja seksuaaliterapeutti Teija-Liisa Ranta sanoo, että lapsuudessa koettua parisuhteen mallia toistetaan usein aikuisena.

- Jos esimerkiksi omien vanhempien liitto on ollut karikkoinen, moni ajattelee, että tuollaista en ainakaan siedä. Mutta usein siinä käy päinvastoin. Meillä on tapana jatkaa vanhempiemme viitoittamaa polkua. Puolisoksi valikoituvasta ihmisestä voi löytyä samankaltaisia luonteenpiirteitä kuin omista vanhemmista.

Rannan mukaan toistuvasti rentun kanssa parisuhteeseen ajautuvia naisia yhdistää monesti heikko itsetunto. Kehujen ja ylistyssanojen taakse kätkeytyvään manipuloijaan on helppo haksahtaa.

- Kun rentusta tuleekin hoivattava, nainen kokee itsensä tärkeäksi ja tarpeelliseksi. Hän ottaa parantajan ja pelastajan roolin. Mutta ei ketään voi pelastaa, jos itsellä ei ole siihen halua.

Rannan mukaan hoivaajan roolin ottavat naiset ovat tyypillisesti suorittajia, jotka uhrautuvat puolison tai perheensä takia ja sysäävät omat tarpeensa sivuun. Heiltä puuttuu tervettä itsekkyyttä ja omaa tahtoa.

- Äitinä meillä naisilla on mahdollisuus opettaa omille pojillemme, miten naisia tulee kohdella ja näyttää tyttärillemme, millaista kohtelua ansaitsemme. Toisen ihmisen kunnioitus, luottamus ja rakastamisen taito kumpuavat lapsuudesta. Se, että tunnemme kelpaavamme juuri sellaisena kuin olemme, tekee meistä vahvempia.

Renttukin voi muuttua

Parisuhdeterapeutti Teija-Liisa Ranta sanoo, että renttu voi muuttua, jos omaa tahtoa on riittävästi.

"Pariterapia voi olla suhteelle käänteen tekevä kokemus. Siinä suhteen osapuolet voivat pysähtyä miettimään omaa rooliaan. Ensin kummankin tulisi kuitenkin oppia tuntemaan oma itsensä ja se, mitä parisuhteelta haluaa. Jos tahtoa on riittävästi, omaa käyttäytymistä voi muuttaa. Silloin suhdekin voi muuttua paremmaksi."

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014082918601736_lz.shtml

Vierailija
19/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 09:42"]Miten joku jaksaa pohtia ja miettiä jonkun naapurimaan prinsessan suhdekuvioita, hoitakaa omat suhdekuvionne kuntoon ensin ja ajatelkaa niitä ensisijaisesti! [/quote] musta taas Madde ei ole ollenkaan äitityyppiä. Olen itse lapseton,mutta mulla on hyvä silmä nähdä kuka on äitityyppi ja kuka ei ole. Mielestäni Martina Aitolehti, Sanna Suutari, Vesa keskisen ex salarakas Marika yms.. Silaribimbot,eivät vain ole hyviä äiti tyyppejä... Sen sijaan Victoria on hyvä äidiksi, samoin herttuatar Catherine.

[/quote]

Jassoo. No mutta eikös Madde lopettanut sen bilettämisen lapsen saatuaan? ja onko hänelläkin muka silikonit? jos googlettaa bikinikuvia niin ihan normikokoisilta näyttää, eikä sellaisilta pumatuilta. Toisin kuin nuo suomalaiset bimbo-julkkikset, en laittaisi maddea välttämättä ihan aitolehti-kategoriaan, noilla kaikilla suomalaisilla on ollut vaikka mitä suhdesekoiluja, silikooneja ja pettämisiä taustalla. Miten se sinun (puolisokea vai tarkkanäköinen?) silmäsi sitten päättelee kuka on äidiksi sopiva ja kuka ei, että vaikuttaako pelkkä ulkonäkö vaan? ja miltä sivulta löytää tiedon onko Maddellakin silikoonit? googletin mutta tarkkaa tietoa ei löytynyt

Vierailija
20/87 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:52"]

- Äitinä meillä naisilla on mahdollisuus opettaa omille pojillemme, miten naisia tulee kohdella ja näyttää tyttärillemme, millaista kohtelua ansaitsemme.

[/quote]

Voisi sanoa myös: isillä on mahdollisuus esimerkillä näyttää pojillemme, kuinka naista tulee kohdella. Ja isillä on mahdollisuus näyttää tytöille, että he ovat tärkeitä. Koska yleensähän tytöt, jotka jäävät isän huomiota vaille, kerjäävät sitä aikuisina.

Mutta eihän noin voi sanoa, koska eihän sellaista tule ajatelleeksikaan, eikö vaan. Me ajattelemme niin automaattisesti lasten olevan äidin vastuulla, vaikka kuinka olisimme parisuhdeterapeutteja.

Jatkan juorua Maddesta. Minun mielestäni Madde on erilailla kulahtanut, kuin vain siitä syystä, että on tullut äidiksi. Jos äitiyden takia on kulahtanut, on yleensä kuitenkin kiltimmällä tavalla, raikkaampi jotenkin.

Madde vaikuttaa siltä, kuin yrittäisi pysyä miehensä matkassa. Miehensä, joka kyllästyisi liian tavalliseen arkielämään. Minusta tuo ulkonäkö tulee juhlimisesta ja alkoholista. Voi olla, että Madde tykkäisi muutenkin mennä, mutta tuon miehen takia joutuu sitä tekemään vielä enemmän, ja liian nopeasti vauvan syntymän jälkeen.

Olen aina ollut sitä mieltä ja myös lyön vetoa tän puolesta, että kunhan toinen lapsi on syntynyt ja siitä muutama vuosi, niin tuo mies jää kiinni toisista naisista. Mutta ne lapset ja vaimo piti saada ensin, että sitten voi jatkaa siitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi