Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttääkö joku alle 70 nainen VOITA?

Vierailija
18.01.2014 |

Luulin että vain mummot mutta tänään näin 2 nuorta tyttöä voi ostoksilla.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:06"]

Luulin että vain mummot mutta tänään näin 2 nuorta tyttöä voi ostoksilla.

[/quote]

Mä olen käyttänyt voita (oliiviöljyn rinnalla) koko elämäni

n 53v

Vierailija
2/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla voilla leivon pullat sun muut. Ja ikää 31. Joskus herkuttelen leivällä.Jos on alessa,tottakai haen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ikinä käytetätä voita. Margariini sopii ruuanlaittoon aivan loistavasti. 

nimim. -lasten ja oman terveyden tähden-

Vierailija
4/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä käytämme ihan luomu voita. Siitä teen sitten itse levitteen (voi, pähkinäöljy, vesi) leivän päälle. Kun olen itse huomannut että inhoittaa kaupassa lukea pitkää luotteloa aineksista ja isoin osa on koodeja. Ja kun siirryimme ihan voihin ja hyviin öljyihin niin painoni putosi melkein 5 kg ja diabetes riski pieneni niin että lääkäri sanoi että hyvä jos kerran vuodessa mittaan sokerit sen sijaan kuin joka toinen kk.

Eli mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi toisella.

yst. -89 äiti

Vierailija
5/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:32"]

Meillä ei ikinä käytetätä voita. Margariini sopii ruuanlaittoon aivan loistavasti. 

nimim. -lasten ja oman terveyden tähden-

[/quote]

Jos terveyttä ajattelet, niin miksi käytät margariinia etkä voita?

Vierailija
6/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 68-vuotiaan, joka käyttää. 

Vierailija
7/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttää, on terveellisempää kuin kevytmargariinit. Meiltä löytyy jääkaapista oivariinia ja voita. Lisäksi valikoima öljyjä eri tarkoituksiin.

Oivariinia on lapsille leivän päälle, voita ja öljyjä käytetään leivontaan ja ruoanlaittoon. Kuohukermaa on myös, ruokakermaa tai kermankaltaisia valmisteita ei ole.

Perheenjäsenten iät 4-45 vuoden väliltä.

Vierailija
8/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:25"]

Meillä käytetään voita ja vältellään muutenkin kaikkia kevyttuotteita. Se on mun hoikkuuden salaisuus: kun syö puhtaita, täysiä aineksia eikä mitään tyhjiä höttömyrkkyjä, mitään ei tarvitse syödä paljon. Ja toki maku ratkaisee.

[/quote]

Sama täällä :)

Vierailija
9/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei käytetä kevyttuotteita. Yksi lapsi käyttää keijua maitoallergian vuoksi ja paistamiseen sen vuoksi öljyä. Olemme kaikki normaalipainoisia emmekä pahemmin mieti syömisiämme. Salaattia tai vihanneksia paloina ja hedelmiä on aina, siinä kaikki mistä pidän huolen. 

Vierailija
10/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän!

27v/61kg

Vierailija
11/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt mitään kevyttuotteita, en voi sietää niiden makua. Ostan mahdollisimman rasvaiset kermat ja tuotteet mistä ei ole vähennetty rasvan, sokerin, suolan määrää. Syön voita, rakastan pekonia ja muita rasvaisia ruokia. Uskon myös vakaasti, että makeutusaineet yms. On takuulla epäterveellisimpiä, kuin luonnollinen sokeri, rasva jne.

Olen ikäni ollut alipainoinen. Tällä hetkellä 167/47kg ja olen alle 30v

Vierailija
12/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän voita ja juon punaista maitoa. En osta koskaan margariineja ja muita keinotekoisia levitteitä, eikä makeutusaineita. Olen 43v. normaalipainoinen urheilija.

Vierailija
13/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi: Tuoteseloste: Kerma, suola, hapate.

Flora normaalisuolainen: kasviöljy (40 %) (rypsiöljy,auringonkukkaöljy, pellavaöljy), vesi, kasvirasva, kirnumaito, suola (0,9 %), emulgointiaine(auringonkukkalesitiini, rasvahappojen mono- ja diglyseridit (kasvirasvapohjainen)), säilöntäaine(kaliumsorbaatti), happamuudensäätöaine (sitruunahappo), aromi, A- ja D-vitamiinit.

Vierailija
14/70 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita käytän ja kermaa.  Itse maustamalla saan vaikka neljän juuston kermaa tai miten haluankin maustaa, ei ole pelkkää aromia.

Vierailija
15/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan nuori AV:lainen yhdyssanoja?

Vierailija
16/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei mitään lisäainelitkuja. En tosin käytä leivän päällä mitään rasvaa, leivontaan ja paistamiseen vain. Margariinin terveellisyys on höpöä. 

Vierailija
17/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sekoitetaan voita, oliiviöljyä ja vettä, yksi osa kutakin. Sillä voidellaan leivät!

Ikä40v.

Vierailija
18/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän voita, mutta oonkin iiiik 44 vuotias. 

Vierailija
19/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä.

Vierailija
20/70 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi