Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vilkuilee muita, mitäköhän tehdä?

18.10.2020 |

Olemme seurustelleet avomiehen kanssa 2 vuotta. Seurustelun alussa ei ollut tällaista ongelmaa, mutta noin ensimmäisen vuoden jälkeen hän on alkanut esim. ravintoloissa vilkuilemaan muita naisia. Näen tämän koska istumme vastakkain ja hän kohdistaa katseensa usein ja toistuvasti selkäni taakse samaan paikkaan. Siellä istuu 100% kerroista joku kaunis nainen. Hän tekee sitä koko illan ajan, useaan otteeseen. Jos nainen käy WC:ssä, katse seuraa. Eilen ravintolassa ollessamme eräs nainen kehui ruokaa tarjoilijalle ja mieheni kuunteli ja hymyili tuolle naiselle. Minusta tämä vilkuilu tuntuu todella pahalta koska muutun näkymättömäksi ja värittömäksi, tuntuu tosi pahalta. Kerran ravintolassa ollessamme mies kirjaimellisesti kääntyi pois minusta ja pöydästämme, ja kiinnitti huomionsa takanaan istuvaan naisseurueeseen. Kun laittaudun normaalisti smart casual -tyyliin, saan ihmettelyä ”olet meikannut” tai ”miksi olet laittautunut?”. Kerran olimme menossa sattumalta samaan aikaan kotiin ja hän sulki oven edestäni, koska ei huomannut minua (näki kyllä, katseet kohtasi). Kerran olimme ratikassa ja hän katseli todella avoimesti ja pitkään vieressämme istuvaa naista. Päästä varpaisiin. Huomautin tästä kotona, ensin kielsi raivokkaasti kaiken mutta sitten lopulta totesi että minun pitäisi ”pitää hänen mielenkiintoa yllä”, jotta katse ei alkaisi harhailla. Tuntuu, että kaikki muut hän kyllä huomaa, mutta minä olen täysin näkymätön. Olen huomauttanut asiallisesti asiasta ja hän saa raivokohtauksen, ei kuulemma katsele muita, vaikka on muutamaan otteeseen myöntänyt niin tekevänsä. Kiusaako hän minua tahallaan vai mitä tämä outo käytös on? Emme voi puhua asiasta koska hän saa noita raivokohtauksia ja välillä käy käsiksi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mrherra kirjoitti:

Se koko ajan etsii parempaa. :D

Oisko aika käydä salilla :D

Aina on paremmassa kunnossa olevia. Voit olla timmi, muodokas povipommi mutta mies katselee muita koska sulla on mukamas liian isot rinnat miehen makuun. Hyllyy häiritsevästi seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla