Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vilkuilee muita, mitäköhän tehdä?

18.10.2020 |

Olemme seurustelleet avomiehen kanssa 2 vuotta. Seurustelun alussa ei ollut tällaista ongelmaa, mutta noin ensimmäisen vuoden jälkeen hän on alkanut esim. ravintoloissa vilkuilemaan muita naisia. Näen tämän koska istumme vastakkain ja hän kohdistaa katseensa usein ja toistuvasti selkäni taakse samaan paikkaan. Siellä istuu 100% kerroista joku kaunis nainen. Hän tekee sitä koko illan ajan, useaan otteeseen. Jos nainen käy WC:ssä, katse seuraa. Eilen ravintolassa ollessamme eräs nainen kehui ruokaa tarjoilijalle ja mieheni kuunteli ja hymyili tuolle naiselle. Minusta tämä vilkuilu tuntuu todella pahalta koska muutun näkymättömäksi ja värittömäksi, tuntuu tosi pahalta. Kerran ravintolassa ollessamme mies kirjaimellisesti kääntyi pois minusta ja pöydästämme, ja kiinnitti huomionsa takanaan istuvaan naisseurueeseen. Kun laittaudun normaalisti smart casual -tyyliin, saan ihmettelyä ”olet meikannut” tai ”miksi olet laittautunut?”. Kerran olimme menossa sattumalta samaan aikaan kotiin ja hän sulki oven edestäni, koska ei huomannut minua (näki kyllä, katseet kohtasi). Kerran olimme ratikassa ja hän katseli todella avoimesti ja pitkään vieressämme istuvaa naista. Päästä varpaisiin. Huomautin tästä kotona, ensin kielsi raivokkaasti kaiken mutta sitten lopulta totesi että minun pitäisi ”pitää hänen mielenkiintoa yllä”, jotta katse ei alkaisi harhailla. Tuntuu, että kaikki muut hän kyllä huomaa, mutta minä olen täysin näkymätön. Olen huomauttanut asiallisesti asiasta ja hän saa raivokohtauksen, ei kuulemma katsele muita, vaikka on muutamaan otteeseen myöntänyt niin tekevänsä. Kiusaako hän minua tahallaan vai mitä tämä outo käytös on? Emme voi puhua asiasta koska hän saa noita raivokohtauksia ja välillä käy käsiksi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sun u kolle ikuiset heipat:D

Vierailija
22/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ihan pirun tökeröä käytöstä. Muihin naisiin voi kiinnittää huomiota myös hienovaraisesti, ilman että kaikki kymmenen metrin sisällä huomaavat, että nyt on tämä ukko p*llua vailla. En katselisi tuollaista moukkaa hetkeäkään.

Olen samaa mieltä kanssasi, mietin vaan pääni puhki että miksei hän voi/halua kontrolloida käytöstään koska on kuitenkin niin luvannut kerta toisensa jälkeen tehdä? Väkisinkin tulee mieleen että tekee tahallaan ärsyttääkseen, kun on niin räikeää. Joskus tuntuu että tekisi mieli antaa takaisin samalla mitalla, mutta en ole sellainen henkilö ja tulisi itselle vaan huono olo kun pitää tehdä asioita vaan ärsyttääkseen toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies saa raivokohtauksia ja on käynyt käsiksi, mutta silti isompi osa aloituksesta käsitteli sitä, ettö mies vilkuilee muita naisia.

Onko ap sulla heikko itsetunto, kun olet jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen ja vielä kerjäät huomiota mieheltä? Vähän kynnysmattomeininkiä. Sun pitäisi erota nyt samantien ja todeta, että ansaitset parempaa kuin tuon luuserimiehen.

Vierailija
24/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlle parisuhde on yhtä kuin kunnioitus. Mikäli ei ole kunnioitusta, ei ole parisuhdettakaan.

Vierailija
25/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaali heteromies on kyseessä. Mies on visuaalinen eläin ja kyllähän kauniit naiset katseen kääntää satavarmasti. Pukeutuu naiset seksikkäämmin ja naisellisemmin miestenne takia ja hoitakaa sänkyhommat hyvin niin vilkuilut vähän vähenee.

T.heteromies38

Vierailija
26/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi käyttäytyy sinua kohtaan epäkunnioittavasti. Haluaisi, että sinä olisit näkymätön. Etkä herättäisi muiden miesten huomiota. Ohi mennen meistä lähes jokainen katsoo muitakin ihmisiä. Tuo on jo kuolaamista, josta ei oo enää pitkä matka fyysiseen pettämiseen. Minä eroaisin tuollaisesta miehestä. Se mitä siedät, niin sitä vahvistat.

No ei sitä tiiä vaikka pettää!! Eräskin exä petti, vaikka ei edes paljoa vilkuillu muita. Tiedä vaikka pidemmän päälle ois alkanu vilkuilemaan.

Mutta minusta oli sairaanloisen mustasukkainen.

Vierailija
27/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Naiset himoitsee muita miehiä yhtä paljon. Kun tulee tummempi, pidempi ja rikkaampi niin tylsä suomimies menee äkkiä vaihtoon. Suominainen myös jakaa pipariaan minkä ehtii.

Vierailija
28/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies saa raivokohtauksia ja on käynyt käsiksi, mutta silti isompi osa aloituksesta käsitteli sitä, ettö mies vilkuilee muita naisia.

Onko ap sulla heikko itsetunto, kun olet jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen ja vielä kerjäät huomiota mieheltä? Vähän kynnysmattomeininkiä. Sun pitäisi erota nyt samantien ja todeta, että ansaitset parempaa kuin tuon luuserimiehen.

Olemme käsitelleet tuota väkivaltaisuutta ja onhan se ongelma. Siinä hän on ryhdistäytynyt kyllä. Ja kun näitä omia juttujani luen, niin en yhtään ihmettele miksi vaikutan kynnysmatolta.

Vierailija
29/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomnen on jännäjuttu. Ulkoillessa tai kaupungilla huomaan miehiä, naisia, lapsia, aikuisia, eläkeläisiä, koira,puluja, autoja ja rakennuksia. Vaihtelevasti katse kiinnittyy hetkeksi eri asioihin.

Vierailija
30/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos me mentäisiin treffeille koska olen käynyt treffeillä ja katson aina sitä kenen kanssa oon siellä ei mitenkään vakavasti vaan näpäytetään sun miestä että mitä mieltä jos sen naisystävä on toisen miehen kaa

M19

Vierailija
31/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös paljon tuo oven sulkeminen nenäsi edestä. Tai vastaavat teot.

Kysyitkö miksi sulki oven vaikka näki sinut?

Miten mies reagoi siihen?

Tulee kyllä vahva tunne, että haluaa mitätöidä ja alistaa sinua tahallaan. Ja kun sanot tai suutut jostain asiasta käy sinuun käsiksi? Puolusteleeko vielä lisäksi itseään ja sanoo, että suuttui kun nalkutit tai ärsytit miestä?

Jos on näin, edes osaksi, niin miehen käytös vain pahenee jos jatkatte yhdessä.

Vierailija
32/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti katsoo oikeudekseen flirttailla vaimon sinisten silmien alla. Lisäksi narsisti ei siedä pienintäkään arvostelua ja saa raivokohtauksia.

Vierailija
33/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä taas näitä jotka kirkkain silmin palstallakin kyselevät "Tunnetko ketään joka on JOUTUNUT JÄÄMÄÄN sinkuksi?"

Ei riitä ymmärrys esitetyn kaltaisille parisuhteille, ei.

Vierailija
34/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos me mentäisiin treffeille koska olen käynyt treffeillä ja katson aina sitä kenen kanssa oon siellä ei mitenkään vakavasti vaan näpäytetään sun miestä että mitä mieltä jos sen naisystävä on toisen miehen kaa

M19

Otahan ap tarjous vastaan.:D

Vierailija
35/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinani samanlaisen miehen kanssa ja loppujen lopuksi tilanne äityi niin että hakkasi minut kostean illan jälkeen teholle.

Sai raivareita jos joku mies tuli minulle puhumaan mutta itse vilkuili ja flirttaili muille.

Kehottaisin lähtemään asap äläkä katso taaksesi. Toi tilanne tulee vaan pahenemaan.

Vierailija
36/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että täys pönttö koko Ukko. Ei mitään käytöstapoja. Söisipaskaa ja kuolisi pois.

Vierailija
37/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kevyen narskukortin pöytään. Mielenkiintoinen taktiikka tehdä sinut mitättömäksi ja näkymättömäksi. Hän tekee itsetuntosi tuhoamisen pitkän kaavan mukaan ja oikein herkutellen. On täysin tahallista ja harkittua ja koska taktiikka on noin hienovarainen ja taitava niin kertoo siitä, että lisää ja pahenevaa on tulossa. Ne naiset ei kiinnosta häntä pätkääkään vaan hän nauttii vallasta ja sinun satuttamisesta. Haluatko olla sadistin kanssa niin se on oma asiasi, mutta jos haluat laittaa pisteen pelille jonka tarkoitus on tehdä sinusta epävarma masentunut, harhainen ihmisraunio niin poistumisaika on nyt.

Vierailija
38/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei tarvitse sietää puolisolta. Vielä kun olet sanonut mielipiteesi miehelle. Joskus voi mennä tovi ennenkuin käytöstään pystyy muuttamaan.

Jos mies rakastaa sinua aidosti, miksi hän haluaisi satuttaa sinua toistuvasti käytöksellään.

Särkee sydämesi ja vie sinulta voimia. Raskas kuormitustekijä.

Vierailija
39/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun mies on narsisti. Tuon katselun tarkoitus on mitätöidä ja tehdä tyhjäksi sun laittautumisesi. Viestinä: "Turha luulla olevasi kaunis kun aina on kauniimpia. Et ole mitään!" Raivoamalla taas haluaa viestittää, että sulla ei ole oikeutta kyseenalaistaa miehen tekemisiä. Kiinni käy, koska ei kestä että pidät puolesi ja kyseenalaistat narsistin mielipidettä, oli se totta tai ei. Narsistin sana on laki. Piste.

Vierailija
40/41 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koko ajan etsii parempaa. :D

Oisko aika käydä salilla :D