Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Avara Luonto! =)

Vierailija
01.03.2014 |

Ei olis helppoa olla pingviini..=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin! :)

Vierailija
2/5 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä, sitkeitä viipottajia ne pingviinit. Ja samaa mieltä myös siitä, että Avara luonto on mielettömän hyvä ohjelma! Olen katsonut sitä pikku-likasta saakka...kiitokset iskälle, että ohjasi parikymmentä vuotta sitten laatu sarjan pariin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pingviiniohjelmia on tullut viime aikoina tosi paljon, ei jaksa enää kiinnostaa. Varmaan on jotain Etelämantereen apurahoja annettu runsain mitoin kaikille halukkaille ilmastonmuutostutkimuksen nimissä.

Vierailija
4/5 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:10"]

Noita pingviiniohjelmia on tullut viime aikoina tosi paljon, ei jaksa enää kiinnostaa. Varmaan on jotain Etelämantereen apurahoja annettu runsain mitoin kaikille halukkaille ilmastonmuutostutkimuksen nimissä.

[/quote]

Jaa, ja minä kun pitkään olen odottanut kunnon ahdistavaa pingviinidokkaria. Tänään tuli aika lähelle hyvä sellainen, vähän liikaa huumoria oli isketty että olisi ollut täydellinen..=)

-ap

Vierailija
5/5 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Jaa, ja minä kun pitkään olen odottanut kunnon ahdistavaa pingviinidokkaria. Tänään tuli aika lähelle hyvä sellainen, vähän liikaa huumoria oli isketty että olisi ollut täydellinen..=)

-ap

[/quote]

No sittenpä sinulle on luvassa herkkua kerrakseen, kyseessä oli nimittäin kolmiosaisen sarja eka osa. Minä puolestani joudun odottamaan kuun loppuun, ennen kuin tulee ohjelma vaippapaviaaneista. Siihen asti joudun katselemaan telkun sijasta ihan tuota meidän kotoperäistä vaippapaviaania  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi